اقتصادیمجله کسب و کار

با 10 برند برتر ساعت های لوکس آنا شوید

10 برند برتر ساعت های لوکس

هنر ساعت سازی به قرن ها قبل برمی گردد و نمایشی ملموس از شیفتگی بشر است که در طول زمان ادامه دارد. دانشمندان تاریخ شناسی گذشته به دلیل مهارت ها و خلاقیت های خود مورد ستایش قرار گرفته اند و در نمایشگاه ها و نمایشگاه های جهانی به دلیل نوآوری های بی پایانشان مورد تجلیل قرار گرفته اند.

بسیاری از پیشگامان علم ساعت سازی نیز برخی از معروف ترین برندهای لوکس ساعت دنیا را تأسیس کرده اند که ممکن است بسیاری از آنها را بشناسید. این برندهای ساعت به دلیل ساخت ساعت‌های باکیفیت، با ترکیب تعدادی از پیچیدگی‌های عالی برای کمک به تقریباً هر کاری که قابل تصور است، شناخته شده‌اند.

اگر به دنبال بهترین برند ساعت مردانه هستید، ممکن است با گزینه‌های زیاد کمی غرق شوید. هر یک از این برندهای ساعت لوکس برای چیزهای متفاوتی شناخته شده اند. چه سبک کلاسیک وینتیج Vacheron Constantin را ترجیح دهید، چه طرح های اسپرت و تیز ساعت TAG Heuer – پیدا کردن بهترین ساعت متناسب با سبک و بودجه شما نباید مشکلی ایجاد کند.

ما فهرستی از مهم‌ترین برندهای ساعت لوکس مردانه در ایران و جهان را که فروش خوبی هم دارند گردآوری کرده‌ایم تا تاریخ منحصربه‌فرد آن‌ها را کشف کنیم، در مورد مشارکت آن‌ها در علم زمان‌شناسی اطلاعات کسب کنیم و ساعت‌های برندهایی را که آنها را به عنوان بهترین‌ها معرفی می‌کنند برجسته کنیم.

  1. Patek Philippe

10 برند برتر ساعت های لوکس

پاتک فیلیپ در سال 1851 با مشارکت دو ساعت ساز، آنتونی پاتک و آدرین فیلیپ تأسیس شد. فیلیپ بیشتر به خاطر اختراع مکانیزم سیم پیچی بدون کلید، نمونه اولیه چیزی که اکنون به عنوان ساقه سیم پیچی می شناسیم، شناخته شده است. پاتک فیلیپ برای اولین بار این طرح جدید را در نمایشگاه بزرگ لندن در سال 1851 عرضه کرد و به دلیل نوآوری که تا به امروز از آن پیروی کرده است، شهرت این برند را به دست آورد.

پاتک فیلیپ از زمان آغاز به کار، ساعت‌های عقربه ای را با بالاترین کیفیت، ترکیبی از سبک سنتی با چرخ دنده‌ها و ابزارهای پیشرفته، ساخته است. یکی از نمونه های تعهد این برند به ساخت با کیفیت، Sky Moon Tourbillon است که دارای تعدادی پیچیدگی ساعت از جمله تقویم همیشگی، نمودار رتروگراد، نمودار آسمان، مراحل ماه و آسمان شب دلربا است که در پشت بدنه به تصویر کشیده شده است.

چنین طرح‌های دقیق و دقیقی به تعریف پاتک فیلیپ تبدیل شده‌اند و برند را به جایگاه نماد ارتقا می‌دهند. ساعت های پاتک فیلیپ به عنوان سودآور در خانه های حراج شناخته می شوند.

در واقع، مدل Henry Graves Supercomplication این برند، گران‌ترین ساعتی است که تا به حال در حراجی فروخته شده است و به قیمت رکورد ۲۴ میلیون دلار خریداری شده است. پاتک فیلیپ به طور گسترده ای به عنوان بهترین برند ساعت مردانه در جهان شناخته می شود، و با چنین سابقه غنی، به راحتی می توان دلیل آن را فهمید.

