مجله تندرستیمجله کسب و کار

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی سال 1401 چی انتخاب کنیم

خرید دستگاه تصفیه آب پیشرفته مزایای فراوانی دارد. از سلامت و تندرستی بهتر گرفته تا یک خانه تمیزتر، آب تمیزتر می تواند کل خانه را تحت تاثیر قرار دهد. سیستم های تصفیه آب نه تنها آب سالم تری نسبت به آب لوله کشی تولید می کنند، بلکه نسبت به آب بطری مقرون به صرفه تر هستند. فهرستی بلند بالا از مزایای کلی آب تصفیه شده و مزایای خرید دستگاه تصفیه آب  وجود دارد که ما در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم و سعی داریم بهترین دستگاه تصفیه اب خانگی را در سال اخیر به شما معرفی کنیم.

خرید بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی

دستگاه های تصفیه اب خانگی تایوانی به عنوان پرفروش ترین دستگاه های تصفیه اب در سال اخیر عنوان شده اند. بررسی ها نشان می دهد با وجود اینکه مونتاژ های داخلی دستگاه های تصفیه اب تایوانی سافت واتر و cck  در بازار وجود دارد اما هنوز هم این دو برند مشتریان و طرفداران خود را دارند.

.در کنار برند های تایوانی دستگاه های تصفیه اب خانگی ادنسه که ساخت ایران هستند و از قطعات تایوانی و وارداتی ساخته میشوند نیز طرفداران خاص خود را دارند. کیفیت تصفیه اب سه دستگاه سافت واتر ،cck  و ادنسه در کنار قیمت مناسب باعث شده است این دستگاه ها در میان مشتریان جایگاه ویژه ای داشته باشند.

 ویژگی های بهترین دستگاه تصفیه آب

از مهم ترین ویژگی هایی که باعث می شود یک دستگاه تصفیه اب به عنوان محبوب ترین در میان مشتریلن مطرح شود می توان به مواردی چون:

  • داشتن گواهینامه NSF که نشان دهنده دارا بودن تمام استاندارد های لازم یک دستگاه تصفیه اب است.
  • قیمت مناسب و به صرفه دستگاه تصفیه آب در کنار کیفیت و مرغوبیت مطلوب دستگاه
  • گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه تصفیه اب
  • کیفیت مطلوب اب تصفیه شده خروجی
  • کم صدا بودن دستگاه
  • مطلوب بودن میزان برق مصرفی دستگاه تصفیه آب
  • کیفیت قطعات و اتصالات دستگاه تصفیه اب خانگی
  • مونتاژ مطلوب دستگاه تصفیه آب و اورجینال بودن قطعات به کار رفته در دستگاه
  • آسان بودن نصب و راه اندازی دستگاه تصفیه آب
  • و…

اشاره کرد. موارد عنوان شده و برخی موارد دیگر گزینه هایی هستند که جانب مشتریان مخلّف به عنوان ایده آل ها برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی مد نظرشان ذکر شده اند.

دستگاه های تصفیه آب خانگی تایوانی و ایرانی را با ویژگی های ذکر شده می توان با خیال راحت و قیمت بسیار عالی از سایت فراب کالا تهیه کرد. اگر در خرید و انتخاب دستگاه تصفیهخ اب خانگی خود دچتر تردید هستید نگران نباشید کارشناسان فراب کالا به تمامی سوالات شما در زمینه تصفیه اب پاسخ خواهند داد تا شما بتوانید خریدی درست داشته باشید.

مزایای خرید و نصب دستگاه های تصفیه آب خانگی

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی و نصب آن می تواند مزایای بسیار زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت . استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی در دراز مدت بیشتر احساس میشود . برخی از مزایای خرید دستگاه تصفیه آب را در ادامه ذکر کرده ایم :

  1. مواد شیمیایی سمی کمتر در آب لوله کشی شما

بیش از 2000 ماده شیمیایی سمی در اکثر آب لوله کشی وجود دارد. کمتر از 60 مورد از این مواد شیمیایی سطح آنها توسط آژانس حفاظت از محیط زیست تنظیم شده است. اثرات طولانی مدت بسیاری از مواد شیمیایی باقیمانده به طور رسمی مورد مطالعه قرار نگرفته است. سیستم های فیلتراسیون تا 99.9 درصد از مواد شیمیایی موجود در آب خانه را فیلتر می کنند.

  1.  استفاده کمتر از بطری های آب معدنی

بطری های پلاستیکی زمین را آلوده می کنند و میلیون ها سال طول می کشد تا تجزیه شوند. این میزان از زباله به طور قطع برای محیط زیست ضرر خواهد داشت. سیستم های تصفیه آب تمام مزایای آب تصفیه شده را بدون هدر رفتن بطری ها ارائه می دهند.

  1. مقرون به صرفه بودن

شاید خرید دستگاه تصفیه اب خانگی ابتدای کا یک هزینه به نظر بیاید ، اما خوب است بدانید استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی در دراز مدت باعث کاهش بیماری های ناشی از آب آشامیدنی می شود و به این طریق هزینه درمان را کاهش می دهد.

  1. عمر طولانی دستگاه

 خرید دستگاه تصفیه اب خانگی باعث می شود وسایلی مانند ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، دوش و توالت در صورت استفاده با آب تصفیه شده روی آب لوله کشی عمر طولانی تری داشته باشند. تجمع آهک و کلسیم می تواند باعث آسیب زیادی به لوله و همچنین مسدود شدن و فرسودگی شیرها و زهکشی شود. آب تمیزتر می تواند به جلوگیری از این موارد برای دستگاه های بادوام تر کمک کند.

  1. کاهش خطر برخی از بیماری های داخلی

مطالعات نشان داده است افرادی که آب تصفیه شده می نوشند نسبت به افرادی که آب لوله کشی می نوشند 33 درصد کمتر در معرض ابتلا به عفونت های دستگاه گوارش هستند.

 علاوه بر این، کلسیم موجود در آب لوله کشی می تواند منجر به سنگ کلیه دردناک در بسیاری از افراد شود. همچنین آب تصفیه شده بر تعادل شیمیایی طبیعی معده بسیار آسان تر از آب لوله کشی است. این می تواند به کاهش خطر زخم و رفلاکس اسید کمک کند.

منبع: فراب کالا

دکمه بازگشت به بالا