اقتصادیمجله کسب و کار

چه کسانی پروفایل تلگرام مرا میبینند؟

چه کسی عکس پروفایل تلگرام مرا چک میکند؟ + آموزش

همان‌طور که می‌دانید در تلگرام علاوه بر خرید ممبر گروه؛ این امکان وجود دارد که برای اکانت خود یک یا چند عکس پروفایل اختصاص دهید. کاربران دیگر و دوستان شما می توانند با ورق زدن عکس های آرشیو شده پروفایل شما آنها را مشاهده و شما را بشناسند. در تلگرام این امکان وجود دارد که عکس تلگرام خود را حذف کرده یا هر وقت که دوست داشتید به عکس های خود اضافه کنید، زیرا در این قابلیت محدودیتی وجود ندارد.

بخش عکس پروفایل تلگرام یکی از محبوب ترین بخش های این پیام رسان است. چرا که دوستان شما عکس پروفایلتان را برای دیدن خصوصا وقتی عکس جدید می گذارید ورق زده و مشاهده می کنند. اما آیا فهمیدن اینکه کی و چه کسی عکس پروفایل تلگرام شما را چک می کند واقعی است یا خیر؟ برای فهمیدن این سوال و راهنمای خرید ممبر واقعی تلگرام بدون ریزش در ادامه همراه ایدهکاو باشید.

آیا فهمیدن اینکه چه کسی عکس پروفایل تلگرام شما را چک می‌کند واقعیت دارد؟

اول از همه باید بگم در تلگرام چنین قابلیتی فعلاً وجود ندارد !!! همه این ها را با دلیل برای شما بیان می کنیم . امکان نمایش و دیدن بازدیدکننده پروفایل شما در همه شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک ، اینستاگرام و … و پیام رسان هایی مانند تلگرام ، سروش ، واتس اپ و … بستگی به شرکت تولید کننده نرم افزار دارد چون اگر این شرکت ها قابلیت و API برای توسعه دهندگان را منتشر نکنند پس توسعه دهنده نرم افزار هم نمی تواند از این قابلیت استفاده کند .خب اگر به وب سایت تلگرام مراجعه کنید می بینید قابلیتی با عنوان چک کردن پروفایل تلگرام ندارد.

پس در نتیجه بیش تر افراد از بی توجهی و اطلاعات کم کاربران سوء استفاده می کنند و دست به سرقت اطلاعات کاربران می کنند، هم چنین باید بگم که اکثر این برنامه ها و سرویس هایی که برای چک کردن پروفایل تلگرام تبلیغ می شود یک روش هک و کلاه برداری محسوب می شود و فقط قصد سرقت اطلاعات شما را دارند . در ادامه به تک تک این روش ها اشاره می کنیم .پس قبل از این که گول این تبلیغات را بخورید اول به سایت شرکت سازنده مراجعه کنید و مطمئن شوید که آیا چنین امکانی از طرف شرکت سازنده ارائه شده است یا خیر .

سازندگان تلگرام بر روی حفظ حریم خصوصی کاربران خود در این برنامه بسیار پافشاری می کنند و هرگز اینگونه قابلیت ها را در اختیار کاربران و دیگر توسعه دهنگان غیر رسمی قرار نداده و با آن مقابله می کنند. پس در نتیجه فهمیدن اینکه چه کسی عکس پروفایل شما را چک می کند عملا امکانپذیر نیست!! به عنوان مثال یکی از مواردی که ناقض حریم خصوصی در تلگرام بود، وجود قابلیت “حالت روح” می باشد. مدیر تلگرام با انتشار تویتی به سازندگان برنامه موبوگرام که توسعه دهنده این ویژگی بودند هشدار داد که در صورت حذف نکردن این قابلیت، دسترسی موبوگرام مسدود خواهد شد. ما در نسخه های جدید موبوگرام شاهد حذف شدن ویژگی حالت روح هستیم.

نرم افزار و ربات‌هایی که چک شدن عکس پروفایل تلگرام شما را اطلاع می‌دهند.

با عرض تاسف، بازار کلاهبرداری های اینترنتی در زمینه تلگرام بسیار داغ است و یکی از موضوعاتی که افراد سودجو روی آن مانور زیادی می دهند، همین موضوع چک شدن عکس پروفایل تلگرام است!

به عنوان مثال نرم افزار هایی با عنوان “کی تلگراممو چک میکنه” و… در سطح اینترنت به صورت تجاری یا تبلیغاتی وجود دارد که شما با خریدن این برنامه یا عضو شدن در یک کانال تلگرامی دیگر می توانید افرادی را که عکس های شما را دیده اند را مشاهده کنید. لازم به ذکر است که اینگونه برنامه ها همگی تقلبی بوده و در اکثر موارد ممکن است امنیت تلگرام شما را نیز به خطر بیاندازند.