این برند در تولید انواع ست ساعت هم بسیار معروف هست و برای انواع مردان و بانواون ساعت ستهای زیبایی رو تولید می کند.

همچنین در سایت کوک باش هم در مورد ست های ساعت ارزان و گران یک مطلب جامع وجود دارد که می توانید از اینجا وارد سایت کوک باش شوید و بهترین ست های ساعت را مشاهده کنید.

  1. Audemars Piguet

10 برند برتر ساعت های لوکس

دوستان مادام العمر جولز-لوئیس اودمارس و ادوارد آگوست پیگه در سال 1875 شروع به کار کردند و در ابتدا حرکات ساعتی دقیقی را برای برندهای سطح بالا مانند تیفانی و کو ایجاد کردند.

طولی نکشید که این دو شروع به طراحی کل ساعت های خود برای فروش کردند. Audemars Piguet که به عنوان یک قهرمان این صنعت در نظر گرفته می شود، اولین ساعت مچی تکرار کننده دقیقه ای جهان را در سال 1882 طراحی کرد و اولین ساعت ورزشی فولادی لوکس را به نام رویال اوک تولید کرد.

اینها تنها دو نمونه از این هستند که چگونه این برند صنعت ساعت را متحول کرده است، اما فهرست جوایز آنها همچنان ادامه دارد. امروزه رویال اوک هنوز هم یکی از برجسته ترین مدل های ساعت های Audemars Piguet محسوب می شود که استاندارد ساعت های ورزشی لوکس را تعیین می کند.

قبل از رونمایی از رویال اوک در سال 1972، ساعت های اسپرت چیزی لوکس نبودند و کاملاً با در نظر گرفتن کاربرد طراحی می شدند. و باورتان می شود که این مدل ساعت نمادین تنها در 24 ساعت توسط طراح ساعت جرالد جنتا طراحی شده است. Audemars Piguet بسیار افسانه ای است و Tiffany & Co هنوز باقی مانده است. و Bulgari از حرکات خود در بسیاری از مدل های ساعت های امروزی خود استفاده می کنند.

  1. Vacheron Constantin

10 برند برتر ساعت های لوکس

واچرون کنستانتین یکی از قدیمی‌ترین برندهای ساعت سوئیسی لوکس در جهان است و از زمان تأسیس آن در سال 1755 در تجارت مداوم بوده است. و این فقط تاریخچه گسترده آن نیست که آن را از سایر ساعت‌سازان سوئیسی متمایز می‌کند. ساعت‌های آن‌ها که به‌خاطر ظریف بودن بسیار مشهور هستند، جزئیاتی مانند حکاکی، پرداخت، ترکیب و جواهرسازی دارند.

ساعت Vacheron Constantin در داخل و خارج واقعاً یک اثر هنری است. آنها کمک زیادی به پیشرفت ساعت شناسی کرده اند و در طول قرن ها به بسیاری از چیزهای اولیه دست یافته اند. Vacheron Constantin در سال 2015 با ساخت پیچیده ترین ساعت مکانیکی جهان، با شماره مرجع 57260، با 57 پیچیدگی چشمگیر، رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرد.

سوابق آنها در طراحی ساعت‌هایی با زیبایی خیره‌کننده و دقت استثنایی کاملاً با شعار آنها مطابقت دارد: “اگر ممکن است، همیشه ممکن است، بهتر عمل کنید.” از پوشندگان مشهور Vacheron Constantin می‌توان به هری اس ترومن، ناپلئون بناپارت و شاه فاروق مصر اشاره کرد.

  1. رولکس

10 برند برتر ساعت های لوکس

بدون شک محبوب ترین برند ساعت های لوکس در جهان، رولکس قطعاً بیشترین درخواست را دارد. رولکس که در سال 1905 توسط هانس ویلسدورف تأسیس شد، طولی نکشید که به یکی از معتبرترین تولیدکنندگان ساعت تبدیل شد.

