مجله کسب و کار

مزایای استفاده از کارواش صنعتی چیست؟

سوالی که در ذهن اکثر خریداران وجود دارد این است که با توجه به مشخصات فنی پمپ کارواش صنعتی به جز پاشش آب فشار قوی چه مزیت های دیگری را می توان به آن نسبت داد؟ به طور کلی زمانی از آب پاش صنعتی استفاده می شود که قصد مصرف آب کمتری داشته باشیم. به عبارت دیگر در مصرف آب صرفه جویی کنید. تردیدی وجود ندارد که استفاده از چنین تجهیزات مکانیزه ای در مقایسه با روش های سنتی و قدیمی به دلیل پاشش پرفشار، آب کمتری برای حذف آلودگی ها مصرف می کند. اطلاعات بیشتر را به نقل از آب نیرو برای شما بازگو می کنیم.

همچنین با استفاده از ماشین لباسشویی صنعتی می توان به راحتی و در مدت زمان بسیار کوتاهی نظافت را انجام داد و کیفیتی منحصر به فرد و ماندگار به جا گذاشت. به زبان ساده یکی از مزایای این دستگاه کاهش تعداد نیروهای خدماتی است که تاثیر بسزایی در کاهش هزینه ها دارد. از دیگر مزایای استفاده از جت واتر صنعتی، این ویژگی اصلی، فشار زیاد آن و استفاده از ابزارهای قدرتمند است و قطعات استاندارد مانند لنج و قطعات نظافتی باریک هستند و به راحتی قابل انجام نیستند. از طرفی کاهش مصرف مواد شوینده باعث سازگاری بیشتر انواع مدل های کارواش صنعتی با محیط زیست می شود.

آشنایی با انواع ماشین لباسشویی صنعتی

طراحان و سازندگان کارواش های صنعتی با توجه به کاربری های مختلف انواع مختلفی را تولید کرده و با قیمت های مناسب در بازار عرضه می کنند. همه آنها شامل دستگاه هایی مانند موتورها، پمپ های جانبی، نازل ها و شیلنگ ها هستند که با استفاده از ابزارهایی مانند نازل و لنج به منبع آب متصل می شوند. در ادامه شما را با انواع تولیدی این محصول آشنا می کنیم:

کارواش صنعتی برقی: همانطور که از نام آن پیداست، این نوع کارواش از موتور الکتریکی برای عملیات نظافت استفاده می کند و برای صنایع کوچک و خانه های کوچک بسیار راحت و مفید است.

کارواش صنعتی بنزینی: این مدل کارواش صنعتی از بنزین برای تامین انرژی مورد نیاز برای اجرای عملیات خود استفاده می کند. اندازه های مختلفی از این ماشین ها ساخته می شود و بیشتر برای مصارف صنعتی و کارهای سنگین استفاده می شود.

واتر جت صنعتی بنزینی: در هنگام نظافت صدای زیادی تولید می کند بنابراین بهتر است در محیط داخلی استفاده نشود.

کارواش آب سرد و گرم صنعتی: این نوع کارخانه صنعتی برای نظافت سطوح مختلف مناسب است. در بیشتر موارد به دلیل عمق آلودگی از آب گرم برای نظافت استفاده می شود. زیرا افزایش دمای آب و آب گرم ماده ای را ایجاد می کند که با فشار زیاد آب گرم مواد آلوده از سطح جدا می شود و کار نظافت به سرعت انجام می شود.

کارواش صنعتی چیست؟

کارواش صنعتی ترکیبی از موتور برقی یا بنزینی و پمپ کارواش صنعتی است. با این وسیله کاربردی می توانیم هر عملیات شستشو را با سرعت بالا و به بهترین شکل انجام دهیم. معمولا برای انتخاب بهترین پمپ کارواش صنعتی و بهترین موتور کارواش صنعتی مواردی مانند توان خروجی مورد نیاز، تحرک، نوع سوخت موتور و … در نظر گرفته شده است. انواع پمپ کارواش صنعتی در بازار موجود است. برخی از این برندها از جمله برتولینی، اینتر و… از نام های معروف این حوزه هستند. ضمناً شرکت های چینی زیادی اقدام به تولید انواع موتورهای صنعتی و پمپ آب مورد استفاده در شستشوی خودرو نموده اند که به دلیل ضریب خرابی بالا و عدم امکان سرویس دهی به موقع، خرید موتور و پمپ های چینی تا حد امکان توصیه نمی شود.


