مجله رویداد

مهمترین اخبار اکسپو دبی

در نمایشگاه اکسپو دبی،غرفه ایران با متراژ بیش از دو هزار متر مربع از ۹ بخش تشکیل شده است

مهمترین اخبار اکسپو دبی2020 با وبسایت عمان۷۷۷

نمایشگاه بزرگ و جذاب اکسپو دبی چند روز آینده افتتاح می‌گردد. کشورهای زیادی از سراسر دنیا در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد. اخبار اکسپو دبی2020 درباره اهمیت این نمایشگاه چنین می‌گوید: این نمایشگاه به عنوان سومین رویداد مهم بین المللی جهان بعد از مسابقات جام جهانی فوتبال و همچنین مسابقات و بازی‌های المپیک طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

محل برگزاری نمایشگاه اکسپو دبی2020

برگزاری آخرین نمایشگاه اکسپو در شهر آستانه قزاقستان سال 2017 انجام شد. نظارت و انتخاب مکان برگزاری نمایشگاه‌ها؛ زیر نظر موسسه بین المللی نمایشگاه‌ها و اعضای دفتر بین المللی در پاریس صورت می‌گیرد. نمایشگاه اکسپو امسال که به نمایشگاه 2020 دبی نام‌گذاری شده است؛ با پنجاهمین سالگرد تاسیس کشور امارات مصادف می‌باشد. ساعات بازدید این نمایشگاه هر روز از ساعت 10 صبح الی 1 بامداد ادامه دارد.

 در نمایشگاه اکسپو دبی،غرفه ایران با متراژ بیش از دو هزار متر مربع از ۹ بخش تشکیل شده است.بخش نخست به عنوان ورودی و محل اخذ ویزای مجازی ایران و ارائه اطلاعات در نظر گرفته شده است.بخش گردشگری پاویون ایران در اکسپو 2020 با ۵۷ متر مربع در اولین بلوک و محل ورود به سایر قسمت‌ها قرار گرفته است و بازدیدکنندگان برای مشاهده سایر بخش‌ها ابتدا می‌بایست از بخش گردشگری عبور نمایند.

روزهای آخر هفته بازدید از نمایشگاه اکسپو دبی با یک ساعت تاخیر و تا ساعت 2 بامداد ادامه دارد. با برنامه ریزی‌های دقیقی که دبی انجام داده است؛ بررسی‌ها نشان از سرازیر شدن گردشگران خارجی و موج توریست‌ها به این کشور می‌باشد. برای برگزاری نمایشگاه هیجان‌انگیز 2020  ازمیر ترکیه؛ سائوپائولو برزیل؛ اکاترین بورگ روسیه رقبای دبی محسوب می‌شدند.

نمایشگاه اکسپو دبی

این اولین بار است که یک رویداد مهم و نمایشگاه جهانی در جنوب آسیا؛ آفریقا و منطقه خاورمیانه برگزار می‌گردد. شرکت‌های مختلفی همچون شرکت مخابراتی اتصالات امارات؛ شرکت نیسان؛ شرکت پپسی؛ شرکت UPS و امارات ایرلاین به عنوان اسپانسرهای رسمی اکسپو دبی 2020 فعالیت دارند. به نظر می‌رسد بیشتر از هفتاد درصد شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان این نمایشگاه از خارج به این کشور سفر کنند.

در میان قسمت‌های مختلف غرفه ایران در اکسپو دبی مکانی جهت اجرای موسیقی،فیلم و نمایش وجود دارد که در اجرای آن‌ها استان‌ها و بخش‌های خصوصی و هتل‌هانقش موثری دارند.

اخبار اکسپو دبی2020 عنوان کرد: محل اقامت پرسنل و کارکنان؛ هتل‌ها؛ پارک عمومی؛ مسیرهای ارتباطی و …. در محل نمایشگاه قرار دارد. بیشتر از سی هزار نفر برای برگزاری این نمایشگاه بزرگ فعالیت دارند. طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته؛ هشتاد درصد زیرساخت نمایشگاه اکسپو دبی به گونه‌ای است که پس از پایان نمایشگاه؛ این مکان مورد استفاده قرار گیرد.

جهت ادامه مطلب و اطلاع از آخرین اخبار نمایشگاه اکسپو دبی به وبسایت عمان۷۷۷ به آدرس زیر مراجعه نمایید:

https://oman777.com/dubai-expo-2020/

دکمه بازگشت به بالا