خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ جاب تیم

خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ جاب تیم سطح بسیار گسترده‌ای را شامل می‌شود و این شرکت وظیفه برندسازی کسب و کار را از صفر تا صد عهده دار خواهد بود. بر این اساس شرایطی را فراهم می‌سازد تا بتوانید به بهترین نحو خود را از رقبا تمایز بخشیده و با بازاریابی مناسب به مرور زمان فروش محصولات و خدمات خود را افزایش دهید.

کارشناسان در جاب تیم با توجه به حوزه رقابت و همچنین هدف کارفرما مشخص خواهند کرد که به چه نوع خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ نیاز پیدا خواهید کرد بر این اساس می‌توانید با مشخص کردن بودجه خود از امکانات مختلف در این مجموعه بهره مند شده و مسیر پیشرفت کسب و کار خود را هموار سازید.

آژانس دیجیتال | دیجیتال مارکتینگ

خدمات طراحی سایت آژانس دیجیتال مارکتینگ جاب تیم

خدمات طراحی سایت در آژانس دیجیتال مارکتینگ جاب تیم توسط متخصصین برنامه نویسی به دو شکل اختصاصی و با سیستم‌های مدیریت محتوا انجام می‌شود. نکته مهم و قابل توجهی که در این زمینه وجود دارد را باید تجربه و تخصص افراد در نظر داشته باشیم.

کارشناسان تلاش می‌کنند با توجه به نوع سایت و با در نظر گرفتن دانش خود در این زمینه پیشنهاداتی خلاقانه برای استفاده از امکانات مختلف ارائه دهند تا بتوانید انتخابی هوشمندانه برای طراحی وب سایت داشته باشید. نکته جالب توجهی که در مورد خدمات طراحی سایت این شرکت وجود دارد را باید پشتیبانی آن در نظر گرفت که در سال اول پس از ساخت سایت به صورت کاملا رایگان انجام خواهد شد که این از جمله مزایای این شرکت مارکتینگ به حساب خواهد آمد.

خدمات سئو سایت

ممکن است تصور کنید که پس از ساخت سایت می‌توانید با خیالی آسوده به افزایش فروش رسیده و از رقبای خود پیشی گرفته‌اید، در صورتی که باید بگوییم این طور نیست. ساخت سایت اولین قدم برای ورود به فضای اینترنت است، اما بدون استفاده از خدمات سئو سایت هیچ جایگاهی در نتایج گوگل ندارید و بر این اساس نه تنها موتورهای جستجو سایت شما را نمی‌شناسند بلکه آن را به کاربران نمایش نمی‌دهند.

در جاب تیم یک تیم سئوکار مجرب در کنار شماست تا با توجه به هدفی که از ساخت سایت دارید رتبه‌های مناسبی را در گوگل برای صفحات بدست آورده و به این ترتیب وب سایت را به جایگاه مناسبی در میان رقبا برسانید. بر این اساس چیدن استراتژی، ارتباط مستقیم کارشناسان با کارفرما و همچنین ارسال گزارش ماهانه از جمله خدماتی است که در این شرکت در دسترس قرار گرفته تا صاحب بیزینس بتواند کسب و کار خود را به خوبی مدیریت کند.

خدمات سوشال مارکتینگ

شبکه‌های اجتماعی همواره برای کاربران حاضر در فضای مجازی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند به همین دلیل در صورت استفاده از خدمات سوشال مارکتینگ این امکان را خواهید داشت تا با طیف وسیعی از مخاطبین ارتباط برقرار کرده و بر این اساس محصولات و خدمات خود را به مشتریان عرضه کنید.

شبکه‌های اجتماعی این روزها بستر مناسبی برای ایجاد کسب و کارهای آنلاین هستند و توصیه می‌شود اگر می‌خواهید بیزینس خود را راه اندازی کنید بهترین اقدام برای شما استفاده از خدمات سوشال مارکتینگ در جاب تیم است. متخصصین این حوزه با توجه به نوع بیزینس، از لوگو و المان‌های جذاب استفاده کرده و همچنین با در نظر گرفتن روانشناسی رنگ، رنگ‌های متناسب و طراحی بصری زیبا را برای جلب مخاطبین در پیج بکار خواهند گرفت.

طراحی بنر سایت

طراحی بنر سایت در جاب تیم به اشکال گوناگونی انجام خواهد شد، در نتیجه با توجه به این موضوع بهتر است تمامی پکیج‌های مختلفی که در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است را به دقت بررسی کنید تا با توجه به نظر متخصصین بهترین گزینه را انتخاب کنید. تبلیغات بنری شرایطی را ایجاد خواهند تا کاربران روی آن کلیک کرده و به صفحه مورد نظر وارد شوند، بر این اساس دیزاینرهای جاب تیم با توجه به نوع صفحه و همچنین بودجه‌ای که برای این کار در نظر دارید از المان‌های جذاب برای جلب نظر کاربران هدف استفاده کرده و به صورت خلاصه محصول یا خدماتی که در نظر دارید را به مخاطبین معرفی خواهند کرد. بر این اساس بهتر است تا با کارشناسان صحبت کرده و نظر آن‌ها را در این زمینه جویا شوید تا بهترین بنر در اختیارتان قرار گیرد. همچنین طراحی لوگو در این شرکت برای کسب و کارهای مختلف انجام خواهد شد.

