اقتصادیمجله کسب و کار

بهترین مرکز تعمیرات شیائومی در اصفهان کجاست؟

محتوای این مطلب پنهان

تعمیرات فوری موبایل شیائومی در اصفهان

خدماتی که به صورت فوری در نمایندگی شیائومی در اصفهان ارائه می شود شامل تعویض تاچ والسیدی،تعویض باطری،تعویض سوکت شارژ،حل مشکل ماندن روی لوگو،فلش کردن گوشی و سایر مشکلات جزئی در کمتر از دو ساعت در مرکز ارائه می شود.

تعمیرات تخصصی نمایندگی شیائومی در اصفهان

تعمیرات تخصصی گوشی شیائومی که شامل عیب یابی و تعمیرات برد گوشی می شود نیاز به زمان بیشتری می باشد. اگر گوشی شما دارای مشکلاتی همچون آبخوردگی،ضربه شدید،مشکل خاموش شدن حین شارژ شدن گوشی یا انفجار شارژرهای تقلبی حین شارژ،پرش آنتن و سایر ایرادات کلی می باشد نیاز به زمان بیشتری برای تعمیرات دارد. مرکز تخصصی موبو98 مرکز تعمیرات موبایل شیائومی در اصفهان با متخصصین و دستگاه های بروز خود گوشی شما را با بهترین کیفیت و قطعات اصلی تعمیر کرده و به شما ضمانت کتبی در مورد اصالت قطعات تعمیری می دهد.

تعویض تاچ و السیدی گوشی های xiaomi

 یکی از بیشترین مشکلات گوشی ضربه خوردگی و شکستن تاچ والسیدی آن است.خوشبختانه تاچ و السیدی های برند شیائومی نسبت به برند سامسونگ قیمت بسیار مناسب تری دارند. در مرکز بعد از تعویض السیدی به شما مهلت تست داده می شود و همچنین این تضمین را به شما می دهیم که از ال سی دی های صد درصد اورجینال وشرکتی برای گوشی شما استفاده می شود.

تعویض باطری اورجینال گوشی های شیائومی

 اطری گوشی یکی از مهم ترین قسمت های موبایل است ،در صورتی که این قطعه اورجینال نباشد و از کیفیت خوبی برخوردار نباشد پس از تعویض آن مشکلات زیادی برای موبایل شما پیش می آید.در مرکز تعمیرات موبو 98 تعویض باطری با گارانتی تعویض انجام میگیرد.اگر نیاز به تعویض فوری باطری دارید با هماهنگی و تماس قبلی می توانید به سرعت گوشی خود را تعمیر کنید.

مشکلات شارژ گوشی های شیائومی

در مرکز تعمیرات موبایل شیائومی اصفهان مشاهده شده است که اکثر مشکل خاموشی redmi 9t  مربوط به استفاده از شارژر نامناسب به خصوص کابل های خراب ، و یا استفاده از شارژر فندکی ،همچنین استفاده از گوشی حین شارژ میباشد. بیشتر مواقع با تعویض سوکت شارژ به دست تعمیرکاران متخصص ما و در صورت نیاز با تعویض برد شارژ گوشی، قابل حل میباشد. پیشنهاد ما این است که جهت حل مشکل عدم شارژ گوشی شیائومی خود به تعمیرکاران متخصص و مورد اعتماد مراجعه کنید تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود .

تعویض دوربین شیائومی در اصفهان بدون افت کیفیت

یکی از مهم ترین قسمت های گوشی های شیائومی برای کاربران دوربین آن است. به دلیل کیفیت بالای آن نسبت به بقیه برندها یکی از نقاط قوت برند شیائومی محسوب می شود. یکی از دغدغه های بزرگ شهروندان هنگام مراجعه به مراکز تعمیرات شیائومی اصفهان نگرانی از افت کیفیت دوربین آن است.در مرکز mobile0913 به شما تضمین داده می شود که هیچ افت کیفیتی در دوربین گوشی شما بوجود نمی آید وبرای اطمینان خاطر به شما مهلت تست داده می شود.

تعمیر اسپیکر صدای گوشی شیائومی

اگر صدای گوشی شما حین مکالمه یا پخش اهنگ دچار مشکل شده است باید بدانید علل مختلفی همچون آبخوردگی و رطوبت، وارد شدن جرم در منافذ گوشی، فشار باد برای تمیز کردن اسپیکر، متصل کردن گوشی به شارژر فندکی و نوسانات برق، بیشترین دلایل خرابی اسپیکر گوشی شیائومی است. با این حال کلیه خدمات مربوط به بخش صدای گوشی شما در کمتر از دوساعت در تعمیرگاه شیائومی در اصفهان انجام می گیرد. پیشنهاد می کنیم قبل از هر اقدامی مقاله را مطالعه فرمایید.

