مجله جامعهمجله کسب و کار

تفاوت سرخ‌کن فیلیپس 9654 و 9650 در چیه؟

تفاوت سرخ‌کن 9654 و 9650 فیلیپس در چیست؟ سرخ‌کن‌های بدون روغن فیلیپس ترکیبی از سبک و تکنولوژی پیشرفته برای پخت و پز استاندارد هستند و این چیزی است که آنها را به یک رقیب قدرتمند برای سایر برندها تبدیل می‌کند. اگر بین انتخاب سرخ‌کن 9654 و 9650 سردرگم شده‌اید، ادامه این مطلب را بخوانید تا دو سرخ‌کن را در کنار هم مقایسه کنیم تا بفهمیم چه تفاوتی با هم دارند و چگونه می‌توانیم گزینه‌ای مناسب برای خانه خود را انتخاب کنیم.

همچنین قیمت این دو دستگاه با توجه به کارایی‌هایی که ارائه می‌دهند، بسیار مقرون به صرفه است و انتخابی عالی برای آشپزخانه شما خواهندبود. بیایید بررسی تفاوت اصلی بین این دو را شروع کنیم. و برای خرید انواع هواپز فیلیپس از نمایندگی فروشگاه اینترنتی فیلیپس مارکت با گارانتی معتبر خریداری کنید.

اخرین مدل سرخ کن بدون روغن فیلیپس | تفاوت سرخ کن فیلیپس ۹۶۵۰ و ۹۶۵۴

تفاوت سرخ‌کن فیلیپس 9654 و 9650 در چیه؟

تفاوت اصلی فیلیپس 9650 و فیلیپس 9654 در این خواهدبود که فیلیپس 9654 نسخه تجدید شده فیلیپس 9650 است. دو سرخ‌کن دارای ظاهر، مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و عملکردهای مشابه هستند، اما تنها تفاوت فیلیپس 9654 در نوع بازسازی شده فیلیپس 9650 است.

شایان ذکر است که از آنجایی که سرخ‌کن بادی فیلیپس 9654 یک مدل بازسازی شده محسوب می‌شود، با قیمت کمتری فروخته خواهدشد که این موضوع آن را برای افرادی که به دنبال یک دستگاه مقرون به صرفه هستند، به گزینه‌ای عالی تبدیل می‌کند. بنابراین، اکنون تنها تفاوت بین فیلیپس 9650 و 9654 را می‌دانید، بیایید نگاهی دقیق تر به ویژگی‌ها و عملکردهای سرخ‌کن 9654 و 9650 داشته باشیم.

مشخصات سرخ‌کن 9654 فیلیپس:

رنگ: مشکی – جنس بدنه اصلی: پلاستیک – رنگ کنترل پنل: مشکی – سرویس: 2 سال گارانتی جهانی – ظرفیت: 1.4 کیلوگرم – تکنولوژی حذف چربی: بله – روشن کردن بدون پیش گرم کردن فوری: بله – رابط: دیجیتال – دکمه گرم نگه دارید: بله – دکمه از پیش تنظیم شده: بله – برنامه‌ها: 5 پیش تنظیم – وزن محصول: 7.99 کیلوگرم – ذخیره سازی سیم: بله – خاموش شدن خودکار: بله – قابل شستشو در ماشین ظرفشویی: بله – دیوار بیرونی خنک: بله – کنترل دما: 40 – 200 درجه سانتیگراد – فن آوری: تکنولوژی حذف چربی – کنترل زمان: تا 60 دقیقه – کلید روشن/خاموش: بله – عملکرد پخت از پیش تنظیم شده: بله – ثبت اختراع Rapid Air: بله

مشخصات سرخ‌کن 9650 فیلیپس:

