اقتصادی

فروشگاه رفاه باشگاه مشتریان

فروشگاه رفاه جزو بزرگترین فروشگاه­های زنجیره­ای در سراسر کشور می­باشد و همواره برای ارائه هر چه بهتر خدمات و محصولات به مشتریان وفادار خود در تلاش می­باشد. باشگاه مشتریان فروشگاه رفاه به منظور افزایش رضایت مشتریان و ارتباط بیشتر با آنها راه اندازی شده است. هدف از راه اندازی باشگاه مشتریان فروشگاه رفاه، قدردانی از حضور و همراهی مشتریان وفادار می­باشد و به همین منظور امتیازات و هدایای ویژه­ ای برای مشتریان گرامی در نظر گرفته شده است.

باشگاه مشتریان فروشگاه رفاه امروزه با ارائه خدمات نوین و اینترنتی در فضای مجازی فعالیت گسترده­ای دارد و توانسته است بر میزان رضایت مشتریان خود بیفزاید. سیستم پاسخگویی به مشتریان باشگاه از نقاط قوت این باشگاه می­باشد. همچنین فروشگاه رفاه با راه اندازی فروش اینترنتی خود با نام رفاه مارکت خرید را برای مشتریان خود سهل نموده است و با به کاری گیری روش­های نوین ارتباط با مشتری در زمینه مشتری مداری اقدامات گسترده­ای را آغاز نموده است.

برای عضویت در باشگاه مشتریان فروشگاه رفاه باید به سایت فروشگاه رفاه مراجعه نمائید و پس از عضویت در باشگاه، پس از هر بار خرید از فروشگاه، شماره رسید خود را در باشگاه ثبت نمائید و امتیاز بگیرید. با استفاده از امتیازات کسب شده می­توانید از خدمات ویژه موجود در باشگاه مشتریان فروشگاه رفاه بهره مند شوید. برای ثبت نام به وب سایت http://club.refah.ir/ مراجعه فرمائید.

در باشگاه مشتریان فروشگاه رفاه چهار سطح برای مشتریان در نظر گرفته شده است که مشتریان با کسب امتیاز در سطوح مختلف دسته بندی می­ شوند. سطوح تعیین شده عبارتند از سطح برنزی، سطح نقره­ای، سطح طلایی و سطح الماس. با دریافت امتیاز بیشتر  و بالا رفتن سطح، مشتری می­تواند از هدایای ویژه تعیین شده برای سطوح بالا بهره مند گردد و پاداش وفاداری خود را کسب نماید.

مشتری با کسب 1000 امتیاز به سطح برنز دست خواهد یافت و پس از عبور از امتیاز 3000 قدم به پله بعدی یعنی سطح نقره­ای خواهد نهاد. برای رسیدن به سطح طلایی امتیاز مشتری باید به عدد 6000 برسد و آخرین سطح باشگاه مشتریان فروشگاه رفاه سطح الماس می­باشد که برای ورود به این سطح مشتری به  16000 امتیاز نیاز خواهد داشت و هدیه ویژه باشگاه به عنوان پاداش فتح قله امتیازات باشگاه به مشتری تقدیم خواهد شد.

نحوه امتیاز گیری در باشگاه مشتریان فروشگاه رفاه به چه صورت است؟

  • در فروشگاه رفاه برای هر 1000 توان خرید یک امتیاز به مشتری تعلق می­گیرد. برای ثبت امتیازات در باشگاه سقف مشخصی در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال روزانه می­توان تنها 1000 امتیاز ثبت نمود و ماهانه تنها 3000 امتیاز را می­توان در باشگاه مشتریان فروشگاه رفاه ثبت کرد. مشتری با ثبت امتیازات می­تواند سطح خود را در باشگاه بالا ببرد و به بالاترین امتیاز موجود در باشگاه دست پیدا کند.

با امتیازات مختلف ثبت شده در باشگاه مشتری می­تواند از هدایا و خدمات در نظر گرفته شده برای هر سطح، استفاده نماید و در قرعه کشی شرکت کند. برای شرکت در قرعه کشی فروشگاه رفاه باید کد ارسال شده از طرف فروشگاه بعد از خرید را در سامانه باشگاه مشتریان فروشگاه رفاه ثبت کنید.

  • برای مشتریانی که نرم افزار فروشگاه رفاه را نصب کرده باشند و در آن ثبت نام کنند 50 امتیاز در نظر گرفته شده است. (نرم افزار باشگاه مشتریان فروشگاه رفاه را می­توانید از وب سایت فروشگاه رفاه دریافت کنید.)
  • تکمیل اطلاعات پروفایل در سایت فروشگاه رفاه و نرم افزار فروشگاه 50 امتیاز دیگر برای مشتری به ارمغان خواهد آورد.
  • فعالیت مداوم مشتری در سایت و نرم افزار باشگاه مشتریان فروشگاه رفاه به ازای هر روز 1 امتیاز دارد.
  • در روز تولد مشتری برای تبریک به او 25 امتیاز به امتیازات مشتری افزوده خواهد شد.

باشگاه مشتریان فروشگاه رفاه برای مشتریان وفادار خود در روز مشخصی جوایز ارزنده­ای در نظر می­گیرد که به جایزه بازار رفاه معروف است و مشتریان وفادار می­توانند با استفاده از امتیازات کسب نموده خود در این جایزه بازار شرکت کنند و جوایز ارزنده­ای را ببرند.

با عضویت در سایت فروشگاه رفاه می­توانید از امتیازات ثبت شده خود مطلع شوید. باشگاه مشتریان فروشگاه رفاه به منظور حفظ مشتریان وفادار خود و جذب مشتریان جدید از راهکارهای جذابی استفاده می­نماید و همچنان برای افزودن خدمات جذاب برای مشتریان وفادار خود، در نظر دارد تا از طرح­های جدیدی در باشگاه مشتریان فروشگاه رفاه رونمایی کند.

دکمه بازگشت به بالا