فروش ویژه لپ تاپ استوک با گارانتی در صفرویک

امروزه به دلیل شرایط اقتصادی کشور خرید لپ تاپ های استوک برای مردم بسیار به صرفه تر و مناسب تر است. اول اینکه قیمت مناسبی دارند و دوم اینکه از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند.

قیمت لپ تاپ استوک | قیمت لپ تاپ استوک core i7

اما موردی که وجود دارد این است که لپ تاپ های استوک گارانتی ندارند و اکثر فروشگاه ها به صورت ارایه چند روز مهلت  تست کار می کنند. اما فروشگاه 01it.ir محصولات استوک خود را 12 ماه گارنتی کرده است. در ادامه با همراه باشید تا اول با لپ تاپ های استوک آشنا شویم و بعد  از آن دلیل گارانتی و وجه تمایز صفرویک را بیان کنیم.

قیمت لپ تاپ استوک | قیمت لپ تاپ استوک core i7

لپ تاپ استوک چیست؟

لپ تاپ های استوک به چندین طریق جمع آوری می شوند و به دست ما می رسند.

در کشور های اروپایی و آمریکایی به نظر مشتریان ارزش زیادی داده می شود و کمپانی ها حتی اگر لپ تاپ ها سلیقه مشتری نباشد حاضر به پس گرفتن آن می باشند، (در مدتی معین).

2-در نمایشگاه ها و فروشگاه ها انواعی از لپ تاپ ها به صورت روشن در معرض عموم مردم قرار گرفته می گیرد .اصطلاحا به این دستگاه ها (ویترینی) می گویند.بعد از مدتی که لپ تاپ های جدیدی عرضه بازار می شود این دستگاه ها جمع آوری شده ،و چون از حالت آکبند خارج شده به عنوان استوک قلمداد شده و روانه بازار خواهند شد.

3-شرکت های اروپایی و آمریکایی باید سالانه مالیات تجهیزات خود را به حکومت پراخت کنند اما طرح هایی وجود دارند خود را نوسازی کنند مشمول بخشودگی خواهند شد به همین سبب اغل تجهیزات کرده و برای صرفه جویی بیشتر و جلو گیری از هزینه های بالا دستگاه های خود را به صورت استوک و باقیمت مناسبی به فروش می رسانند.

4-سطح رفاه و درآمد عموم مردم کشورهای اروپایی و آمریکای در حد مناسبی می باشد در نتیجه اکثر مردم به روز هتند و با عرضه محصولات جدید با تفاوت قیمت اندکی می توانند جنس جدید جایگزین کنند به همین دلیل لپ تاپ های استوک زیادی در این کشور ها به وجود می آید  که روانه کشورهای آسیایی و آفریقایی می شوند.

چرا بهتر است لپ تاپ استوک بخریم؟

لپ تاپ های استوک غالبا باید افت قیمت داشته باشند به علاوه اینکه کیفیت ساخت و کیفیت متریال این لپ تاپ ها به مراتب بالا ترهستند.لپ تاپ های استوک تنوع برند و مدل زیادی دارند و دست مشتری را برای خرید باز می گذارند تا با هر سلیقه ای انتخاب راحت تری داشته باشد.لپ تاپ های تازه ای که به بازار ایران وارد می شوند کیفیت پایین تری نسبت به لپ تاپ های ساخته شده برای اروپا و آمریکا دارند.برترین کپانی های ساخت لپ تاپ مثل DELL/HP   تمرکز خود را روی بازار های داغ این کشورها قرار می دهند.شاید برای شما جالب باشد که لپ تاپ استوک دل جزو پرفروش ترین و محبوب ترین نوع از لپ تاپ ها در خاورمیانه می باشد.

قیمت لپ تاپ استوک | قیمت لپ تاپ استوک core i7

فروش لپ تاپ استوک با گارانتی در صفرویک

فروشگاه صفرویک در استان کردستان یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین فروشگاه های خرید لپ تاپ در ایران می باشد که به تازگی سایت فروشگاهی را برای ارایه خدمات به تمامی هموطنان گرامی راه اندازی کرده است.

  • فروشگاه صفرویک به دلیل اینکه به صورت مستقیم از کشور امارات متحده عربی لپ تاپ را وارد می کنند قیمت تمام شده بسیار مناسبی دارند.
  • دوم اینکه کارشناسان حرفه ای صفرویک لپ تاپ های استوک وارداتی را از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری تست می کنند تا دستگاه از لحاظ فنی هیچ گونه ایرادی نداشته باشد.
  • همچنین به دلیل خرید مستقیم اجناس و بازدید در امارات سعی می شود لپ تاپ های استوک با بالا ترین گرید بندی انتخاب شوند و از لحاظ ظاهری هم در بهترین حالت ممکن باشد.

در نهایت پیشنهاد می دهیم حتما به وب سایت این فروشگاه سر بزنید .و حتی می توانید به صورت اقساطی هم لپ تاپ مورد نظر خود را خریداری فرمایید. از طرف سایت ما هم خودتون رو معرفی کنید و تخفیف بگیرید.

اما یک سوال که حتما برای ما در بخش کامنت ها بنویسید. شما اگر بودجه مثلا در رنج 25 میلیون تومان داشته باشید. یک لپ تاپ استوک تهیه می کنید یا یک لپ تاپ آکبند؟؟؟(در یک رنج قیمتی لپ تاپ استوک قوی تر می باشد طبیعتا ولی خیلی از افراد هم طرفدار وسایل نو هستند برامون کامنت کنید.)

دکمه بازگشت به بالا