اقتصادی

تخصیص ۸۰ میلیارد قیر رایگان جهت جبران عقب‌ماندگی خراسان شمالی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، خداداد مقبلی صبح شنبه در کمیسیون مدیریت سوانح رانندگی خراسان شمالی اظهار کرد: سال گذشته از محل اعتبارات محرومیت زدایی راه‌های روستایی و فرعی کشور ۳۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت که این رقم امسال به ۶۵ میلیارد تومان افزایش می‌یابد.

معاون توسعه راه‌های روستایی سازمان راهداری ادامه داد: بر اساس تهیه اطلاعات جغرافیایی از راه‌های روستایی کشور در سال ۹۸ مشخص شد که ۷ استان از خراسان شمالی پایین‌تر از نُرم منطقه‌ای کشوری به میزان ۸۲ قرار دارند.

ی فز: خر ی بر س ه قر گرفته قر ۷۲۲ ۷۲۲ ب ب ب ست ر ۲۰ ۲۰ ۲۰ ۱۸۴ ۱۸۴ ۱۸۴ ۱۸۴ ه.

مقبلی گفت: سال گذشته در مجموع اعتبار خوبی برای آسف و روکش راه‌های روستایی و فرعی کشور شناسایی می‌شود که خراسان شمالی نیز از این اعتبار بهره‌برداری به گونه‌هایی که تا بهمن سال گذشته ۱۵۴ کیلومتر و تا شهریور بالغ بر ۷۰ کیلومتر از راه‌های فرعی این استان است. آسفالت شد.

ی فز: قیر به رزش حد می ی خر خر تخصیص ی ت عقب عقب نسبت به به.

وی با بیان این رقم ۲۸ میلیارد تومان پول نقد به خراسان شمالی برای حوزه راه‌های روستایی و فرعی تخصیص از یافتن منابع استانی خواست تا فقط به فکر تکمیل پروژه‌های ناتمام باشند و اقدامی برای تعریف پروژه جدید نداشته باشند.

مقبلی پراکندگی روستاهای شمال را یکی از عقب ماندگی این استان در شاخص های روستایی دانست و گفت: در استان های احداث روستای یک راه ده کند کیلومتری چند را از نعمت یک جاده مناسب می توان اما این راه در شمال برای یک روستا استفاده می شود. .

دکمه بازگشت به بالا