مجله جامعهمجله کسب و کار

چه مطالبی در راهنمای خرید انواع اتو پرس برند ژانومه وجود دارد؟

در زندگی امروزی داشتن یک اتوی خانگی برای صاف و مرتب کردن لباس ها بسیار با اهمیت است. اتو های حرارتی که در گذشته استفاده می شدند اینک دیگر برای استفاده نا ایمن و زمان بر شده اند. اتو های بخار توانایی تولید دما و ایجاد بخار به صورت همزمان را دارا هستند. آنها بدین ترتیب با سرعت بیشتری و به سادگی لباس ها را صاف و مرتب میکنند. اتو های بخار معمولی با تمام ویژگی های خوب خود اما برای استفاده در حجم زیاد و همچنین پارچه های با سطح بزرگ مثل پرده ها و ملحفه مناسب نبودند. به همین علت مدل جدید و خاصی از اتو به نام اتو بخار پرس ژانومه تولید شده و مورد استفاده قرار گرفت. این اتو ها تقلیدی از فرم و مکانیسم اتو های بخار خشکشویی ولی در ابعاد کوچکتر و برای استفاده در خانه ها بودند. اتو های بخار موجود در بازار به سه گروه زیر تقسیم بندی می شوند که عبارتند از:

  • اتوی بخار معمولی: در این نوع مخزن آب درون اتو قرار دارد.
  • اتوی بخار مخزن دار: این مدل برای زمانی که نیاز به اتو کردن های زیادی داریم استفاده می شود. در این مدل یک مخزن جداگانه برای نگهداری آب در کنار اتو قرار دارد.
  • اتوی بخار پرسی: در این نوع که جدیدترین و پیشرفته ترین مدل اتوی بخار است مخزن آب جداگانه بوده و همچنین سطح انجام عمل اتو کشی نیز بسیار بزرگتر از مدل های دیگر می باشد.
اتو پرس ژانومه | اتو پرس ژانومه ۷۰ سانت
طراحی زیبا و کاربردی برای استفاده بهتر و ساده تر در اتو های پرسی رعایت می گردد.

راهنمای خرید انواع اتو پرس برند ژانومه چه ویژگی هایی را نشان می دهد؟

هر گاه قصد خرید اتو پرسی داشتید نخست به راهنمای خرید انواع اتو پرس برند ژانومه مراجعه کرده و آن را مطالعه نمایید. با بررسی این دفترچه خواهید توانست تا بهترین اتو پرسی را برای خود خریداری نمایید.

البته باید در نظر داشته باشید که هر یک از این اتو ها دارای مزایا و معایب خاص خود هستند که می تواند استفاده از آنها را توجیه نماید. به عنوان مثال اگر چه اتو پرس بخار کارآمد تر و سریعتر لباس ها را اتو می کند اما نمی تواند زوایایی کوچک مثل یقه ها را نیز به خوبی اتو بخار معمولی صاف و مرتب کند. بنابراین بهتر است که بدانید که برای چه منظور نیاز به کدام نوع از آنها را دارید.

اتو پرس ژانومه | اتو پرس ژانومه ۷۰ سانت
اتو پرس ها کار اتو کردن را سرعت بخشیده اند.

تفاوت انواع مختلف اتو پرس ها در چیست؟

هر محصول و دستگاه تولیدی خانگی و یا صنعتی باید دارای راهنمای خرید باشد. در مورد اتو ها نیز راهنمای خرید انواع اتو پرس برند ژانومه به عنوان یک نیاز برای خرید و استفاده است. مهمترین خصوصیاتی که در دفترچه راهنمای خرید انواع اتو پرس برند ژانومه آورده شده اند عبارتند از:

طراحی و شکل ظاهری:

این اتو ها بر اساس طرح های کاربردی برای استفاده راحت و آسان درست شده اند.

مساحت صفحات اتو:

در انواع مختلف این اتو ها ابعاد صفحه اتو با یکدیگر متفاوت است. شما می توانید بسته به نیاز خود یکی از آنها را انتخاب نمایید.

سیستم های امنیتی اتو:

در تمامی مدل ها برای حفظ امنیت در استفاده مکانیسم های قرار داده شده است. با مطالعه دفترچه راهنمای خرید انواع اتو پرس برند ژانومه با آنها آشنا خواهید شد.

توان مصرفی:

توان مصرفی بر اساس واحد وات در راهنمای خرید انواع اتو پرس برند ژانومه نوشته شده است. بر این اساس هر چقدر وات دستگاه بالا تر باشد توان و قدرت آن اتو بالاتر خواهد بود. در این مورد دقت کنید توان بالاتر مساوی با مصرف برق بیشتر خواهد بود بنابراین بهتر است بر اساس نیاز توان را انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر یک اتوی 1540 وات خرید کرده باشید حتما” برق بیشتری از مدل 1000 وات آن مصرف خواهد شد.

حجم منبع آب:

در این اتو ها مخازن آب برای راحتی کار قرار داده شده است. این مخزن ها دارای حجم های مختلفی هستند که بر اساس میزان کار می توانید در موقع خرید آنها را بررسی نمایید.

نحوه و میزان قدرت خروج بخار:

در هنگام خرید و یا انتخاب نوع اتو حتما” به راهنمای خرید انواع اتو پرس برند ژانومه مراجعه کرده و با قدرت پرتاب بخار و حالت های متفاوت آن آشنا شوید. این بررسی می تواند شما را در انتخاب بهترین اتو کمک نماید. در بیشتر اتو پرسی های ژانومه دو نوع پرتاب موجود است که در نرمال آن 90 گرم و در حالت پر فشار به اندازه 120 گرم بخار از صفحه پرتاب می شود.

تکنولوژی های مورد استفاده در اتو:

با مرور زمان و پیشرفت تکنولوژی در هر نوع از اتو های ژانومه خواص و توانایی های جدیدی قرار داده شده است. به عنوان مثال تکنولوژی EMC در اتو ها یعنی که این اتو قادر به رسوب زدایی اتوماتیک است. همچنین اتو پرس های ژانومه دارای تکنولوژی ضد ریزش قطره هم هستند. این خاصیت از لک شدن لباس ها در هنگام اتو کشیدن جلوگیری می کند.

اتو پرس ژانومه | اتو پرس ژانومه ۷۰ سانت
جنس و سطح صفحه ها در اتو پرس باعث کارایی بهتر آنها می شود.

شما با مطالعه راهنمای خرید انواع اتو پرس برند ژانومه از دومینو کالا در مورد تمامی ویژگی ها و خواص آنها اطلاعات کافی کسب می کنید. بدین ترتیب می توانید بهترین اتو پرس را با کمترین هزینه و بالا ترین کیفیت از فروشگاه دومینو کالا خریداری نمایید.

دکمه بازگشت به بالا