حساسیت تعمیرات موبایل شیائومی:

از آنجایی که  در بحث تعمیرات دارای حساسیت ویژه ای می باشد و نیاز به تجهیزات تعمیرات ویژه موبایل می باشد توصیه اکید می کنیم که حتما به مراکز تخصصی مراجعه کنید که دارای تجهیزات لازم باشند تا آسیبی به موبایل شیائومی شما وارد نشود.

تعمیرات شیائومی در اصفهان بدون افت کیفیت

اکثر افراد فکر می کنند که پس از تعمیر گوشی،کیفیت آن همانند سابق نمی شود. در صورتی که اگر در تعمیر گوشی شیائومی از قطعات اصلی و با ضمانت اصالت استفاده شود و توسط افراد ماهر این کار انجام بگیرد هیچ گونه تغییری در عملکرد گوشی شما بوجود نمی آید.

چرا برای تعمیرات موبایل شیائومی در اصفهان به  موبو 98 مراجعه کنم؟

موبو 98 دارای مجوزهای لازم در این زمینه می باشد و همچنین تعمیرکارانی دارد که بصورت تخصصی در زمینه تعمیرات گوشی شیائومی در اصفهان فعالیت دارند وتمامی خدمات تعمیرات موبایل را طبق نرخنامه های مصوب انجام می دهد.  همچینن تعمیرات موبو 98 دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت،معدن وتجارت می باشد.

 خدمات نرم افزاری موبایل شیائومی در مرکز موبو98 اصفهان:

فلش کردن تمامی مدل های شیائومی-بازیابی اطلاعات حذف شده-حل مشکل ماندن روی لوگو-ترمیم سریال-بازکردن انواع قفل های گوشی بدون حذف اطلاعات وکلیه خدمات نرم افزاری گوشی های شیائومی

باز کردن قفل امنیتی می اکانت- mi account:

کاربران گوشی های شیائومی باید هنگام ساخت می اکانت(mi account ) اطلاعات حساب خود را یادداشت کنند و حتما برای بازگردانی حساب خود یک شماره موبایل تعریف کنند.در غیر اینصورت هنگامی که گوشی خود را فلش یا ریست فکتوری میکنید با مشکل گیر کردن روی حساب شیائومی مواجه میشوید.اما با این حال اگر با این مشکل مواجه شدید مرکز موبو 98    در کمتر از یک روز مشکل شما را حل میکند.

حل مشکل هارد بریک شدن شیائومی در اصفهان

فلش کردن گوشی توسط افراد غیر متخصص،آپدیت کردن های ناقص ویا باگ های ورژن های جدید موجب می شود که گوشی  شیائومی شما خاموش شود و اصطلاحا هارد بریک شود.که این مشکل توسط باکس های نرم افزاری قابل رفع می باشد. اگر شما هم با مشکل هارد بریک گوشی شیائومی مواجه شدید می توانید هم اکنون با کارشناس نرم افزار مجموعه ما با شماره های پایین صفحه در تماس باشید و به صورت کامل در این خصوص راهنمایی ومشاوره بگیرید.

ارتقا و بروز رسانی گوشی شیائومی

نکات مهمی حین بروز رسانی گوشی وجود دارد که عدم رعایت آنها باعث خاموش شدن گوشی حین بروز رسانی می شود.اولین نکته این است که شارژ گوشی شما باید بالای 80 درصد باشد دومین نکته مهم استفاده از وای فای با سرعت بالا است. به دلیل اینکه قطع شدن بروز رسانی بصورت ناقص، باعث مشکلات نرم افزاری و خاموشی می شود. همچنین توصیه می کنیم قبل از بروز رسانی درباره ورژن جدید از سایت رسمی شیائومی تحقیقات لازم را درمورد مشکلات آن و نظرات کاربران بعد از بروز رسانی انجام دهید.

هزینه تعمیرات موبایل شیائومی

هزینه تعمیر موبایل شیائومی و هر برند دیگری، بستگی به این دارد که کدام بخش های گوشی و به چه شکل و اندازه ای آسیب دیده باشند. مثلا اگر برد یا ال سی دی نیاز به تعویض داشته باشند، باید مبلغ بالایی بابت تعویض قطعه پرداخت کنید که بخش اصلی آن، هزینه قطعه جدید است. این درحالی است که تعمیرات نرم افزاری معمولا چندان هزینه بر نیست. مگر در مواردی مثل بازیابی اطلاعات یا وقتی نیاز به استفاده از برنامه یا روش خاصی باشد. در مجموع هزینه تعمیرات گوشی شیائومی در مقایسه با دیگر برندها پایین تر است. چون قطعات یدکی آن نایاب نیستند و راحت تر قابل تهیه می باشند. البته تا گوشی به طور کامل عیب یابی نشود، نمی توان اطلاعات دقیقی در مورد هزینه تعمیرات آن داد.