فهرست طولانی نوآوری‌های آن‌ها شامل اولین ساعت مچی ضد آب (Rolex Oyster)، اولین ساعت با تغییر خودکار تاریخ (Rolex date-just) و اولین با تغییر خودکار روز و تاریخ (Rolex day-date) است. . این ساعت‌های استثنایی نمونه‌ای از کیفیت ساعت‌سازی هستند و با استفاده از روش‌ها و مواد برتر با دقت ساخته شده‌اند.

ساعت های رولکس به همان اندازه که زیبا هستند، ترکیبی عالی از نظر شکل و کارکرد برای علاقه مندان به ساعت و ماجراجویان هستند. رولکس که برای مقاومت در برابر خطرات غواصی در اعماق دریا، کوه نوردی و حتی اکتشاف در قطب شمال ساخته شده است، به همان اندازه که یک وسیله جانبی است، یک ابزار است.

در واقع، اولین ساعت مچی که به قله اورست رسید، نمونه اولیه Rolex Oyster Perpetual Explorer بود. با چنین میراث دیرینه ای، جای تعجب نیست که رولکس از طرفداران مشهوری مانند دوایت آیزنهاور، دالایی لاما، اریک کلاپتون و بسیاری دیگر برخوردار بوده است.

  1. 5. امگا

10 برند برتر ساعت های لوکس

Omega که در ابتدا در سال 1848 با نام شرکت La Generale Watch تاسیس شد، به‌عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای ساعت سوئیسی در تاریخ، از رولکس عقب‌تر است.

ساعت‌های امگا به‌عنوان دقیق‌ترین و کاربردی‌ترین ساعت‌ها در صنعت شناخته می‌شوند. نقش مهمی در تاریخ و سینما داشته اند. امگا در سال 1917 به عنوان ساعت رسمی سپاه پرواز سلطنتی بریتانیا و در سال 1918 ارتش ایالات متحده نام گرفت. در سال 1932، آنها به عنوان نگهبان زمان بازی های المپیک تبدیل شدند، مشارکتی که تا به امروز ادامه دارد.

حتی پرواز ساعت‌های امگا برای مأموریت آپولو 11 ناسا واجد شرایط بود و در سال 1969، امگا با تبدیل شدن به اولین ساعتی که روی ماه استفاده می‌شود، تاریخ ساز شد. فضانورد باز آلدرین هنگام کاوش در سطح ماه از یک امگا اسپیدمستر استفاده کرد، واقعیتی که به ارتقای برند به سطح جدیدی از موفقیت و اعتبار کمک می کند.

علاوه بر این لیست طولانی از دستاوردها، امگا احتمالاً بیشتر به خاطر تزئین مچ دست مامور مخفی مورد علاقه همه، جیمز باند، شناخته شده است. همه فیلم‌های باند از زمان GoldenEye دارای تغییراتی در Omega Seamaster Professional هستند، ساعتی که برای یک جاسوس جسور و اغواکننده مناسب است. با چنین رزومه چشمگیری تا به امروز، جای تعجب نیست که Omega یکی از قابل اعتمادترین و قدردانی ترین تولید کنندگان ساعت در جهان است.

  1. 6. کارتیه

در سال 1904، لویی کارتیه اولین ساعت مچی خود را به نام Cartier Santos ساخت. کارتیه با الهام از دوستش، هوانورد برزیلی آلبرتو سانتوس دومونت، چیزی را طراحی کرد که بعدها به عنوان اولین ساعت هوانوردی شناخته شد. این واقعاً پیچیده بود، زیرا قبلاً خلبان‌ها به ساعت‌های جیبی تکیه می‌کردند که در حین کار هواپیما سخت و خطرناک بود.

این فقط یک تجربه اولیه از تاریخ استثنایی ساعت سازی کارتیه بود. از دیگر دستاوردهای قابل توجه می توان به Cartier Tank و Balloon Bleu de Cartier اشاره کرد که هر دو پرفروش ترین جواهرساز و ساعت ساز برجسته هستند.