ربات‌های تلگرامی چک پروفایل چگونه کار می‌کنند؟

سازندگان این برنامه و ربات ها مدعی هستند که برنامه توسط خودشان تست شده است. همچنین ممکن است به شما یک فرصت تست بدهند که عملکرد برنامه یا ربات را مورد ارزیابی قرار دهید.

اما نکته جالب اینجاست که با استفاده از تکنیک های برنامه نویسی می توان یک لیست درست کرد که شما را قانع کنند این افراد از پروفایل شما دیدن کرده اند. ما به جرات می توانیم بگوییم که این لیست نمایش داده شده به اکانت شما هیچ ارتباطی نداشته و فقط این موضوع یک حقه اینترنتی است که کلاهبرداران تنها به فکر خالی کردن جیب شما بدون دادن هرگونه خدماتی هستند! به عنوان مثال ما یکی از این ربات های چک کردن را مورد ارزیابی قرار داده ایم. همانگونه که در تصویر زیر مشاهده می کنید، این ربات از شما درخواست می کند که ابتدا در یک کانال دیگر عضو شوید. همین موضوع یک حقه برای عضو گیری کانال های تلگرامی است!!

ربات چک کردن عکس پروفایل تلگرام

اما پس از اینکه ما در کانال عنوان شده عضو شدیم، ربات از ما درخواست می کند که چند نفر دیگر را به این ربات اضافه کنیم!! خب همین موضوع باعث میشود که اعضای بیشتری در این کانال کلاهبردار عضو شوند.

ربات چک کردن عکس پروفایل تلگرام | کی پروفایلمو چک کرده؟

پس از اینکه چند نفر دیگر را به ربات اضافه کردیم، ربات یک لیست از کاربران چک کننده پروفایل را همراه با آیدی به ما نمایش داد که هیچ آشنایی قبلی یا مورد مشترک با این افراد نداشتیم!

سایت‌هایی که خدمات چک کردن پروفایل تلگرام را به شما می‌دهند!

برای چک کردن عکس پروفایل در پیام رسان تلگرام حتی نسخه‌ی وب هم وجود دارد که کارکرد آن کاملا مشابه ربات و نرم افزارهای اندرویدی است! در انتها به این نتیجه میرسیم که اینگونه ربات و برنامه‌ها فقط و فقط برای کلاهبرداری کاربرد دارند.

فهمیدن چک شدن عکس پروفایل تلگرام توسط دیگران امکانپذیر است؟

شاید شما هم از آن دسته افرادی هستید که تمایل دارید بفهمید چه کسی عکس پروفایل تلگرام شما را چک می‌کند! اصلا آیا فهمیدن چک شدن عکس پروفایل تلگرام توسط دیگران امکانپذیر است؟ با ایدهکاو همراه باشید. همچنین می توانید از خدمات خرید ممبر ایده کاو نیز استفاده نمایید.

مقدمه‌ای در رابطه با چک شدن عکس پروفایل تلگرام توسط دیگران

یکی از عادت های عجیب ما این است که عکس پروفایل کاربران تلگرام را چک می‌کنیم! باور کنید هر ایرانی بخش عظیمی از زمان خود را صرف چک کردن و دیدن عکس پروفایل دوستانش در تلگرام می‌کنند. اما در این بین یک سوال در ذهن بسیاری از ما ایجاد شده است! آیا می‌توانیم متوجه شویم که چه کسی پروفایل تلگرام ما را چک کرده است؟

به بیان دیگر آیا فهمیدن چک شدن عکس پروفایل تلگرام توسط دیگران امکانپذیر است؟ در ادامه این مقاله قصد داریم توضیحات تکمیلی در مورد این مسئله خدمتتان ارائه کنیم. چنانچه در رابطه با این موضوع نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان ایدهکاو از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید. با ما همراه باشید.

آیا فهمیدن چک شدن عکس پروفایل تلگرام توسط دیگران امکانپذیر است؟

متاسفانه این امر امکانپذیر نیست! یعنی شما حداقل تا به امروز هیچ راهی برای فهمیدن این مسئله که چه کسی پروفایل تلگرامتان را چک کرده است ندارید! بنابراین تمام افرادی که بنا به هر دلیل مدعی هستند این کار را برایتان امکانپذیر می‌کنند قابل اعتماد نخواهند بود. از آنجایی که تلگرام API اختصاصی برای توسعه دهندگان منتشر نکرده است، این امکان وجود ندارد که هیچ ابزار ثانویه‌ای امکان فهمیدن چک شدن عکس پروفایل تلگرام توسط دیگران را فراهم کند!