آیا میتوان روی گوشیهای شیائومی حساب باز کرد؟

ممکن است یک مدل از برندی خاص مشکلاتی داشته باشد، اما نمی‌توان گفت که تمام گوشی‌های این برند مشکل‌دار است. هر گوشی‌ای از هر برندی (سامسونگ، هواوی، آیفون و…) نیز مشکلات و معایب خود را دارند. رابط کاربری در گوشی‌ها اهمیت بسیاری دارد؛ به همین دلیل در حال حاضر، آیفون‌ها بدون مشکل‌ترین گوشی‌های بازار هستند. چون آیفون با رابط کاربری و سیستم‌عامل اختصاصی خود، بسیار روان و متمرکز کار می‌کند. اما گوشی‌های اندروید به دلیل گستردگی دسته‌های پوشش‌دهنده دستگاه‌ها، با مشکلات بیشتری مواجه هستند.

البته ناگفته نماند که برند شیائومی، فعالیت‌های زیادی در جهت توسعه و بهبود انجام داده و تا حدودی مکلات رایج را برطرف کرده ‌است. به همین دلیل، ذهنیت کاربران از شیائومی نیز بهتر از قبل شده است. به‌تازگی، کاربران به گوشی‌های پرچمدار و گران‌قیمت شیائومی به‌راحتی اعتماد می‌کنند و به‌جای آیفون و سامسونگ، از محصولات شیائومی استفاده می‌کنند.

اگر قصد یکی خرید یکی از گوشی‌های برند شیائومی را دارید تا تجربه جدیدی در استفاده از محصولات یک برند داشته باشید، پیشنهاد ما خرید گوشی‌های جدید شیائومی است. با وجود قیمت معقول‌تر و تنوع در مدل‌ها، در ساخت این گوشی‌های جدید از نوآوری و فناوری‌های جدیدی استفاده شده است که می‌تواند توجه هر کاربری را جلب کند.

اگر به‌تازگی گوی شیائومی خریده‌اید و یا تصمیم به خرید این گوشی دارید، این مطلب به شما برای تصمیم درست و بهبود بعضی قابلیت‌های گوشی تازه شما کمک می‌کند. اگر هم مدت‌هاست از گوشی شیائومی استفاده می‌کنید، تجربیات خودتان را برای ما بنویسید. اگر تا به حال با یکی از مشکلاتی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم، دس و پنجه نرم کرده‌اید، چطور مشکل را رفع کردید؟ تجربیات شما به کابران دیگر، کمک بسیاری می‌کند.

مراحل تعمیر خاموشی پوکو ام۳

راه حل اول تعمیر خاموشی پوکو m3

گوشی پوکو m3 خود را با یک کابل و سیم شارژ دیگر شارژ کنید و از سلامت آن اطمینان حاصل کنید.همچنین از سلامت تبدیل شارژر و همچنین پریز برق مطمئن شوید. در اکثر مواقع کابل شارژ شما ممکن است خراب شده باشد که با تعویض آن گوشی شروع به شارژ می کند.

راه حل دوم تعمیر گوشی پوکو m3

اگر می خواهید مطمئن شوید که باگ نرم افزاری یا ویروس باعث خاموشی و روشن نشدن گوشی پوکو m3 شما نشده است. دکمه پاور یا همان(خاموش و روشن) و دکمه ولوم کاهش صدا را به صورت همزمان به مدت ۱۰ تا ۱۵ ثانیه نگه دارید اگر گوشی ویبره خورد و روشن شد احتمالا باگ نرم افزاری باعث این خاموشی شده است. این روش در اکثر مدل های دیگر هم جواب می دهد و شما می توانید در مواقع هنگ کردن و کار نکردن گوشی از این روش استفاده کنید.

اصطلاحا به این روش force reset(فورس ریست) یا ریست اجباری گفته می شود که با انجام آن هیچگونه اطلاعاتی از گوشی شما پاک نمی شود و همانند ریست کردن کامپیوتر در مواقع هنگی می باشد.

راه حل سوم تعمیر گوشی پوکو m3

خاموشی و سیاه شدن صفحه گوشی پوکو ام۳ شما ممکن است از خرابی تاچ و ال سی دی باشد البته این مورد فقط وقتی صادق است که گوشی شما ضربه خورده باشد یا در معرض آب خوردگی یا رطوبت باشد. برای اینکه متوجه شوید تاچ ال سی دی گوشی poco m3 سالم است باید گلس محافظ روی آن را بردارید و با دقت نگاه کنید.

