مجله جامعهمجله کسب و کار

راهنمای خرید مایکروفر و نکاتی که هنگام خرید باید به آن توجه کرد

نکات کاربردی و مهم خرید مایکروفر مناسب

هنگام خرید لوازم آشپزخانه گزینه های زیادی وجود دارد که می توانید از بین آنها بهترین نوع را با توجه به نیاز و متراژ آشپزخانه خود انتخاب کنید، از آنجایی که فقط شما از وسایل مورد نیاز آشپزخانه ی خود مطلع هستید، قبل از خرید می بایست لیست کامل وسایل ضروری آشپزخانه را با توجه به بودجه خود تهیه نمایید تا هنگام خرید چیزی از قلم نیفتد. اگر شما به عنوان خرده فروش لوازم آشپزخانه به دنبال لوازم با کیفیت و قیمت مناسب هستید می بایست به مراکز فروش عمده لوازم آشپزخانه مراجعه کنید. بازرگانی پخش عبدی با ارائه ی محصولات با کیفیت و قیمت مناسب خود این کار را برای شما راحت کرده است.

با وجود انواع مایکروفر و با توجه به میزان استفاده و اندازه ی فضای آشپزخانه و تعداد اعضای خانواده گزینه های متعددی برای انتخاب وجود دارد. مایکروفرها می توانند از نظر اندازه، شکل و گزینه های نصب متفاوت باشند. ما در ادامه نکاتی را به عنوان راهنمای خرید مایکروفر قرار داده ایم با ما همراه باشید؛

1- اندازه مایکروفر

قبل از خرید مایکروفر جدید، در نظر بگیرید که چه اندازه ای برای خانه شما مناسب است. قبل از خرید ابعاد مایکروفر را من جمله ارتفاع، عرض و عمق آن اندازه بگیرید تا ببینید، در قسمت تعبیه شده این دستگاه قرار می گیرد یا نه.

2- در نظر گرفتن تعداد اعضای خانواده و سنجیدن قابلیت قرارگیری ظروف بزرگ تر نسبت به تعداد اعضای خانواده

3- در نظر گرفتن میزان وات که هرچه قدر میزان وات بیشتر باشد غذا سریعتر آماده می شود.

4- انتخاب بهترین مدل مایکروفر: بعد از بدست آوردن اندازه ی مناسب مایکروفر حالا نوبت انتخاب مدل مناسب از میان مدل های گوناگون موجود در بازار است.

انواع مدل های مایکروفر و خصوصیات آنها

باید در نظر بگیرید که کدام سبک مناسبترین مدل برای شما و خانواده تان است، ما در ادامه قصد داریم انواع مدل های مایکروفر را با بیان شرح مختصری از ویژگی های آن برایتان ذکر کنیم؛

ماکروفرهای تو کار یا داخلی

این ماکروفرها که مانند اجاق های دیواری معمولاً در دیوار یا بین کابینت ها نصب می شوند، در طیف وسیعی از اندازه‌ها و سطوح قدرت موجود هستند، راهی عالی برای صرفه‌جویی در فضای روی میز شما هستند. چیزی که هنگام خرید مایکروفرها باید در نظر بگیرید این است که آنها نیاز به نصب حرفه ای دارند یا خیر.

ماکروفرهای رومیزی

جابجایی و نصب این مایکروویوها آسان است، به سادگی آنها را می توان روی میز یا کابینت یا هر جای دیگری قرار داد. مایکروفرهای رومیزی که در اندازه های مختلفی عرضه می شوند، می توانند انتخابی مقرون به صرفه ای باشند.

 ماکروفرهای کم پروفیل

این مایکروویوها با تعویض هود اجاق گاز شما، دو وسیله را در یک دستگاه ترکیب می‌کنند و یک گزینه‌ی عالی برای آزاد کردن فضای آشپزخانه به حساب می آید. این مایکروفرها موجب راحتی کار نیز می باشند، مانند حسگر پخت که گرم کردن مجدد را آسان‌تر می‌کند. از ویژگی های این ماکروفرها می توان به طراحی شیک، فضای داخلی جادار اشاره کرد.

هنگامی که سبک مایکروفر آشپزخانه ی خود را انتخاب کردید، حال می بایست به ویژگی های مهم دیگری مانند: تنظیمات از پیش برنامه ریزی شده، بهره مندی از فناوری هوشمند و همچنین کانوکشن، نمای بیرونی مقاوم در برابر اثر انگشت ، بهره مندی از پخت سنسور و بخار، نیز توجه ی لازم را داشته باشید.

دکمه بازگشت به بالا