با این وجود افراد زیادی در حال سوء استفاده از این مسئله و تمایل کاربران هستند. برای مثال دیده شده که اپلیکیشن ها یا ابزارهای خاصی در اختیار کاربران قرار داده می‌شوند و فروشنده آن ها مدعی می‌شود که آن ابزار امکان فهمیدن و نمایش لیست افرادی که پروفایل تلگرام شما را چک کرده‌اند را ارائه می‌کند. حال شاید ابزار مورد نظر لیستی از مخاطبین شما را نمایش دهد، اما مطمئن باشید که این لیست هیچ ارتباطی با افرادی که پروفایل تلگرامتان را چک کرده‌اند ندارد! پس به فروشندگان این ابزار ها اعتماد نکنید.

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به صحبت در مورد فهمیدن چک شدن عکس پروفایل تلگرام توسط دیگران پرداختیم و گفتیم که انجام این کار در تلگرام امکانپذیر نیست. چنانچه در رابطه با این موضوع نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان ایدهکاو از آن ها راهنمایی دقیق تری بخواهید.

اطلاع از دیده شدن عکس پروفایل تلگرام توسط دیگران

نحوه اطلاع از دیده شدن عکس پروفایل تلگرام توسط دیگران و اینکه آن را ذخیره کرده است یا خیر؟ اصلا تبلیغات مربوط به وجود این برنامه ها حقیقت دارد؟

مطمئنا در فضای مجازی بدلیل سرک کشیدن افراد در اکانت های دیگران، این حس را بوجود می آورد که کنجکاو شویم که چه کسانی پروفایل ما را مشاهده می کنند تا بتوانیم کنترل بیشتری بر روی پروفایل خود داشته باشیم. اول از همه به اطلاع تان برسانیم که تلگرام چنین قابلیتی ندارد و هر کاربری می تواند هر روز پروفایل شما را چک کند بدون اینکه شما بویی ببرید.گاهی اوقات ما فردی را بلاک کرده ایم ولی آن فرد با اکانت شخص دیگری براحتی عکس های پروفایل ما را می بیند. در صورتی که نمی خواهید هر کسی پروفایل شما را ببیند براحتی می توانید به قسمت مخفی کردن عکس پروفایل بروید و توضیحات ما را در این مورد مطالعه کنید.

اطلاع از دیده شدن عکس پروفایل تلگرام توسط دیگران: آموزش

برنامه ی تلگرام، برای حریم خصوصی و امنیت کاربرانش ارزش بالایی قائل است و اگر قرار باشد چنین امکانی وجود داشته باشد، صد در صد باید توسط شرکت تلگرام این قابلیت، اضافه گردد و توصیه ی ما این است به هیچ عنوان باور نکنید که چنین برنامه هایی وجود دارد و حتی تبلیغات در مورد رباتی که بتواند متوجه این شود که چه کسی پروفایل شما را چک می کند، وجود ندارد. برخی مواقع بعضی از کاربران گول این تبلیغات را می خورند و با نصب این برنامه ها نه تنها متوجه چک کننده پروفایل شان نمی شوند بلکه امنیت اکانت و حساب کاربری خود را به خطر می اندازند. به شما باید بگوییم به هیچ عنوان نمی توان افرادی که پروفایل شما را می بینند را پیدا کرد.

چگونه بفهمیم عکس پروفایل تلگرام توسط دیگران چک شده است؟

چند وقتی است که برنامه ای به نام چکر پروفایل تلگرام (Telegram Profile visitor) در دهان ها می چرخد و تبلیغات آن را بر روی صفحه ی گوشی خود می بینیم. ما برای اینکه بتوانیم، بررسی کنیم که آیا این برنامه وجود دارد یا جعلی است از آن استفاده کردیم و موفق به این کار نشدیم. همین طور بات هایی به نام های ربات چک پروفایل، ربات تلگرام چکر و … هستند که همیشه تبلیغ می کنند که می توانند به شما بگویند که چه کسانی پروفایل شما را چک می کنند و تبلیغات آن ها را در جاهای مختلف مثل کانال ها و گروهها و فیسبوک و توییتر و … دیده ایم ولی تا کنون به شما قول می دهیم این برنامه ها دروغین و فیک هستند و بعد از نصب متوجه می شوید که چنین کاری نمی کنند.

در صورتی که برنامه ای توسط تیم ما بررسی شد و به واقعی بودن آن پی بردیم حتما آن را به شما معرفی می کنیم. از کاربران هم درخواست داریم در صورتی که بات یا برنامه ای را می شناسند که واقعا حقیقی است و این کار را انجام می دهد در قسمت دیدگاه به دوستان دیگر آن را معرفی کنند.

دکمه بازگشت به بالا