مجله جامعهمجله کسب و کار

راهنمای ابعاد گاز رومیزی 4 شعله: چگونه بهترین انتخاب را داشته باشیم؟

گاز رومیزی 4 شعله:

همانطور که می دانید، گاز رومیزی در انواع تعداد شعله های مختلف عرضه می شود. گاز رومیزی ۴ شعله برای آشپزخانه های کوچک مناسب است. تعداد شعله های آن با وجود کمتر بودن نسبت به گاز های ۵ شعله، نیاز های پخت و پز را به خوبی برطرف می کند. همچنین، این نوع گاز رومیزی دارای قیمت کمتری نسبت به گاز های ۵ شعله است.

اگر آشپزخانه کوچکی دارید و از طرفی تعداد اعضای خانواده تان از ۳ نفر بیشتر است، گاز رومیزی ۴ شعله بهترین انتخاب برای شما خواهد بود

در این مقاله به بررسی ابعاد و خصوصیات گاز رومیزی ۴ شعله پرداخته خواهد شد.

پرفروش ترین گاز رومیزی اخوان | جدیدترین گاز رومیزی اخوان‬‎

اندازه گاز رومیزی اخوان – ۴ شعله

در جدول زیر، ابعاد مدل های مختلف گاز رومیزی ۴ شعله از برند اخوان تعریف شده است:

مدل گاز رومیزی طول (سانتی متر) عرض (سانتی متر)
ونوس V26 ۶۲ ۵۱.۵
ونوس V27 ۵۸ ۵۰
ونوس G3-HE ۵۸ ۵۰
ونوس G108-HE ۹۷ ۴۳
Gi6 ۷۰ ۵۱
ونوس Gi134 ۹۳ ۴۳
ونوس G33 ۵۸ ۵۰
Gi15 ۵۸ ۵۰

در جدول بالا، می توانید ابعاد مختلف گاز رومیزی ۴ شعله از برندهای مختلف را مشاهده کنید. با توجه به این جدول، می توان نتیجه گرفت که ابعاد گاز رومیزی ۴ شعله تفاوت زیادی با هم دارند و در صورتی که قصد خرید آن را دارید، باید به مقدار فضای مورد نیاز در آشپزخانه خود توجه کنید.

برای خرید انواع گاز رومیزی چهارشعله و پنج شعله، سایت اخوان جم یکی از بهترین گزینه‌هاست. این سایت، گزینه‌های متنوعی از برندهای مختلف را با قیمت‌های رقابتی ارائه می‌دهد. علاوه بر این، امکان مشاهده تصاویر با کیفیت و جزئیات فنی محصولات و همچنین خرید آنلاین و ارسال رایگان در تهران و کرج، از مزایای خرید از این سایت است. به طور کلی، با مراجعه به سایت اخوان جم، می‌توانید به راحتی گاز رومیزی مناسب برای خود را پیدا کنید.

با کلیک بر روی لینک زیر، به صفحه محصولات گاز رومیزی در سایت اخوان جم هدایت می‌شوید.

https://www.akhavanjam.ir/products/1/3/akhavan-Gaz-hob

دکمه بازگشت به بالا