مجله جامعهمجله کسب و کار

با آپدیت اخیر گوگل افت رتبه داشتی؟ با این تکنیک جلوتر از رقبا، رتبه های خودت را افزایش بده. 

در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از کم خطرترین کارها در آف پیج معرفی کنیم که کمتر کسی آن را می شناسد و انجام می دهد، در نتیجه شما با انجام صحیح این تکنیک می توانید در آف پیج از رقیب خود برنده باشید.

اگر سایت داشته باشید و کارهای آف پیج برای افزایش رتبه خود انجام داده باشید، ممکن است که افت رتبه را در آپدیت های گوگل تجربه کرده باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا بدون افت رتبه و به صورت امن آف پیج سایت خود را از طریق سایتی معتبر و توسط برترین متخصص سئو انجام دهید.

 

آموزش رایگان سئو | آموزش سئو محصولات در وردپرس

محتوای این مطلب پنهان

سوشیال سیگنال چیست؟

به طور کلی زمانی که لینک سایت شما، در شبکه های اجتماعی که آتوریتی بسیار بالایی دارند منتشر می شود و کاربران دیگر بر روی لینک شما تعاملاتی از قبیل لایک، کامنت، ریتوییت، شیر (Share) و …. انجام می دهند، سوشیال سیگنال گفته می شود به این معنی که سیگنالی به گوگل یا موتورهای جستجو ارسال می شود که سایت شما بحدی محبوب است که در شبکه های اجتماعی درباره شما صحبت می شود و به این دلیل که این روش به صورت غیر مستقیم انجام می شود و معمولا افراد کمی از آن مطلع هستند، علاوه بر اینکه کم خطرترین روش آف پیج سئو است، تاثیر زیادی در رتبه های سایت شما خواهید داشت.

 

آموزش رایگان سئو | آموزش سئو محصولات در وردپرس

خرید سوشیال سیگنال از سایتهای آسا سیستم و آرمین سرخوش

خرید سوشیال سیگنال، یکی از روش های مناسب برای این تکنیک می باشد، چرا که اگر شما بخواهید خودتان این روش را در شبکه های اجتماعی انجام دهید، علاوه بر زمان بر بودن اجرای آن، به دلیل این که ممکن است شما شبکه های اجتماعی قوی نداشته باشید، تاثیری نخواهد داشت ولی هم اکنون شما می توانید برای خرید سوشیال سیگنال با نازلترین قیمت، وبا کیفیت بالا و 100% واقعی را از سایت هایی همچون آسا سیستم و یا سایت آرمین سرخوش افشار، یکی از برترین متخصصان سئو ایران اقدام نمایید.

توجه داشته باشید که ممکن است سایت ها و یا افراد زیادی اقدام به فروش سوشیال سیگنال کنند اما به دلیل فیک و غیرواقعی بودن سوشیال سیگنال آنها، نه تنها تاثیر مثبتی برای سایت شما نخواهد داشت و بودجه شما هدر خواهد رفت، بلکه تاثیر منفی هم برای سایت شما دارد.

پس حتما به این نکته توجه نمایید که سوشیال سیگنال را به صورت 100% واقعی و امن خرید نمایید.

مزایای خرید سوشیال سیگنال:

  • افزایش رتبه سئوی سایت شما به مرور زمان
  • ایندکس سریع تر سایت توسط موتورهای جستجو از جمله گوگل
  • افزایش میزان جستجوی ارگانیک سایت (جستجوی ارگانیک به جستجوی سایت از طریق گوگل گفته می شود)
  • ایجاد مزیت رقابتی برای وب سایت
  • ایجاد تفاوت سایت با سایت های رقبا
  • افزایش قدرت لینک های سایت و افزایش قدرت لینک های رپورتاژ و گره دو
  • افزایش اتوریتی دامنه به مرور زمان
  • کم خطرترین روش آف پیج

ممکن است سایت رقیب شما سوشیال سیگنال قوی داشته باشد یا اینکه اصلا بر روی سوشیال سیگنال فعالیتی نداشته باشد (که تقریبا بیشتر سایت های ایرانی در سوشیال سیگنال فعالیتی  ندارند) و شما می توانید با برتری از رقیب خود برنده باشید.

توجه داشته باشید که در سئو باید مجموعه کارها انجام شود و نمی توان گفت فقط با یک رپورتاژ، بک لینک یا سوشیال سیگنال می توان رتبه را افزایش داد اما با انجام مجموعه کارها علاوه بر طبیعی انجام دادن کارهای سئو و مهم تر از آن آف پیج سئو، می توان رتبه های برتر را در گوگل به دست آورد.

نمونه گزارش سوشیال سیگنال: 

در نمودار  زیر می توانید نمونه گزارش سوشیال سیگنال که برای هر سفارش ارسال می گردد را مشاهده نمایید.

