مجله جامعهمجله کسب و کار

راهنمای خرید تشک خوشخواب + نکات کاربردی

خرید تشک خوشخواب از کارخانه

متاسفانه یکی از مسائلی که در بازار خرید تشک وجود دارد ، تشک های بی کیفیت، فیک و غیراستاندارد بواسطه وجود فروشندگان غیر مجاز است. معمولا جستجو برای خرید تشک ارزان گاهی شما را به این افراد نزدیک تر میکند و امکان خرید تشک غیر اصل و بی کیفیت بنام برند را تقویت خواهد کرد. بنابراین مهمترین اصلی که در هنگام خرید تشک از یک برند مثل تشک دنلوپ، تشک رویا، تشک رویال، تشک داتیس، تشک ویستر و… باید توجه کنید ثبت برند تشک ها توسط کارخانجات تولیدکننده می باشد تا امکان تقلب در فروش تشک ها را کاهش دهد. به همین جهت پیشنهاد میشود همیشه خرید تشک خوشخواب از کارخانه و بصورت مستقیم و بی واسطه داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی کارخانه تولید تشک دنلوپ یک قیمت مصوب شده را برای فروش محصولات خود در نظر گرفته و به نمایندگان خود در سطح شهرستان ها اعلام میدارد. بنابراین خرید مصرف کننده از نمایندگی های مجاز ما به مانند خرید مستقیم از کارخانه تلقی خواهد شد مگر اینکه سفارش خرید تشک بصورت عمده را داشته باشید. در اینصورت خرید از کارخانه به مراتب برای شما ارزانتر تمام خواهد شد. همچنین شما میتوانید از سایت فروشگاهی ما سفارش خرید تشک خوشخواب از کارخانه را بصورت مستقیم ثبت نمایید. کارشناسان واحد فروش شرکت در اسرع وقت جهت پیگیری سفارش با شما درارتباط خواهند بود.

تشک خوشخواب | تولیدی تشک خوشخواب

معرفی مدل های تشک خوشخواب دنلوپ

کارخانه تشک خوشخواب دنلوپ یکی از مشهورترین برندهای تشک طبی و کالای خواب در ایران است که با سابقه ا‌ی طولانی‌ توانسته ویژگی‌های منحصر به ‌فردی از کیفیت را در بازار تشک ارائه دهد. اصول مشتری مداری از قواعد اصلی مجموعه ما بوده و همیشه تلاشمان در این است که نظر مشتریان خود را جلب کنیم.

کارخانه تشک خوشخواب دنلوپ از ابتدای شروع به فعالیت خود استفاده از بهترین متریال موجود در تولید تشک خوشخواب را در برنامه تولید خود قرار داده و در حال حاضر یکی از مطرح ترین برندهای موجود در ایران در عرصه تولید انواع مدل های تشک طبی فنری خوشخواب و تشک طبی خوشخواب میباشد. ما تشک های خوشخواب را در سایز های تشک یک نفره و تشک دونفره با رعایت تمامی اصول کیفی و استانداردهای روز دنیا تولید و به بازار عرضه میکنیم.

مشاوره رایگان خرید تشک و کالای خواب دنلوپ

شرکت تولید تشک دنلوپ با سابقه ای درخشان و استفاده از جدیدترین دستگاه ها و ماشین آلات خط تولید توانسته است بهترین تشک های خوشخواب را در ایران با ضمانت بلند مدت تولید و به مشتریان خود عرضه نماید. در اینجا اسامی انواع تشک خوشخواب تولیدی کارخانه دنلوپ را معرفی خواهیم کرد:

تشک های فنری دنلوپ شامل مدل های:

تشک طبی فنری دنلپ مدل آمیتیس

تشک طبی فنری دنلپ مدل پرستیژ

تشک طبی فنری دنلپ مدل تیتان

تشک طبی فنری دنلپ مدل ساپفایر

تشک طبی فنری دنلپ مدل ویکتوریا

 

تشک تزریق فوم در فنر دنلوپ شامل مدل های:

 

 تشک طبی دنلپ مدل بامبو

 تشک طبی دنلپ مدل بامبو پلاس

تشک طبی مدل ویسپر

تشک طبی مدیکال

تشک طبی ورتو

تشک فنر پاکت اسپرینگ دنلوپ شامل مدل های:

