نماد سایت مجله آنلاین

کشتی ورزش پرافتخار و اول ایران محسوب می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

کشتی ورزش پرافتخار و اول ایران محسوب می‌شود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، مجتبی عبداللهی در دیدار با رئیس فدراسیون کشورهایی که روز چهارشنبه در دفتر رسمی صورت گرفت، با اشاره به جایگاه کشتی کشور و تبریک افتخارآفرینی‌های کشتی گیران در روزهای اخیر بیان کرد: کشتی ورزش پرخار و اول ایران می‌شود و ما نیز می‌شویم. عمل آورد.

ی د د: دست زم ر بخش مخت ف همک جهت جهت هیئت د د کشتی کشتی به به نیز نیز کند کند.

عبداللهی گفت: درصدد هستیم که توجه ویژه ملی را به سرانه‌های ورسشی استان جلب کنیم.

وی افسود: بر این اساس در سفر رئیس جمهور محترم به استان ۱۱۱ میلیارد تومان اعتبار برای این بخصیص یافت.

دبیر ین ین ب ش ر قهرم قهرم بزرگ کشتی و برز برز برز مشخص کرد کرد: ست ا برز پت ی کشتی کشتی کشتی در در در در ست ست ل ل ل ل ریسی و حمایت درستی از کشتی شاهد عمل آید، در آینده نزدیک شاهد قهرمانان بیشتر استان شاهد شاور قهرمانان بیشتر استان شاهد باشیم.

وی ادامه داد: هم در رشته آزاد و هم در رشته فرنگی استعدادهای خوبی در کشتی البرز وجود دارد، چرا که شهر کرج به عنوان مرکز استان، یک شهر مهاجر از سایر مناطق کشور است و می توان با یک برنامه ریزی صحیح و اصولی نسبت به شناسایی و پرورش استعدادهای کشتی در آن اقدام کرد.

این دیدار که با حضور علیرضا حیدری، مدال برنز المپیک و مدال‌های طلا، نقره و برنز جهان، نایب رئیس اسبق فدراسیون کشتی و از پیشکسوتان کشتی کرج، حمید یاری رئیس سازمان لیگ و رئیس اسبق هیئت کشتی استان البرز و مهدی یوسفی فر سرپرست هیئت کشتی هستند. استان صورت گرفت.

خروج از نسخه موبایل