نماد سایت مجله آنلاین

سرعت عمل بالا از ویژگی های رزمایش “فاتحان خیبر”

سرعت عمل بالا از ویژگی های رزمایش "فاتحان خیبر"

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجله آنلاین
روز شنبه ، در کنار رزمایش فاتح کیبر ، سرهنگ علی دلبار گفت: تمرین فاتح کیبر استراتژی منطقه را تغییر می دهد. نیروهای ویژه منهدم شدند و مأموریت مهم دیگر کارکنان محلی یگان به طور کامل انجام شد. و هیچ اشتباه جزئی وجود ندارد.
فرمانده تیپ 25 واکنش سریع نیروهای ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در تبریز گفت: در این رزمایش بزرگ ، اسکورت و تهیه ابزار و تجهیزات برای شرکت در رزمایش بر عهده تیپ 25 نیروهای ویژه بود. یک فرمانده روحانی و شجاع. ماموریت به خوبی پیش رفت.

سرهنگ دلوا بر اظهارات مقامات نظامی و دولتی ایران اسلامی در مورد شیطنت کشورهای همسایه و وجود سرقت رژیم های صهیونیستی و تروریست های داعش در منطقه تاکید کرد و چنین اقداماتی را برخلاف رویه سیاسی انجام داد و وی را مقصر دانست و افزود: در منطقه است و پیام آن صلح و دوستی با دوستان و همسایگان ایرانی اسلامی است ، اما این تنها بخشی از توانایی های کودکان در این پناهگاه است و قطعاً استراتژی فعلی منطقه را تغییر خواهد داد.

وی فرماندار نظامی را یک نکته قدرتمند و مهم خواند و گفت: “رهبری اولیه امام هامنه ای و وعده استکباری افول به جامعه اسلامی روح جنگ و مقاومت را بیش از پیش تثبیت می کند. جهانی علیه ظلم و ستم.”

رزمایش های فاتح کیبر در تبریز با استفاده از یگان های بزرگ شمال غرب کشور از جمله قزوین ، مارکجی ، تهران ، پهپاد نزاجا ، نیروی هوایی تبریز و کرمانشاه و یگان های مستقر در گروه توپخانه یازدهم مراغه به عنوان بیست و پنجمین نیروی ویژه برگزار می شود.

خروج از نسخه موبایل