مجله جامعهمجله کسب و کار

مشکلات خرید ملک در قبرس

خرید ملک در قبرس شمالی یکی از بهترین راه های مهاجرت به این کشور می باشد. اما، البته، با تمام مزایای خرید ملک در قبرس شمالی، که بسیار دوست داشتنی است. جهت شمال نیز مشکلات و معایبی دارد.

1) صدور اسناد املاک

سند مالکیت املاک در قبرس شمالی موضوع بسیار مهمی است و با توجه به وقایع جنگ قبرس و جدا شدن قبرس شمالی از قسمت یونانی، اسناد مالکیت نیز تغییر کرده است و اگر در این مورد آگاهی کافی ندارید. . موضوع، ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید که جبران آن در آینده غیرممکن و دشوار خواهد بود. قبل از خرید ملک حتما از فروشنده در مورد نوع سند مشترک سوال بپرسید و از مرتب بودن سند اطمینان حاصل کنید، اگر شرایط سند در قبرس شمالی را نمی دانید با یک وکیل خوب در این مورد مشورت کنید. . وکیل مجرب و با سابقه و همکاری چندین ساله آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شماست.

یک نگرانی غیر ضروری: برخی از سرمایه گذاران املاک و مستغلات این نگرانی را دارند که به نظر ما هیچ دلیلی برای این نگرانی وجود ندارد، آنها نگران اتحاد مجدد احتمالی قبرس هستند، اما برنامه ای برای جبران خسارت یونانی هایی که ادعای سرزمین از دست رفته خود را دارند. در شمال جزیره اجرا می شود، کمیسیون املاک در نیکوزیا است و فقط املاکی که خرید و فروش نشده اند پس داده می شود و کشور مشکلی با سند معاوضه ندارد.

2) فروش فراتر از قیمت اصلی

یکی از معایب خرید املاک در قبرس شمالی قیمت های غیر واقعی است. خوشبختانه این مشکل در مورد پروژه های مسکن در قبرس که توسط توسعه دهندگان بزرگ ساخته شده است وجود ندارد. این به این دلیل است که سازنده لیست قیمت را در اختیار خریدار قرار می دهد. و شرکت فروشنده ملک هر روز اطلاع رسانی و به روز می شود و شرکت نمی تواند روی قیمت تاثیر بگذارد اما املاک قدیمی را که بیشتر آنها در شهرستان هستند و متعلق به افراد حقیقی مانند شخص مورد نظر هستند را گزارش می دهد. او برای فروش خانه اش به یک مشاور املاک مراجعه کرد و خانه اش را برای فروش پیشنهاد داد از این مشکل، بنابراین برای مشاوره خرید با یک مشاور املاک با تجربه و صادق تماس بگیرید.

3) وعده هایی که هرگز محقق نمی شوند

هنگام خرید ملک، برخی از شرکت ها قول هایی می دهند که هرگز عملی نمی شوند، مانند پیشنهاد خانه مبله، مسکن، ماشین و غیره برای ترغیب شما به خرید ملک. البته شرکت هایی هستند که به تمام وعده های خود عمل می کنند اما در این مورد گلایه هایی وجود دارد که بهتر است در جریان آن باشید. . عادت کن

4)موضوعات قبلی که از آنها اطلاعی ندارید!

یکی دیگر از معایب و مشکلات خرید ملک هزینه ای است که نمی دانید، دقت کنید ملک خریداری شده هزینه ای برای شهرداری یا سازمان امور مالیاتی نداشته باشد، متاسفانه گاهی اوقات افراد پس از خرید از قیمت آن مطلع می شوند. و در حین معامله ذکر نشده است.

5) عدم انجام تعهدات

یکی از موانع ذکر شده برای خرید ملک در قبرس عدم رعایت تعهدات پس از خرید ملک است، به عنوان مثال ممکن است مشتری مبلغ ملک را پرداخت کرده باشد اما مالک انتقال سند را اندازه گیری نکند. یا سند به دلیل مسائل قانونی قابل انتقال نیست.

6) خرید

بارها شاهد بوده ایم که خرید ملک از راه دور در قبرس شمالی منجر به مشکلاتی می شود که منجر به نارضایتی مشتریان و گاه کلاهبرداری در قبرس شمالی می شود. حتما برای خرید ملک در قبرس تلاش کنید، به شمال بیایید و پس از دیدن ملک خرید کنید، ممکن است عکس ها و فیلم هایی که به شما نشان داده می شود با واقعیت بسیار متفاوت باشد و حتی در برخی موارد مشخص شود که ملک وجود ندارد. . همه و تقلب ممکن است رخ دهد. تحت عنوان فضای مجازی کلاهبرداری کنید

فایده ای که در آینده می تواند مشکل ساز شود!!!

قیمت پایین آپارتمان و املاک در قبرس شمالی یورومای در حال حاضر یکی از مزیت های قبرس شمالی محسوب می شود اما با سرعت ساخت و ساز و افزایش تمایل سرمایه گذاران برای خرید ملک در این کشور شاهد افزایش قیمت ها هستیم. البته این خبر خوبی برای افرادی است که خرید کرده اند یا در حال خرید ملک هستند، اما برای افرادی که قصد خرید در آینده را دارند مشکلاتی ایجاد می کند.

قیمت بالای مسکن باعث نگرانی در بسیاری از کشورهای جهان است. در بسیاری از شهرها، هزینه خرید یا اجاره خانه در سال های اخیر افزایش چشمگیری داشته است و ورود به بازار مسکن را برای بسیاری از مردم دشوار کرده است. این امر منجر به افزایش قیمت مسکن و کاهش مسکن ارزان قیمت شد. هزینه های بالای مسکن همچنین بر اقتصاد تأثیر می گذارد ، زیرا مردم کمتر در مناطق دیگری مانند سرگرمی ، ناهار خوری و مسافرت هزینه می کنند. این می تواند منجر به نابرابری بین کسانی شود که توانایی خرید خانه و کسانی را که نمی توانند داشته باشند ، ایجاد شکاف بین ثروتمندان و فقرا.

دکمه بازگشت به بالا