مصرف سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز برای لاغری

عوامل زیادی از قبیل بی خوابی، دیابت، مصرف مواد شیمیایی، استرس و خیلی از موارد دیگر می تواند بر فولیکول های مو تاثیر منفی بگذارد. وقتی که فولیکول های مو ضعیف شوند مشکلاتی مانند: ریزش مو، شوره مو و سفیدی زودرس مو را به وجود می آورند. یکی از روش های درمانی ریزش مو، سبوس برنج دکتر بیز می باشد. به پوست خارجی برنج، سبوس برنج گفته می شود که از گذشته تا امروز به دلیل ویژگی های مفیدی که دارد بسیار محبوب است.

اگر قصد دارید، از سبوس برنج دکتر بیز برای ریزش مو خود استفاده نمایید و به دلیل خاصیت هایی که دارد آن در روتین روزانه خود قرار دهید. می توانید آن را از فروشگاه اینترنتی آقای بیز «aghayebiz.com» با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب خریداری نمایید. این سبوس دارای فواید بسیاری است. در ادامه مطالب با ما همراه باشید تا با ترکیبات سبوس برنج دکتر بیز، خواص و قیمت آن بیشتر آشنا شوید.

در این مقاله تلاش میکنیم که از خواص برای لاغری بگوییم .امیدوارم از خواندن این مطلب لذت ببرید. سبوس برنج از مزایای و خواص بسیار عالی برخوردار است که در ادامه از خواص و فواید، ارزش غذایی، طریقه مصرف سبوس برنج برای لاغری و عوارض مصرف زیاد سبوس برنج آگاه می شوید. در این مقاله با همراه باشید.

بهترین زمان مصرف سبوس برنج برای مو | تونیک ضد ریزش مو بیز

سبوس برنج چیست؟

به پوسته خارجی و یا سلول های خارجی چسبیده به بخش نشاسته ای برنج می گویند. خواص بسیاری برای انسان دارد.سبوس برنج لایه های سخت خارجی دانه غلات است که شامل الورن ترکیبی و نیز پوسته است .همچنین برنجی که سبوس روی ان برداشته نشده باشد را برنج قهوه ای می گویند.معمولا در نان و موارد دارویی استفاده میشود و حاوی مواد انتی اکسیدان و فیبر و انواع مختلفی از ویتامین ها است.

فواید سبوس برنج چیست؟

یکی از فواید سبوس برنج که بسیار مهم است تاثیر این ماده بر روی سلامتی بدن و جسم است .دارای انواع ویتامین B  است .برنج در اصل دارای دو پوسته سفت و محکم است .پوسته اول ان پس از برداشت کنده میشود .پوسته دوم که که سبوس اصلی است در مراحل بعدی جدا میشود. که به ان برنج قهوه ای میگویند . سبوس برنج یک منبع غنی از پروتئین ها، ویتامین ها، فیبرها، و آنتی اکسیدان ها بوده و خواص و فواید سلامتی متعددی دارد.

طبع سبوس برنج به چه صورت است؟

همانطور که گفته شد شامل انواع مختلفی از انتی اکسیدان ها است.اهن، منیزیم ، فسفر ، پتاسیم و اسید های چرب ضروری میباشد .این به این معنی است که طبع این ماده معتدل است . شاید شنیده باشید که از این ماده در جهت لاغری استفاده میشود . همچنین برای حذف چربی های اشباع شده در بدن بسیار تاثیر گذار است.

خواص سبوس برنج چیست؟

امروزه در جامعه بسیاری از افراد مشکلاتی مانند چاقی مفرط ،دیابت ، فشار خون بالا ، اعتیاد به الکل و … دارند .خوشبختانه با مصرف سبوس برنج لاغری دکتر بیز میتوان از چربی های اضافی خلاص شد و به وزن ایده ال خود رسید . همچنین برای جلوگیری از بیماری ها قلبی-عروقی و افزایش انرژی ، بهبود عملکرد ورزشی و سایر موارد از این ماده استفاده کرد .

قیمت سبوس برنج دکتر بیز برای ریزش مو

همانطور که بیان شد این نوع سبوس ترکیبی از مواد چندگانه و با خاصیت های مختلف و مفیدی می باشد. این محصول به توسط شرکت دکتر بیز به صورت انحصاری در طی یک فرمولاسیون خاصی تولید شده است. مناسب ترین قیمت سبوس برنج دکتر بیز که برای ریزش مو استفاده می شود را می توانید در سایت «aghayebiz.com» مشاهده کنید. فروشگاه آقای بیز بسیار امن است که  شما از طریق آن می توانید این محصول را به قیمت کارخانه و در بالاترین کیفیت خریداری نمایید.

اگر در هنگام خرید سبوس برنج دکتر بیز برای ریزش مو نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتری دارید، می توانید با شماره های تماس ما ارتباط برقرار نمایید. به طور خلاصه از خواص سبوس برنج  دکتر بیز برای لاغری نباید غافل شد.

سبوس برنج لاغری دکتر بیز چیست؟

همانطور که میدانید سبوس های بازاری فراوری نشده اند و به پایداری لازم نرسیده اند . این به این معناست عمر انها 24 ساعت شبانه روز می باشد و پس از ان تبدیل به پوشال برنج میشوند .اما سبوس های برنج دکتر بیزبرای لاغری  با دستگاه های خاص و متد پیشرفته فراوری شده اند و به پایداری رسیده اند .طبق تحقیقات اخیر متوجه شده اند که تنها دو کارخانه برای تولید این محصول وجود دارد اولی در امریکا و دومی در ایران است که با نام رسمی دکتر بیز به فروش میرسد.

