اقتصادی

استانداری خراسان شمالی از اجرای طرح «حامیم» حمایت می‌کند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محمدرضا حسین نژاد عصر شنبه در نشست با رؤسای دانشگاه‌های خراسان شمالی که در محل استانداری با محوریت اجرای طرح حامیم برگزار شد، اظهار داشت: طرح حامیم می‌تواند حلقه اتصال بین دانشجویان، مسئولان و مردم باشد و استانداری نیز کمک و حمایت‌های لازم را در اجرای بهتر این طرح انجام خواهد داد.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح، تقویت بنیه اعتقادی و فکری دانشجویان فعال فرهنگی سیاسی، امید آفرینی و تقویت روحیه نشاط و فعالیت‌های جمعی و تقویت انگیزه برای نقش‌آفرینی در سال تحصیلی و حضور میدانی در دانشگاه‌ها است.

وی در این جلسه، احداث خوابگاه دانشجویان را مورد توجه قرار داد و گفت: برای جلوگیری از سرگردانی دانشجویان، در احداث خوابگاه باید از توان بخش خصوصی بهره مند شد و مالکان خوابگاه‌ها و خیرین برای ساخت خوابگاه در دانشگاه‌ها شناسایی شوند و با آنها برای ساخت خوابگاه توافق شود.

حسین نژاد خاطر نشان کرد: بودجه فرهنگی استان اندک است و باید درصدد افزایش آن باشیم.

گفتنی است اجرای طرح دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی با عنوان «حامیم» به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و مشارکت ۱۵۰ دانشجو، در دانشگاه فردوسی مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا