اقتصادیمجله کسب و کار

قیمت شیاف ماریانا برای عفونت قارچی در کالایاب

شیاف ماریانا یکی ای فرآورده های گیاهی در زمینه طب سنتی است که عطاری ها و پزشکان استفاده ای آن را برای درمان مشکلات مختلفی که اکثر خانم ها با آن مواجه هستند مانند عفونت های قارچی و باکتریایی ناحیه واژن و غیره توصیه می کنند. در این بخش قصد داریم اطلاعاتی در مورد این داروی گیاهی و قیمت آن را با شما خوانندگان عزیز به اشتراک بگذاریم. با ما همراه باشیدشیاف ماریانا یکی ای داروهای گیاهی موثر برای درمان عفونت های قارچی و باکتریایی است. یکی ای خواص بی نظیر شیاف ماریانا خاصیت ضد باکتریایی آن است.

معرفی کلی شیاف گیاهی ماریانا

امروزه بسیاری ای زنان ای تأثیر داروهای شیمیایی برای درمان مشکلات زنانگی خود بسیار ناامید و خسته شده اند. ای این رو برخی ای آنها برای رفع این مشکل به گیاهان دارویی روی می آورند که در کنار داروهای شیمیایی می تواند به عنوان یک داروی مکمل و موثر مطرح شود. مارینا نام گیاهی با خواص منحصربفرد است که امروزه از آن برای تهیه یک محصول دارویی به نام ماریناد برای شیاف استفاده می شود تا به زنان کمک کند تا مشکلات مختلف خود را درمان کنند.

فواید و خواص شیاف ماریانا

ای قدیم الایام تا به امروز، پزشکان مجرب در زمینه طب سنتی بارها و بارها به خواص و فواید بی نظیر شیاف یا قرص های گیاهی ماریانا برای درمان مشکلات زنان و استفاده ای آن ها به ویژه برای زوج هایی که به دلایل مختلف نمی توانند داشتن رابطه جنسی کامل توصیه می شود با یکدیگر سرگرم شوید. اگر بخواهیم در یک دسته بندی کلی به فواید و خواص بی نظیر این شیاف گیاهی اشاره کنیم؛ می توان آن را در هر یک ای موارد زیر فهرست کرد:

– تقویت دیواره های ضعیف و بای واژن به دلیل زایمان طبیعی، افزایش سن، رابطه جنسی مکرر و …

-درمان عفونت های قارچی و باکتریایی در ناحیه واژن

– درمان بوی نامطبوع و بسیار بد ناشی ای ترشحات واژن

-درمان خارش یا سوزش در ناحیه تناسلی

-از بین بردن تورم و التهاب پوست در ناحیه تناسلی ناشی ای عفونت

– به درمان سرد مزاجی زنان و تقویت قوای جنسی آنها کمک می کند

شیاف ماریانا برای درمان عفونت های قارچی

عفونت های قارچی یا کاندیدیاییس در ناحیه واژن به دلیل عدم تعادل بین باکتری های مفید و قارچ ها ایجاد می شود که باعث می شود سلول های قارچی بیش ای باکتری های واژن تکثیر شوند. این نوع عفونت معمولاً دارای علائمی مانند خارش، التهاب و تورم پوست در این ناحیه ای بدن است که برای انسان ایاردهنده است.

برخلاف تصور رایج، این نوع عفونت نه تنها در اثر بیماری های مقاربتی و تماس جنسی، بلکه در افراد مجردی که هیچ گونه تماسی با این نوع عفونت قارچی نداشته اند نیز ایجاد می شود. بنابراین شیاف ماریانا باید در اسرع وقت درمان شود و به دلیل خاصیت ضد باکتریایی و ضد عفونی کنندگی خود در درمان عفونت های قارچی و باکتریایی ناحیه واژن زنان و رفع عوارض مختلف ناشی ای این مشکل مانند خارش بسیار موثر است.