تکنولوژی Rapid Air: بله – رنگ: مشکی – لوازم جانبی گنجانده شده است – جزوه دستور غذا: بله – جنس بدنه اصلی: پلاستیک – رنگ کنترل پنل: مشکی – ظرفیت: 1.4 کیلوگرم – تکنولوژی حذف چربی: بله – روشن/بدون پیش گرم کردن فوری: بله – رابط: دیجیتال – دکمه گرم نگه دارید: بله – دکمه از پیش تنظیم شده: بله – برنامه‌ها: 5 پیش تنظیم – تنظیمات آشپزی خود را ذخیره کنید: خیر – وزن محصول: 7.99 کیلوگرم – ذخیره سازی سیم: بله – خاموش شدن خودکار: بله – قابل شستشو در ماشین ظرفشویی: بله – دیوار بیرونی خنک: بله – کنترل دما: 40 – 200 درجه سانتیگراد – فن آوری: تکنولوژی حذف چربی – کنترل زمان: تا 60 دقیقه – عملکرد پخت از پیش تنظیم شده: بله

نکات بیشتر در مورد تفاوت سرخ‌کن 9654 و 9650

 سرخ‌کن‌های فیلیپس دارای کنترل‌های صفحه لمسی و عملکرد گرم نگه داشتن هستند. این سرخ‌کن‌ها برای آشپزخانه‌های کوچکتر عالی خواهندبود؛ اما برای شروع، کنترل‌ها بصری نیستند و گاهی اوقات خواندن آنها کمی سخت است. همچنین برای برخی از خانواده‌ها کمی کوچک بوده و بیشتر مناسب خانواده‌های 2 الی 4 نفره است. برای خرید این هواپز مدل؛ سرخ کن 9650 فیلیپس را از نمایندگی فیلیپس مارکت خریداری کنید.

اخرین مدل سرخ کن بدون روغن فیلیپس | تفاوت سرخ کن فیلیپس ۹۶۵۰ و ۹۶۵۴

چرا سرخ‌کن فیلیپس؟

 سرخ‌کن 9654 و 9650 دارای شیارهایی در زیر پایه برای قرار دادن سرخ‌کن روی کمدها و پیشخوان هستند که این یک ویژگی بسیار مفید خواهدبود، زیرا به گونه‌ای طراحی شده است که برای کسانی که پیشخوانی برای استفاده ندارند، در فضای کمتری قرار می‌گیرد.

در بسیاری از سرخ‌کن‌های بدون روغن، صفحه لمسی به شما امکان می‌دهند مستقیماً روی حالت پخت ضربه بزنید تا آن را انتخاب کنید، اما با سرخ‌کن فیلیپس، دکمه فهرست را در کنار فشار دهید تا در حالت مناسب قرار گیرد. حالت‌ها شامل ماهی، گوشت، سبزیجات، مرغ و کیک هستند که همگی با یک تصویر نشان داده شده‌اند و حالت گرم کردن مجدد نیز وجود دارد.

همچنین می‌توانید دما و زمان بندی را در پانل‌های جانبی تنظیم کنید؛ یعنی دکمه پاور/مکث متوقف می‌شود و سرخ‌کن را روشن می‌کند، اما دکمه توقف سخت وجود ندارد. علاوه بر موارد گفته شده، به یاد داشته باشید که پس از هر بار استفاده باید سرخ‌کن بدون روغن فیلیپس را تمیز کنید. خوشبختانه، برای تمیز کردن سریع و آسان، می‌توانید سبد را از کشو خارج کرده و در ماشین ظرفشویی قرار دهید.

سخن پایانی

اکنون که تفاوت بین سرخ‌کن‌های فیلیپس 9650 و فیلیپس 9654 را می‌دانیم، انتخاب دستگاه مورد نیازتان آسان است. انتخاب شما از یکی از این دو تنها به مقرون به صرفه بودن بستگی دارد و اگر بودجه کافی دارید، سرخ‌کن هوای فیلیپس 9654 بسیار عالی خواهد بود. در حالت کلی، سرخ‌کن‌های بدون روغن فیلیپس انتخابی عالی برای تمام آشپزخانه‌ها هستند و از آنجایی که برای حفظ سلامتی باید روغن کمتری مصرف کنید، سرخ کن بدون روغن یک راه‌حل عالی برای سالم‌تر شدن رژیم غذایی شما خواهدبود.

دکمه بازگشت به بالا