نمونه گزارش سوشیال سیگنال انجام شده از پکیج 8100 سوشیال سیگنال  (قبل از انجام سوشیال سیگنال)

آموزش رایگان سئو | آموزش سئو محصولات در وردپرس

نمونه گزارش سوشیال سیگنال انجام شده از پکیج 8100 سوشیال سیگنال  (بعد از انجام سوشیال سیگنال)

آموزش رایگان سئو | آموزش سئو محصولات در وردپرس

نمونه گزارش سوشیال سیگنال انجام شده از پکیج 6500 سوشیال سیگنال  (قبل از انجام سوشیال سیگنال)

آموزش رایگان سئو | آموزش سئو محصولات در وردپرس

نمونه گزارش سوشیال سیگنال انجام شده از پکیج 6500 سوشیال سیگنال  (بعد از انجام سوشیال سیگنال)

آموزش رایگان سئو | آموزش سئو محصولات در وردپرس

لیست سایت های بررسی سوشیال سیگنال

برای بررسی وضعیت سوشیال سیگنال سایت خود و رقبا می توانید از لینک های زیر استفاده نمایید. توجه داشته باشید که اگر رقیب شما ،سوشیال سیگنال قوی دارد بهتر است که از نظر سوشیال سیگنال سایت شما هم وضعیت بهتری داشته باشد و همچنین اگر سایت رقیب شما سوشیال سیگنال ندارد و یا ضعیف است شما می توانید با تقویت سوشیال سیگنال از رقیب خود پیشی بگیرید.

  1. www.socialsignalscheck.com
  2. www.signalcount.com

موارد مورد نیاز پس از سفارش سوشیال سیگنال

پس از سفارش سوشیال سیگنال مورد نظر کافیست تا لینک صفحه خود را ارسال نمایید تا کارهای مربوط به سوشیال سیگنال بر روی لینک شما انجام گیرد.

پیشنهاد آسا سیستم: پیشنهاد می گردد در ابتدای کار بر روی صفحه اصلی سایت خود، سوشیال سیگنال دریافت کنید و سپس در هفته های آتی می توانید بر روی صفحات دیگر سوشیال سیگنال بگیرید.

سفارش سوشیال سیگنال شما توسط تیمی متخصص ،در اسرع وقت ( 1 تا 10 روز کاری) انجام می شود.

 توجه :به هیچ عنوان وقت و سرمایه خود را با سوشیال فیک که برخی سودجویان می زنند هدر ندهید.

آقای آرمین سرخوش افشار، صاحب امتیاز سایت شرکت آسا سیستم و سایت رسمی آرمین سرخوش با بیش از 5 سال تجربه در سئو سایت های انگلیسی و فارسی و مشاوره بیش از 200 پروژه موفق می توانند بهترین خدمات سئو، مشاوره و منتورینگ سئو را به شما ارائه دهند، چرا که این تعداد مشاوره و پروژه موفق اتفاقی نیست.

ما در این مقاله سعی کردیم شما را با یکی از بهترین و کم خطرترین کارهای آف پیج که کمتر به آن توجه می شود، آشنا کنیم تا شما بدون افت رتبه در آپدیت های گوگل و به صورت غیر مستقیم و البته بسیار موثر برای افزایش رتبه اقدام نمایید.

سوالات متداول درباره خرید سوشیال سیگنال:

سوشیال سیگنال چیست؟

سوشیال سیگنال شامل اعتبار اجتماعی است که بازخورد هایی که از طریق شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر، اینستاگرام، و غیره دریافت می شود.

چگونه می توان سوشیال سیگنال را خریداری کرد؟

برای خرید سوشیال سیگنال از سایت آسا سیستم و آرمین سرخوش با نازلترین قیمت می توانید اقدام نمایید.

آیا خرید سوشیال سیگنال می تواند به کسب و کار من کمک کند؟

خرید سوشیال سیگنال می تواند به کسب و کار شما کمک کند، زیرا اعتبار اجتماعی به عنوان یک عامل مهم در تصمیم گیری مشتریان در مورد خرید محصول یا خدمات استفاده می شود. همچنین، برای یک کسب و کار جدید، خرید سوشیال سیگنال می تواند کمک نماید تا به راحتی رشد کند و توجه مشتریان را به خود جلب کند.

آیا خرید سوشیال سیگنال باعث افزایش ترافیک سایت من می شود؟

خرید سوشیال سیگنال نمی تواند به طور مستقیم به افزایش ترافیک سایت شما منجر شود، اما می تواند به شما کمک کند که اعتبار اجتماعی بیشتری در شبکه های اجتماعی پیدا کنید و به طور غیرمستقیم به رشد ترافیک سایت شما کمک نماید .

بعد از خرید سوشیال سیگنال آیا می توانیم آن ها را چک کنیم؟

بله، با استفاده از سایت های چکر سوشیال سیگنال که در بالا، لینک آن ها قرار داده شده است، می توانید وضعیت سوشیال سیگنال خود را قبل و بعد از سفارش بررسی نمایید. همچنین آسا سیستم اسکرین شات قبل و بعد از سفارش سوشیال سیگنال را برای شما ارسال خواهد کرد.

آیا سوشیال سیگنال به اندازه بک لینک موثر می باشد؟

بستگی دارد، در سئو هیچ قطعیتی وجود ندارد و بهتر است که از همه نظر فاکتورهای سئو امتیاز بالاتری نسبت به رقبا داشته باشید از جمله سوشیال سیگنال، بک لینک (انواع بک لینک: بلاگی، رپورتاژی، Edu  و Gov، کامنتی و ….) تکنیکال، آن پیج سئو (Onpage-seo) و محتوا.

دکمه بازگشت به بالا