کارواش صنعتی چگونه انجام می شود؟

نظافت صنعتی یکی از ابزارهای ترکیبی مبتکرانه و خلاقانه است. برای ساخت این دستگاه ابتدا باید یک پمپ مناسب و کاربردی انتخاب شود. سپس این پمپ توسط یک موتور به حرکت در می آید و با افزایش آب موجود در آن، آب را به سرعت و با فشار زیاد به داک می رساند. به طور معمول، موتور به عنوان یک کوپلینگ مستقیم به پمپ متصل می شود. علاوه بر این، می توان آن را به صورت عرضی با کمربند انجام داد. با حرکت موتور پمپ شروع به کار کرده و خروجی آب فشار قوی را به مصرف کننده می رساند.

کارواش های صنعتی چیست؟

کارواش های صنعتی در زمینه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند که کاربرد اصلی کارواش های صنعتی برای شستشوی خودروها و قطعات و تجهیزات صنعتی می باشد که دستگاه های ذکر شده در موارد زیر قابل استفاده می باشد.

نصب کارواش: یکی از رایج ترین موقعیت ها در کارواش های صنعتی استفاده از کارواش برای نصب کارواش است. با توجه به محدود بودن کارواش های شخصی مردم به ویژه در شهرهای بزرگی مانند تهران؛ افتتاح کارواش یک سرمایه گذاری مطمئن و سودآور است. پمپ کارواش صنعتی هسته اصلی این مجموعه می باشد و باید به مدت طولانی و در فشار کاری بالا مورد استفاده قرار گیرد لذا توصیه می شود برای این منظور از پمپ مرغوب استفاده شود. انتخاب پمپ مناسب از بین گزینه های متعدد موجود می تواند یک کار دلهره آور باشد. بنابراین بهترین توصیه استفاده از نظر کارشناسان با تجربه در این زمینه است.

شستشوی وسایل نقلیه باری سنگین و حمل و نقل شهری: شستشوی کامیون ها، اتوبوس ها، واگن های قطار شهری و غیره. با کارواش صنعتی می توان به سرعت و در کمترین زمان ممکن انجام داد. رانندگان وسایل نقلیه سنگین با داشتن این نوع پمپ ها می توانند به سرعت نیازهای خود را برطرف کنند.

نظافت محوطه های باز ساختمان ها یا پارکینگ های بزرگ: نظافت محوطه های بزرگ همواره یکی از مشکل سازترین و زمان برترین فعالیت های نظافتی بوده است. با استفاده از پمپ مناسب کارواش صنعتی برتولینی می توانیم این عمل را در کمترین زمان ممکن و با کمترین نیرو انجام دهیم. بیمارستان ها، فرودگاه ها، فضاهای عمومی شهری، پایانه های مسافربری و … می توانند یکی از مکان هایی باشند که با استفاده از یک کارواش صنعتی می توان به بهترین شکل ممکن در آن ها عمل کرد. پمپ برتولینی

شستشوی نما: در اثر رسوب گرد و غبار، دوده، باران های اسیدی و آلودگی هوا، نمای ساختمان های شهری کدر و تیره شده است و شستشوی آن پس از مدت زمان مشخص، معمولاً توسط شرکت های معتبر که حمل می شوند، ضروری است. طبق استانداردها و ایمنی مورد نیاز برای کار در ارتفاعاتی که نیاز به نصب داربست یا راپل دارد. با استفاده از کارواش صنعتی که توانایی تامین فشار لازم و پاشش آب در ارتفاع زیاد را دارد، بدون نیاز به داربست و غیره می توان این کار را انجام داد.

شستشوی قطعات و تجهیزات صنعتی: از دیگر کاربردهای این دستگاه می توان به شستشوی قطعات و تجهیزات صنعتی در کارخانه ها و کارگاه های تولیدی بزرگ اشاره کرد. این قطعات به دلیل وجود دوده، گرد و غبار و گرد و غبار بیش از حد باید پس از مدتی تمیز شوند. تمیزی این قطعات باعث بهینه بودن کار و افزایش راندمان تولید می شود.

تمیز کردن و حذف لجن از سیستم های آب و فاضلاب: یکی دیگر از کاربردهای کارواش صنعتی استفاده از آن برای تمیز کردن لوله های فاضلاب از رسوباتی است که باعث گرفتگی و گرفتگی می شود.

نظافت سازه ها و تجهیزات و مبلمان شهری: مانند تابلوهای ساختمان های شهری، میز و صندلی، سطل زباله، ایستگاه های حمل و نقل عمومی، چراغ ها و درختان و …. آنها نیاز به شستشوی مکرر و مکرر دارند. بنابراین با استفاده از ماشین لباسشویی صنعتی می توان این عمل را به راحتی انجام داد.

کشاورزی: ​​پمپ های کارواش صنعتی را می توان در سیستم های آبیاری کشاورزی و یا در سیستم های آبیاری قطره ای استفاده کرد.

برای اطلاع از قیمت کارواش صنعتی در آب نیرو اینجا کلیک کنید.

دکمه بازگشت به بالا