در واقع، Ballon Bleu اولین مدل ساعتی بود که شامل حرکات طراحی شده توسط Cartier بود. قبل از این، کارتیه حرکات خود را از بهترین ها خریداری کرده بود – Patek Philippe، Audemars Piguet و Rolex، در میان دیگران. در حالی که بسیاری از برندهای ساعت های لوکس ممکن است روی مچ دست خود را برجسته کنند، ساعت کارتیه ظریف تر به نظر می رسد.

اکثر مدل‌های ساعت‌های آن‌ها نشانگر ساعت‌هایی با اعداد رومی دارند که به آن‌ها ظاهری محترم می‌دهد که ریشه‌های پاریسی این برند را نیز تصدیق می‌کند. نگاهی گذرا به ساعت کارتیه و به راحتی می توان فهمید که چرا این برند تا این حد به سمت افراد مشهور کشیده شده است. آنها نه تنها زرق و برق دار و ظریف هستند، بلکه نشانه ای از میراث فرهنگی بزرگ کارتیه هستند.

  1. 7. Jaeger-LeCoultre

Jaeger-LeCoultre که در سال 1833 توسط Antoine LeCoultre، ساعت ساز و مخترع خودساخته تاسیس شد، یک تولید کننده ساعت سوئیسی بسیار مورد توجه است. این برند با تولید بیش از 1000 کالیبر و دارای بیش از 400 پتنت برای صدها اختراع مختلف، یکی از بزرگترین مشارکت کنندگان در پیشرفت فناوری ساعت است.

یکی از این اختراعات کالیبر 101، کوچکترین حرکت ساعتی جهان است که توسط Jaeger-LeCoultre در سال 1925 ساخته شد. قبل از اختراع او، ساعتهای زنانه برای عملکرد دقیق آنقدر کوچک بودند. کالیبر 101 منجر به طراحی اولین ساعت لوکس زنانه شد که هم زیبا و هم قابل اعتماد بود، Duoplan.

تخصص آنها بسیار مورد توجه است، آنها حتی حرکاتی را برای ساعت سازانی مانند Patek Philippe و Vacheron Constantin فراهم کرده اند. Jaeger-LeCoultre همیشه خود را وقف هنر ساعت سازی کرده است، این واقعیت را در ساعت های ظریف و بسیار پیچیده آن نشان می دهد.

  1. 8. IWC Schaffhausen

شرکت بین المللی ساعت توسط یک ساعت ساز آمریکایی به نام فلورانسی آریوستو جونز در سال 1868 تأسیس شد. جونز مهارت و تجربه خود را به سوئیس – پایتخت ساعت سازی جهان – آورد و دفتر مرکزی خود را در شافهاوزن تأسیس کرد. IWC به خاطر ساعت‌های غواصی و هوانوردی‌اش شناخته می‌شود که به‌دقت با بالاترین استانداردهای صنعتی طراحی شده‌اند.

در سال 1936، با گسترش سریع حوزه هوانوردی، IWC Schaffhausen اولین ساعت خلبانی خود را که مدل اولیه ساعت معروف Big Pilot بود، عرضه کرد. این نام تجاری توسط RAF سفارش داده شد تا یک ساعت خدماتی برای خلبانان خود به نام IWC Mark 11 ایجاد کند. IWC دارای یک سیستم ثبت رکورد منحصر به فرد است که در سال 1885 تأسیس شد.

آنها یک کاتالوگ دقیق از هر ساعتی که تا کنون ساخته اند، شامل جزئیات مربوط به ساعت را نگه می دارند. حرکت و کیس و اجزای دیگر. گفته می شود که آنها انباری از قطعات یدکی دارند که به آنها امکان می دهد هر ساعتی را که به سال 1868 ساخته اند تعمیر کنند.

