اقتصادی

دستبرد نوجوان ۱۳ ساله به هزار حساب شخصی در استان مرکزی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، سردار حسن مفخمی شهرستانی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دستگیری 2 نفر عامل فیشینگ و صفحات جعلی فضای مجازی از سوی انجام تحقیقات پلیس فتا استان مرکزی و بازجویی های فنی و تخصصی و اعتراف آنها مبنی بر وجود عامل اصلی. این باند در یکی از استانهای همجوار که کار فیشینگ در فضای سایبری را می دهد پس از هماهنگی با دستگاه قضائی لازم را برای دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار می دهد.

وی بیان کرد: تیم قضاوت کننده به این پرونده با انجام تحقیقات میدانی و پس از هماهنگی با دستگاهی و نیابت، سرانجام محل اختفای عامل اصلی این گروه را که یک نوجوان 13 ساله در استان تهران رد زنی و در یک عملیات ضربتی او انجام داد. را دستگير و به قگان انتظامق منتقل كردند.

فرمانده مدیریت استان مرکزی با اشاره به توقیف تجهیزات رایانه‌های مهره اصلی این باند فیشینگ گفت: در ادامه تحقیقات و بازجویی‌های فنی انجام شده در نهایت این فرد به ابزاری از همدستان خود استفاده می‌کند که مواد مخدر شدید از طریق فیشینگ و جعل صفحات در فضای مجازی استفاده می‌شود. ، پس از ساخت درگاه های مجازی به اطلاعات یک هزار حساب بانکی دست یافته و اقدام به کلاهبرداری و سرقت 400 میلیون ریال از حساب های مورد نظر کرده اند.

Ru

وی با افراد برای آشنایی با هرچه بیشتر با و قواعد حاکم بر خریدهای اینترنتی مشخص کرد: کاربران فضای مجازی همیشه باید با دقت به آدرس صفحه ای که اقدام به انجام تراکنش اینترنتی از طریق آن می کنند توجه داشته باشند و هرگاه در تراکنش های اینترنتی خود را انجام دهند. اچ

دکمه بازگشت به بالا