اقتصادی

اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته و عید سعیدفطر در استان مرکزی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، به نقل از مرکز اطلاع رسانی مرکز پلیس ، وی گفت: سرهنگ سیدعلی حسینی گفت: سایر ایالت ها

او افزود: از ظهر روز سه شنبه 12 مه 1400 تا ظهر شنبه 15 مه 1400 محدودیت های ترافیکی برای حذف پلاک های محلی اعمال می شود و ممنوعیت های راهنمایی و رانندگی برای ورود پلاک های غیربومی اعمال می شود. استان

رابر ، رئیس پلیس ایالت ماركاجی ، گفت كه عبور مجوزهای محلی در این ایالت با مانعی روبرو نیست ، از شهروندان به خاطر همكاری و همكاری آنها در اجرای هرچه بهتر برنامه محدودیت کرونا تشکر کرد و از سفرهای غیرضروری استفاده کرد و من تماس گرفتم در مردم برای جلوگیری از بین شهری. ترافیک روستایی نیز باید از شیوع این ویروس ناخوشایند خودداری کند.

سرهنگ حسینی خاطرنشان کرد: متخلفان از نقض محدودیت تاج در شهرهای قرمز به یک میلیون تومان می رسد و شهرهای نارنجی و زرد مجبور به 500000 تومان می شوند.

وی از افزایش برخورد با ترافیک شبانه در مارکاجی خبر داد و اظهار داشت: محدودیت های ترافیکی شبانه از ساعت 10 شب تا 3 بامداد ادامه خواهد داشت و طبق برنامه ، رانندگان متخلف با مبلغ 200000 تومان اجرا می شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی گفت: در تعطیلات آخر هفته ، ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر و وانت بار با پلاک شخصی در مناطق حمل و نقل و کالاهای عمومی ممنوعیت تردد دارند.

در پایان گفت: “مجوزها توسط استاندار برای برخی از افراد مانند پزشکان ، کادر پزشکی و برخی مشاغل خاص قبل از ورود به تازگی صادر شده است و دارندگان این مجوزها مشمول جریمه راهنمایی و رانندگی نمی شوند. ..

دکمه بازگشت به بالا