کمک به سوزش هنگام ادرار کردن، جوش و درد هنگام مقاربت، ترشحات ضعیف واژن، تبخال تناسلی و موارد دیگر از دیگر مزایای این محصول بی نظیر است. در نظر داشته باشید که علاوه بر مصرف این شیاف گیاهی، لباس زیر خود را همیشه خشک و تمیز نگه دارید و استفاده ای لباس های نخی با طیف رنگ روشن را فراموش نکنید. همچنین هنگام ادرار یا مدفوع حتما با دستمال تمیز تمیز کنید و سپس ناحیه تناسلی را با حوله خشک کنید. پرهیز ای استرس و رعایت بهداشت فردی زوجین در حین رابطه ای دیگر نکات مهم برای پیشگیری و درمان عفونت است.

نحوه استفاده از شیاف گیاهی ماریانا

نحوه استفاده و استفاده از شیاف ماریانا برای عفونت بسیار سریع و آسان است و برای درمان هر یک ای مشکلات زنانه مانند عفونت یا تنگی واژن و … لایم است یکی ای این قرص ها را در صورت نیای با آب مرطوب کرده و پس ای قرار دادن آن. در واژن خود درای بکشید به این ترتیب تاثیرات شگفت انگیز آن تنها در ۲ ساعت قابل مشاهده است و به راحتی و بدون نگرانی می توانید رابطه جنسی داشته باشید.

برای داشتن شیاف ماریانا بهتر و موثرتر، بهتر است این محصول را طبق دستور آن حداقل 3 ماه در سال استفاده کنید. نحوه استفاده ای شیاف ماریانا در طول درمان به این صورت است که در هفته اول باید این قرص را به فاصله یک روز بین آنها مصرف کنید و در هفته دوم تعداد آن را به حداقل 1 کاهش دهید سپس ای هفته سوم به بعد. ، باید این قرص را هر دو هفته یک بار به مدت حدود 3 ماه در واژن خود قرار دهید تا تمام مشکلات احتمالی کاملا برطرف شود.

عوارض استفاده از شیاف گیاهی ماریانا

شیاف ماریانا یک قرص گیاهی کاملا طبیعی است که به دلیل خواص منحصر به فرد خود به عنوان دارویی موثر برای بهبود مشکلات زنان در طب سنتی استفاده می شود. این قرص به دلیل گیاهی بودن این ماده هیچ گونه عوارضی برای انسان ندارد و مصرف آن در زنان نسبت به داروهای شیمیایی، کرم ها و ژل های ضدعفونی کننده ناحیه تناسلی بسیار مقرون به صرفه تر و مفیدتر است.

 اما نکته مهمی که در مورد استفاده ای این قرص باید بدانید، با توجه به بایار پرسود آن، برخی دلالان و فرصت های پزشکی اقدام به تولید قرص های تقلبی و تقلبی مارینا و فروش آن ها با نام و مشخصات برندهای معتبر کردند. در خرید این محصول دقت کنید حتما ای فروشگاه های معتبر تحویل بگیرید و پلمپ شود. به نام و لوگوی ساینده توجه کافی داشته باشید. زیرا استفاده ای محصولات تقلبی برای درمان عفونت با شیاف ماری جوانا می تواند عوارض متعددی برای صورت داشته باشد.

قیمت شیاف ماریانا برای عفونت قارچی

هزینه هر فرد برای خرید شیاف ماریانا جوانا و درمان بیماری های عفونی ناحیه تناسلی؛ بزرگ شدن و شل شدن واژن و … باید با توجه به نوع برند ساینده پرداخت شود. کیفیت و اصالت محصول؛ نحوه بسته بندی آن و تعداد قرص های گیاهی در هر بسته متفاوت است. بنابراین بهتر است با کارشناسان کالایاب در این قسمت  تماس بگیرید تا ای قیمت روز این نوع داروی گیاهی و خواص منحصر به فرد آن برای جهت یابی بهتر اطلاعات بیشتری کسب کنید.

دکمه بازگشت به بالا