تبلیغات گوگل ادز

تبلیغات گوگل ادز از آن دست خدماتی است که باید به صورت تخصص انجام شود در غیر این صورت موجب از بین رفتن سرمایه شده و فرصت تجزیه و تحلیل داده‌ها را از شما خواهد گرفت. کارشناسان جاب تیم با توجه به شغلی که در آن فعالیت دارید کلمات پر سرچ را انتخاب کرده و برای شما در گوگل یک حساب کاربری ایجاد خواهند کرد و آن را شارژ می‌کنند.

در نهایت کاربران با سرچ کلمه کلیدی تعیین شده، سایت شما را در نتایج صفحه اول مشاهده کرده که این موضوع باعث افزایش نرخ کلیک در سایت شده و با توجه به ارقامی که در اختیارتان قرار می‌دهد این امکان را به وجود خواهد آورد تا بتوانید با تحلیل دقیق داده‌ها به نتایج مورد نظر برای چینش استراتژی دست یابید.

خدمات ایمیل مارکتینگ

خدمات ایمیل مارکتینگ در آژانس دیجیتال مارکتینگ جاب تیم به صورت تخصصی و با تعیین کاربران هدف انجام می‌شود. بر این اساس که می‌توانید محصولات جدید خود را به مشتریان اطلاع داده و همچنین در مورد مسائلی مهم چون تخفیفات ویژه، آن‌ها را در جریان بگذارید. همچنین پرسیدن نظر مشتریان در مورد محصولات یا خدمات مختلف نیز امر مهمی برای جلب نظر آن‌ها در نظر گرفته شده و می‌توان گفت امروزه این شیوه بازاریابی بسیار موثر در نظر گرفته شده است. از نکات مثبت در مورد این نوع خدمات در آژانس دیجیتال مارکتینگ جاب تیم باید به ارزان و سریع بودن آن اشاره داشته باشیم که به بهبود ارتباط با کاربران نیز یاری خواهد رساند.

اس ام اس مارکتینگ

اس ام اس مارکتینگ برای تمامی کسب و کارها جواب داده و شرکت جاب تیم این فرایند را به صورت اصولی و با رعایت استانداردها انجام خواهد داد. از نکات مثبتی که در مورد این نوع خدمات وجود دارد باید به شیوه بازاریابی موثر آن اشاره داشته باشیم که مشتریان عادی را به مشتریان بالقوه تبدیل کرده و میزان وفاداری آن‌ها را نیز افزایش خواهد داد.

از جمله مزایای این روش باید به سطح پوشش بالا و همچنین قیمت ارزان آن اشاره کنیم. همچنین قابلیت ردیابی دارد و در هر زمان که بخواهید امکان ارسال پیامک برایتان فراهم شده است. در این روش متخصصین در جاب تیم مخاطب هدف را یافته و زمان مناسب برای ارسال پیامک را انتخاب خواهند کرد. همچنین یک بستر مناسب برای ایجاد مشتری ایجاد می‌کنند.

پشتیبانی سایت

پشتیبانی سایت از جمله مهم‌ترین خدمات در شرکت جاب تیم است که برای رفع باگ و مشکلات وب سایت در دسترس قرار می‌گیرد. در برخی موارد که طراحی سایت را به دست افراد نابلد و بی تجربه می‌سپارید متوجه مشکلات ریز و درشت در وب سایت خواهید شد که این عوامل همگی دست در دست هم داده و از ماندن کاربر در سایت جلوگیری کرده و بر این اساس موجب می‌شوند تا نرخ پرش افزایش یافته و به این ترتیب فروش محصول و خدمات را کاهش می‌دهند.

جاب تیم با توجه به این موضوع بستری را فراهم کرده تا پشتیبانی سایت را به دست افراد مجرب و کارشناس بسپارید، به همین دلیل می‌توانید تمامی مشکلات را به صورت اصولی از بین برده و ارتباطی موثر با مخاطبین خود برقرار کنید.

برندینگ اصولی

برندسازی در دنیای دیجیتال این روزها اهمیت فراوانی پیدا کرده است، بر این اساس کارشناسان و دیجیتال مارکترها در این شرکت تمامی تلاش خود را خواهند کرد تا بتوانید با توجه به ایده‌های خلاقانه نام برند را در ذهن مخاطبین حک کنید. به این ترتیب با ترفندهای مختلف برندینگ را انجام داده و طیف وسیعی از مشتریان راغب را به سوی خود جذب خواهید کرد. کارشناسان در جاب تیم به سبب اینکه انواع پرسونا و کاربران حاضر در دنیای اینترنت را می‌شناسند شرایطی را ایجاد خواهند کرد تا با در نظر گرفتن فعالیت رقبا بتوانید به خوبی این فرایند را انجام داده به افزایش فروش دست یابید.

بازاریابی محتوایی

متخصصان در شرکت جاب تیم تلاش دارند تا با بازاریابی محتوایی و به اشتراک گذاشتن مطالب آموزشی و سرگرم کننده نظر مشتریان را برای خرید محصولات یا خدمات شما جلب کنند. هدف اصلی این نوع بازاریابی جذب و نگهداری مشتریان به وسیله ایجاد محتوای ارزشمند بوده که با فعالیت مستمر و ایده‌های کارآمد و خلاقانه صورت خواهد گرفت. این نوع بازاریابی در جاب تیم انواع مختلفی دارد که به صورت اینفوگرافیک، بلاگ، پادکست، ویدیو و … هستند. بر این اساس بهتر است با کارشناسان ارتباط برقرار کرده و نظر آن‌ها را در این زمینه بشنوید تا از بهترین نوع بازاریابی محتوایی برای کسب و کار خود بهره مند شوید.

دکمه بازگشت به بالا