واریز حقوق مدیران دستگاه‌ها منوط به ورود اطلاعات کارکنان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجله آنلاین
به نقل از سازمان های اجرایی و استخدامی کشور، «حسین عرباسدی» در این بخشنامه آورده است: اگر اطلاعات تخصیص اعتبار آنلاین 1400 و پرداخت حقوق و مزایا، حقوق و مزایا کارکنان بخش توسط برنامه های ملی، بودجه و موسسات مالی را وارد نکنید، اداره و مدیران مرتبط در آذر ماه پرداخت خواهند کرد. من آن را دریافت نمی کنم.

در این تیراژ عملکرد دستگاه های دولتی مشمول 1400 به شرح زیر است: دولت، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت کشاورزی، وزارت دادگستری، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اطلاعات 100 درصدی حقوق و مزایای کارکنان خود را از ابتدای سال 1400 تا 9 آذر وارد کردم.

از جمله دادگستری های زیر، کرمانشاه، فارس، سیستان، بالچستر، همدان، لرستان، زنجان، سمنان، یزد، اردبیل، کوم، خراسان شمالی و اربلتس در خط مقدم دادگستری استان مرکزی قرار دارند. از اطلاعات.

در نهادهای قانونگذار زیر، دادگاه تمام آن اطلاعات را وارد کرده است.

از جمله سازمان های زیر نظر رئیس جمهور و نهاد ریاست جمهوری می توان به دبیرخانه کمیته عالی انتخاب، پژوهشکده فناوری ریاست جمهوری، پژوهشکده برنامه ریزی تحقیقات مدیریت، سازمان استخدامی اداری، سازمان برنامه و بودجه و سازمان های یارانه ای اشاره کرد. و ستاد پیشگیری از تجارت انسانی. کالاها و ارزها و همچنین سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران این گونه اطلاعات را به طور کامل در سامانه حقوق و دستمزد و مزایا ثبت کرده اند.

ثبت اطلاعات کارکنان در سامانه بانک اطلاعات کارکنان نظام اداری (پاکونا) سالهاست که مورد تاکید بوده و در قانون بودجه 1399 و قانون بودجه سال جاری (تبصره 21 قانون بودجه 1400) اطلاعات کارکنان.ثبت نام تاکید می شود.

این یک تعهد قانونی برای تنظیم منابع انسانی، کارمندان دولت و انضباط مالی است که در قانون بودجه ذکر شده است و درج این اطلاعات حق استخدام یا استخدام فرد را ایجاد نمی کند.

تعداد کارمندان کشوری در اوایل سال 1399، 2 میلیون و 241 هزار و 462 نفر بوده است و بر اساس آخرین آمار (مربوط به سال گذشته)، یک میلیون و 700 هزار نفر در سامانه «کارمند ایرانی» حضور دارند که این تعداد به تایید رسیده است. 1.2 میلیون

دکمه بازگشت به بالا