مجله جامعهمجله کسب و کار

قیمت رنت ماشین در کیش چقدر است؟

کمترین قیمت اجاره خودرو در کیش 600 هزار تومان برای اجاره یک روز می باشد. برای این که به یک شرکت کرایه ماشین اجاره خودرو کیش بتوان این لقب را نسبت داد ، باید آن موسسه دارای شرایطی باشد که مشتری ها را راضی و خوشنود نگه دارد. برخی از این شرکت ها هم خدمات سی آی پی (CIP) و تشریفات را دارند. ظرفیت معمول یات ها بسته به نوع آن تا ۱۵ نفر است. مدارک لازم برای رنت اتومبیل در کیش به نوع اتومبیل مورد نظر جهت کرایه (kish rent car ) هم مرتبط است..مثلا جهت اگر تصمیم به اجاره اتومبیل در کیش دارید و خودروی مورد نظر شما لامبورگینی هست. به عنوان مثال قیمت کرایه ماشین اجاره خودرو کیش برای کیشوندان بسیار کمتر از توریست ها در این جزیره می باشد. اکثریت مسافران تمایل به اجاره ماشین با قیمت ارزان و کمتر از 500 هزار تومان دارند. اگر میزان بودجه شما محدود است بهتر است ماشینهایی با مدل قدیمیتر و قیمت کمتر اجاره کنید.

چون در غیر این صورت اگر به مشکل بربخورید، ار نظر قانونی دستتون بستهست. بدیهی است که رانندگی با چنین خودروهای جذابی لذت و حس خشنودی زیادی به شما تزریق خواهد کرد. جدیدترین خودروهای اجاره ای کیش حداقل سه سال از زمان عمر آن ها در جزیره کیش می گذرد و در طول این مدت رانندگان مختلفی با سطح توانایی های مختلف در هوای شرجی جزیره کیش با آن ها رانندگی کرده اند، بنابراین می توان احتمال داد که تمامی اجزا و قطعات خودرو از سلامت کامل برخوردار نباشند و دچار نقص فنی شوند. برای این منظور قراردادی بین شما و شرکت اجاره خودرو برای مدت مورد نظر بسته می شود و دارای قوانین و مقرراتی است که باید به تمامی آن ها عمل نمایید. به یاد داشته باشید در کیش همه ماشین ها باید تمیز باشند، پس کارواش را فراموش نکنید. شما میتوانید خودروی لوکس لیموزین برای گشت تفریحی در کیش و یا به عنوان ترنسفر در مسیر دلخواه خود مثل استقبال یا بدرقه فرودگاهی یا قرارهای مهم برای خود یا مهمانتان رزرو کرده با اجاره لیموزین در کیش تجربه ای لوکس و به یاد ماندنی در جزیره کیش داشته باشید. رانندگی در خیابانهای خلوت کیش لذت و تفریح جذابی است که شما با اجاره ماشین میتوانید این لذت را به خود هدیه دهید.

در تمام خیابان های جزیره کیش، دوربینهای راهنمایی و رانندگی نصب شده اند و حداکثر سرعت مجاز در خیابان های کیش 50 کیلومتر در ساعت است. ما تمام تلاش خود را میکنید و تا با آسودگی خاطر کامل به خودروی مورد علاقه خود برسید. معمولا خودروهایی که در کیش اجاره داده می شوند دارای رنج قیمتی 200 هزار تومان تا 3 میلیون تومان هستند و از جمله این خودروها می توان به مدل های کیا، نیسان، بنز، مازراتی، بوگاتی و همه این مشکلات باعث میشود که بسیاری از مسافران بدون خودروی شخصی به کیش سفر کنند و از خدمات کرایه خودرو در کیش بهجای آن استفاده کنند. در ادامه به صورت فهرست وار به معرفی مدارک مورد نیاز برای کرایه ماشین در کیش می پردازیم. اجاره موتور در کیش یا همان اجاره موتور برقی که به آن دوچرخه برقی نیز گفته میشود یکی از خاطره انگیزترین خدماتی است که در سفر به جزیره کیش می توان تجربه کرد و شاید خالی از لطف نباشد که حداقل برای یک بار هم که شده آن را تجربه نمایید. در آخر شما می توانید از طریق سایت مستر بلیط اقدام به گرفتن بلیط، برای سفر به جزیره زیبای کیش کنید. ما در جزیره کیش شرایطی را فراهم کردهایم تا با چند اقدام ساده پشت فرمان لوکسترین خودروهای جزیره بنشینید.

همچنین اجاره مزدا 6 در کیش به شما این امکان را میدهد که پشت فرمان خودرویی که دارای یک پیشرانهی چهار سیلندر ۵/۲ لیتری میباشد، بنشینید. باید توجه داشته باشید که در صورت تصادف با خودرو در کیش در صورت نیاز با شماره ۱۲۰ راهور و شرکت رنت ماشین در کیش تماس بگیرید. اکثر شرکت هایی که در در حوضه اجاره ماشین در کیش فعالیت می کنند، یک نمایندگی مستقر در فرودگاه کیش دارند و یا خدمات تحویل خودرو در فرودگاه را ارائه می دهند. یکی دیگر از شرایط، مدت زمان کرایه ماشین در کیش به صورت روزانه می باشد هم چنین هزینه بنزین خودرو برعهده فرد اجاره کننده می باشد. طبیعتا کرایه ماشینهای خاص جزیره مانند بی ام و و مازراتی، قیمت بیشتری دارند. یکی از جاذبه های جزیره کیش که همه روزه مسافران بسیاری را به خود جذب می کند، رنت اتومبیل (اجاره خودرو) می باشد. قطعا همه ما دوست داریم تا در آینده صاحب یک خودروی لوکس شویم.

دکمه بازگشت به بالا