بهترین روش مصرف سبوس برنج لاغری دکتر بیز :

به مقدار یک قاشق غذاخوری سبوس برنج را به مدت 10 دقیقه قبل از صبحانه درون یک لیوان بریزید . میتوانید با شیر ، قهوه ،نسکافه و یا با اب مخلوط کرده و میل کنید . جالب است بدانید این کار سبب شور و نشاط در بدن شما میشود .در زمان ناهار و شام میتوانید از این محصول استفاده کنید. برای مثال میتوانید ان را هنگام ناهار با ماست میل کنید .این کار سبب میشود اشتهای کاذبی نداشته باشید . یا در هنگام شام با کمی اب مخلوط کنید و مصرف کنید تا خوابی راحت داشته باشید . در این صورت شاهد چربی سوزی و لاغری اندام خود خواهید بود .

هنگام پایین امدن وزن ممکن است اب زیادی بدن از دست بدهد . پس بهتر است زمانی که از این محصول استفاده میکنید در روز به طور میانگین 3/4 لیوان اب  و یا مایعات مختلف میل کنید . که مبادا بدنتان به کم ابی شدید  دچار شود .

خواص سبوس لایه دوم برنج قهوه ای

خواص سبوس برنج قهوه ای ( ب کمپلکس) : خواص سبوس برنج بیشتر از خود برنج می باشد البته منظور سبوس دوم برنج یا سبوس برنج قهوه ای هست ، در کل غلاتی که سبوس دارند و سبوس از آنها جدا میشود بخشی از ویتامین ها و پروتئین های مهم خود را از دست می دهند . سبوس برنج قهوه ای حاوی فیبر ، ویتامین ب 6 ، نیاسین ، تیامین ، پانتونیک آسید و ویتامین E می باشد .

بنابراین بهترین کار این است که سبوس آنها به طور جداگانه تهیه شود و در کنار آن استفاده شود تا از تمامی خواص آن بهره مند شویم . خواص سبوس برنج قهوه ای : قاتل دیابت ، کاهش وزن ، تاثیر قابل توجه در جلوگیری از ریزش مو به دلیل غنی بودن انواع ویتامین B و افزایش سلامتی ! یکی از محصولاتی که در بازار هست سبوس برنج دکتر بیز هست که برای لاغری و خواص دیگر میتوانید تهیه کنید.

استفاده از سبوس برنج قهوه ای برای از بین برنده اضطراب و بی خوابی ، طریقه مصرف :

قبل از خواب دو قاشق چای خوری مانند چای دم کرده بنوشید که این نوشیدنی اعجاب انگیز باعث راحتی اعصاب شده و موجب می شود شما خوابی آرام و دور از اضطراب داشته باشید. سبوس برنج دکتر بیز تنها سبوس برنج در بازار نیست ! مثلا خود ما سبوس خوب و با کیفیت و با قیمت بسیار مناسب تر در اختیار شما قرار میدهیم .

سبوس برنج دکتر بیز و لاغری

استفاده از سبوس برنج قهوه ای به عنوان درمانی برای کاهش وزن ، طریقه مصرف :

1-در وعده صبحانه

1- ده دقیقه قبل از صبحانه یک قاشق غذاخوری سبوس برنج را درون لیوان با شیر مخلوط کرده و میل کنید، این کار باعث می شود اشتهای شما کاهش یافته و همچنین شور و نشاط در شما از ابتدای صبح فراهم آید و شما یک روز شاد و پر انرژی را شروع کنید.

2-در وعده نهار و شام : ده دقیقه قبل از صرف ناهار و شام یک قاشق غذا خوری را درون یک کاسه با ماست مخلوط کنید و بخورید.این کار باعث کاهش اشتها و افزایش سوخت چربی های اضافه بدن می شود و لاغری و داشتن اندامی دلخواه را کم کم به شما هدیه می دهد.

برای لاغری همچنین می توانید 1 یا 2 قاشق مرباخوری سبوس برنج را در یک لیوان شیر یا آبمیوه ریخته در طول روز میل کنید. استفاده از سبوس برنج قهوه ای بعنوان ماسک صورت: 1 قاشق غذاخوری سبوس برنج را با 2 قاشق غذاخوری ماست تازه کاملا مخلوط نموده و بعد از 5 دقیقه بعنوان ماسک صورت استفاده نمایید. پس از 15 دقیقه پوست خود را با آب ولرم بشویید. اما برای تاثیر بیشتر این ماده بر جوش های پوستتان؛ می توانید قسمت جوش دار صورت را با صابون گلیسیرین بشویید و همزمان با وجود کف صابون؛ مقداری سبوس را روی پوست مالیده و به صورت دورانی ماساژ دهید.

سخن پایانی :

سعی کنید سبوس برنج را همیشه در وعده های غذایی خود قرار دهید . جدا از داشتن تمام ویتامین ها و انتی اکسیدان ها و تاثیر بر روی اندام و سلامت مناسب است برای درمان مشکلاتی مانند دیابت ، اضافه وزن ، ریزش مو یا یبوست. همچنین خواص سبوس برنج از خود برنج میباشد.

دکمه بازگشت به بالا