گویی این به اندازه کافی چشمگیر نبود – IWC Schaffhausen اخیراً خود را به افزایش استانداردهای تولید خود به عنوان راهی برای رسیدگی به محیط زیست رو به رشد اختصاص داده است. نگرانی ها.

  1. TAG Heuer

TAG Heuer در ابتدا با نام Heuer Watchmaking Inc تاسیس شد. در سال 1860 توسط ادوارد هویر، او به عنوان یک مبتکر در زمان‌بندی ورزشی، به‌ویژه رانندگی با اتومبیل‌های مسابقه‌ای، نامی برای خود به‌دست آورد. در سال 1916 این ساعت ساز Mikrograph را راه اندازی کرد، کرونومتری مکانیکی که می توانست 1/100 ثانیه را اندازه گیری کند. این اولین در نوع خود بود و جهشی کوانتومی در زمینه زمان‌سنجی ورزشی داشت.

امروزه، این برند همچنان با صنعت موتوراسپرت ارتباط نزدیکی دارد. همراه با فهرست بلندی از مشارکت با سازمان‌های مسابقه‌ای، برخی از نمادین‌ترین مدل‌های ساعت TAG Heuer از رویدادهای مسابقه‌ای معروفی مانند گروه‌های فرمول یک، کاررا و موناکو نام‌گذاری شده‌اند.

استیو مک کوئین، بازیگر، ساعت آبی نمادین TAG Heuer Monaco را در فیلم Le Mans در سال 1971 به تن کرد و جایگاه نمادین ساعت را تثبیت کرد. TAG Heuer علاوه بر تولید ساعت‌های مچی، ساعت‌هایی را نیز تولید می‌کند که می‌توانند روی داشبورد خودروها، قایق‌ها و هواپیماها نصب شوند.

  1. Panerai

پانرای تنها برند ساعت لوکس در این لیست است که در ایتالیا است، نه سوئیس. جیووانی پانرای شرکت خود را در سال 1860 در فلورانس ایتالیا تأسیس کرد. اندکی پس از تأسیس، پانرای شروع به تامین ساعت و سایر ابزار دقیق غواصی برای نیروی دریایی سلطنتی ایتالیا کرد.

این ساعت ساز پودر درخشانی به نام Radiomir را ثبت کرده است که می تواند برای روشن کردن صفحه ساعت استفاده شود. آنها این رنگ آینه رادیویی را با اعداد بزرگ عربی جفت کردند تا از دید کامل زیر آب اطمینان حاصل کنند.

این طراحی ساده و جسورانه تبدیل به یک سبک خاص برای پانرای شده است. Panerai علاوه بر اینکه به خاطر ساعت های غواصی فوق پیشرفته اش شناخته می شود، به عنوان یک ساعت ساز لوکس نیز نامی برای خود دست و پا کرده است. در دو دهه گذشته، این برند نسخه های بازسازی شده از مدل های محبوبی مانند Luminor و Mare Nostrum را منتشر کرده است.

در سال 2001، پانرای فروشگاه اصلی خود را در میدان تاریخی San Giovanni در فلورانس بازگشایی کرد. این برند دارای مدل‌های منحصر به فرد و نسخه ویژه است که فقط در این مکان اصلی برای فروش در دسترس است، توقفی قطعی برای علاقه‌مندان به ساعت که به فلورانس سفر می‌کنند.

آیا نمی دانید ساعت های لوکس را در سن دیگو کجا می توانید پیدا کنید؟ از اتلاف وقت در وب خودداری کنید و در عوض به کوک باش بیایید! ما طیف فوق‌العاده‌ای از ساعت‌های لوکس جدید و کارکرده، از این برندهای معروف ساعت و موارد دیگر را ارائه می‌کنیم.

ساعتی که با ظرافت ساخته شده ارزش قیمتش را دارد، گنجی است که باید برای تمام عمر آن را نگه داشت و پس از چند ساعت دیگر.

دکمه بازگشت به بالا