اقتصادی

تلاش برای بازگشایی محورهای مواصلاتی برف گیر اردبیل ادامه دارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

فرهاد عبدالله لیپور در گفتگو گفتن وی با تشریح آخرین شرایط جاده های آلدویل بین بارش شدید برف و کولاک ، به ماره گفت: سرما ، باران و شدت کولاک آلدویل به قدری زیاد است که در مدت زمان کوتاهی سطح راهرو زیاد است. با یک لایه برف به طول حدود 5 سانتی متر پوشانده شده است. ادامه این روند قطعاً باعث تردد در عبور و مرور عابر پیاده و سوارکار خواهد شد.

رئیس مدیریت بحران استانداری اردبیل با بیان اینکه وزش باد با حداکثر سرعت 45 کیلومتر در ساعت باعث ایجاد کولاک در تقاطع شد ، افزود: 189 نفر با 142 دستگاه بارگیری از سر می گیرند.

وی به محورهای مواصلاتی مرتبط با برف و کولاک اشاره کرد و اظهار داشت: نمین بیست و هفت ماشین جاده و 39 کارگر جاده در حال خدمات رسانی به حیران هستند.

عبدالعلیپور آن را در محور اردبیل بیان می کند سرچم 28 دستگاه و 41 افسر برف زدن را از سر می گیرند یاقوت جاده اضافه شده: در محور اردبیل- نیل – – صائین آی تی ج ف و خط الراس پوشیده از برف این ایالت نیز در نظر گرفته شده است. 27 دستگاه 30 نفره در حال بازگشایی محور هستند.

مدیر مدیریت بحران استان اردبیل همچنین با اشاره به محور شمالی اردبیل گفت: مش جین شهر پورس آباد با 33 اتومبیل ابزار و 37 نفر مشغول خدمت هستند.

وی گفت که تمام محورهای آلدویل به غیر از محورها پونل وی افزود که به دلیل شرایط خاص محور کالکال ، کالکال باز است. اسالم برای نجات جان مسافران ، تریلر و کامیون تا سه روز آینده ممنوع شده و محورهای خلخال – فیروز و اردبیل نیز مسدود می شوند.

عبدالعلیپور تأکید کرد: برای جلوگیری از خطر و جلوگیری از تردد غیرضروری در جاده ها ، رانندگان باید به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ مجهز شوند.

دکمه بازگشت به بالا