تشک طبی فنری دنلپ مدل آیکون

تشک طبی فنری دنلپ مدل استلا

تشک طبی فنری دنلپ مدل پروکنت

سختی و نرمی تشک

سوالی که بسیاری از افراد هنگام خرید تشک مطرح می‌کنند این است که تشک نرم بهتر است یا سفت؟ کدام یک استانداردتر است و برای ستون فقرات آسیبی به همراه ندارد؟ در پاسخ به این سوال مهم باید گفت که نرمی بیش از اندازه یا سفتی زیاد هیچکدام برای ستوان فقرات همه افراد مناسب نیست و نمی‌تواند خواب آرام و راحتی را برای شما رقم بزند. در واقع مهم تر از نرمی یا سختی تشک قرار گیری نقاط فشار بدن در وضعیت صحیحی است که به خواب آرام شما کمک شایانی می‌کند.

اگر بخواهیم این مطلب را کاملا ساده بیان کنیم اینطور باید گفته شود که بدن ما دارای نقاطی به نام نقاط فشار است که از سمت آنها به تشک نیرو وارد می‌کند. باسن، سر و کتف‌ها مهم‌ترین نقاط فشار بدن هستند که بر روی تشک قرار می‌گیرند و برای داشتن یک خواب راحت و آرام مهم است که این نقاط در وضعیت درست خود قرار بگیرند به طوری که بالاتر یا پایین‌تر از وضعیت عادی نباشند این امر نیز مستلزم نرمی یا سختی به اندازه تشک شما است.

قسمت‌هایی از بدن نظیر کمر، پشت ساق و ران پا نیز قسمت‌هایی هستند که به طور طبیعی دارای انحنا هستند و مهم است که سختی تشک شما در حدی باشد که زیر این انحناها را خالی نکند چرا که در صورت سختی بیش از حد تشک این انحناها از وضعیت طبیعی خود خارج شده و نیروی برآمده از نقاط فشار به دیگر قسمت‌ها منتقل می‌شود که این امر در دراز مدت موجب آسیب‌های فیزیکی و دردهای جسمی در نقاط مختلف بدن نظیر کمر، شانه، کتف و گردن می‌شود.

ارتفاع و لبههای تشک

در هنگام خرید تشک باید توجه داشته باشید که هر چه ارتفاع تشک و افنج بیشتر بوده و قطورتر باشند، تشک تحمل وزن بیشتر داشته و دوام آن نیز بیشتر خواهد بود.

همچنین در مورد لبه‌های تشک، این نقاط به دلیل نشست و برخاست‌های مکرر لبه تخت بیشترین نشست و فرورفتگی را در دراز مدت خواهند داشت. همچنین جنس لبه‌های تشک در احساس سقوط هنگام خوابیدن تاثیر بسزایی دارند به همین خاطر حائز اهمیت است که لبه‌ها و دور تشک را با گذاشتن فریم یا قاب دور استحکام ببخشید. در فریم یا قاب تشک می‌توان از دو نوع دیواره اسفنجی یا مفتول حرارتی استفاده کرد که بسته به نوع تمی‌توانید هر کدام را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید.

فنر تشک

آخرین نکته‌ای که قصد داریم برای خرید تشک طبی فنری دنلپ مدل پروکنت ذکر کنیم فنر تشک است که در حفظ آسایش افراد هنگام خواب تاثیر بسزایی دارد. نحوه اتصال فنرها و نوع و اسحتکام آنها بسته به وزن افراد می‌تواند متفاوت باشد، به طور کلی برای افرادی با وزن بالاتر بهتر است نحوه متصل شدن فنرها به یکدیگر و نوع آنها قوی‌تر باشد.

برای خرید تشک های فنری دنلوپ میتوانید از سایت ما تشک خود را انتخاب و سفارش دهید. سفارشهایی که از سایت دنلپ ثبت و خریداری شده، با ارسالی رایگان به آدرس شما فرستاده می شود. البته برای خرید حضوری نیز میتوانید به نمایشگاه دائمی فروشگاه دنلپ که این محصولات را ارائه میدهد، مراجعه کرده، همه مدلهای تشک دنلپ را امتحان و از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید.

دکمه بازگشت به بالا