اگر ترک یا شکستگی حتی خیلی کوچک مشاهده کردید ممکن است تاچ ال سی دی شما خراب شده باشد. اگر ترک مشاهده نکردید و باز هم به خرابی ال سی دی شک دارید گوشی را در زوایای مختلف قرار دهید و با دقت به ال سی دی آن نگاه کنید اگر با تغییر زاویه گوشی خطوط رنگین کمانی مشاهده کردید باید بدانید که ال سی دی شما خراب شده و پیکسل های آن تغییر رنگ داده است و نیاز است گوشی پوکو m3 خود را به یک مرکز معتبر برده تا صفحه نمایش آن را ابتدا تست و در صورت خرابی تعویض کند.

راه حل چهارم تعمیر گوشی پوکو ام۳ (راه حل قطعی)

همانطور که گفته شد در اکثر مواقع خاموشی گوشی شیائومی پوکو m3 ناشی از مشکلات سخت افزاری و باگ کارخانه ای است اگر شما مایل به تعمیر این گوشی بدون حذف اطلاعات و در کمتر از یک روز هستید می توانید این مشکل را به مجموعه موبو 98 بسپارید.

موبو 98 در شهر اصفهان واقع شده است اگر در اصفهان سکونت ندارید می توانید بصورت پستی گوشی خود را تعمیر کنید. توجه کنید که مجموعه موبو 98 دارای نماد اعتماد الکترونیکی است که در پایین سایت قابل مشاهده است. باید توجه کنید اگر گوشی پوکو شما توسط افراد غیر مجرب بدون عیب یابی دقیق دستکاری شود ممکن است غیر قابل تعمیر شود و آن گاه مجبور به تعویض شوید. اگر دانش فنی دارید می توانید با آموزش پایین مقاله مشکل این گوشی را بصورت گام به گام حل کنید.

آیا تعمیر با این روش باعث از دست رفتن اطلاعات گوشی می شود؟

شاید اولین سوال بسیاری از کاربران این باشد که با این روش قطعی حل مشکل خاموشی اطلاعات گوشی پاک می شود یا نه. از آنجایی که این مشکل در گوشی های پوکو m3 یک مشکل سخت افزاری می باشد، با تعمیر آن اطلاعات شما باقی می ماند.

گارانتی گوشی پوکو m3

باید بدانید که این مشکل بدون دلیل بوده و مسلما باید شامل گارانتی شود.متاسفانه اکثر شرکت های گارانتی اگر آثاری از خط و خش یا ضربه روی گوشی شما باشد.این مشکل را برای شما جز گارانتی قرار نمی دهند.برای اطمینان از این موضوع باید قبل از هر اقدامی با شرکت مربوط به گارانتی گوشی شیائومی پوکو ام۳ تماس بگیرید.

اگر به هر دلیل اطلاعات گوشی شما مهم است میتوانید بصورت فوری و در کمتر از یک ساعت در مرکز موبو 98    این مشکل را با هزینه مناسب حل کنید. اگر دارای دانش فنی هستید می توانید با خرید آموزش زیر خودتان این مشکل را حل کنید.

برای ثبت درخواست تعمیرات گوشی شیائومی چه مراحلی لازم است؟

مرحله اول: تماس با نمایندگی تعمیر موبایل

پیش از مراجعه به نمایندگی موبو98، حتما با این مرکز تماس بگیرید. با این کار مطمئن می شوید که خدمات تعمیر گوشی شیائومی در این مرکز ارائه می شوند و کدام شعبه برای شما مناسب تر است.

 مرحله دوم: پذیرش و عیب یابی گوشی

پس از مراجعه به هریک از شعب نمایندگی تعمیر موبایل، گوشی شما پذیرش می شود. همچنین پیش از تعمیر موبایل شیائومی، دستگاه توسط تعمیرکار حرفه ای و مجرب، بررسی و عیب یابی می گردد.

مرحله سوم: اعلام هزینه تعمیرات

پس از عیب یابی و شناسایی بخش های آسیب دیده، تکنسین هزینه تعمیرات گوشی شیائومی را به صورت تقریبی برآورد کرده و به شما اعلام می کند.

مرحله چهارم: تعمیر و تعویض قطعات

اگر از هزینه اعلام شده رضایت داشتید، روند تعمیرات موبایل شیائومی شما آغاز می شود. در این مرحله تمامی قطعات آسیب دیده به فراخور شدت خرابی ترمیم شده و یا با نمونه های اصل و اورجینال تعویض می گردند.

مرحله پنجم: تست و تحویل گوشی

پس از پایان روند تعمیرات گوشی xiaomi، موبایل در حضور شما تست شده و به صورت سالم و بدون ایراد به شما تحویل داده می شود. در این مرحله شما ضمانت نامه معتبر مرکز سخت افزار ایران را نیز دریافت می کنید تا در صورت نیاز، بتوانید ایرادات احتمالی را پیگیری نمایید.

دکمه بازگشت به بالا