مشخصات شناور بادی روی آب اینتکس طرح قایق سبز Intex 56805

معرفی شناور بادی روی آب اینتکس طرح قایق سبز | اینتکس ایران

شناور بادی روی آب اینتکس طرح قایق سبز Intex 56805 جزو محصولات محبوب و پر فروشی است که بیشتر به دلیل ظاهر جذاب و شیکی که دارد باعث شده تا میان مشتریان به یک گزینه پر فروش تبدیل شود. در همین راستا اگر بخواهیم به بررسی طراحی صورت گرفته در شناور بادی روی آب اینتکس طرح قایق سبز Intex 56805 بپردازیم باید در ابتدا عنوان کنیم که این محصول دقیقا طرحی شبیه به یک قایق را داراست و به همین دلیل هم به این عنوان نامگذاری شده است.

تماس با کارشناسان اینتکس ایران

نام مرکز: فروشگاه اینتکس ایران
آدرس: تهران – جنت آباد شمالی – بلوار اصلی – بالاتر از گلزار شرقی – جنب شیرینی فروشی دادلی – پلاک 313 – واحد همکف
شماره های تماس: شماره تماس : 02156190840   –   09376668146   –   09026668146   –   02144824155
همراه:  0935666814609356668826

در واقع این طراحی زیبا و جذاب که در این محصول به چشم می خورد باعث شده تا مشتریان بتوانند با تهیه و استفاده از این محصول نهایت لذت را تجربه کنند. در همین راستا باید اشاره داشته باشیم که این شناور بادی مناسب برای استفاده یک نفر بزرگسال می باشد و شما این مزیت را در اختیار دارید که با خیالی راحت از این محصول استفاده کرده و بر روی آب شناور باقی بمانید.

هم چنین باید اشاره کنیم که شناور بادی روی آب اینتکس طرح قایق سبز Intex 56805 دارای دو عدد دستگیره حفظ تعادل و جا به جایی در بخش های کناری خود می باشد که همین عامل باعث شده تا به بهترین شکل ممکن بتوانید بر روی آب این محصول را قرار داده و لذت ببرید. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که این شناور بادی دارای فضایی برای نگهداری بطری آب و یا لیوان می باشد و این مورد هم دیگر مزیت خوب این محصول به شمار می رود.

وجود تکیه گاه بادی و همین طور ناحیه کف این محصول که باعث شده تا حس قرار گیری بر روی آب را به بهترین شکل ممکن تجربه نمایید و در واقع ساختاری توری دارد، همگی از مهم ترین ویژگی های طراحی این شناور بادی روی آب به شمار می رود. امکان خرید این محصول زیبا هم اکنون از سایت فروشگاه اینتکس ایران با قیمت عالی برای شما فراهم است.

تخت بادی بچه گانه در آب بر | تخت بادی بچه گانه در اراک

طراحی و تولید تشک بادی روی آب یک نفره بزرگسال اینتکس

تشک بادی روی آب یک نفره بزرگسال اینتکس در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید شده است که مدل فوق مدل شفاف آن است که در دو رنگ لیمویی و نارنجی طراحی شده است که یکی از زیبا ترین آن ها می باشد. هر دو رنگ این مدل ساختار و نحوه طراحی یکسانی داشته و تنها تفاوتشان در رنگ می باشد. همانطور که در تصاویر محصول مشخص است، این تشک های بادی روی آب طراحی متفاوتی دارند و ساختار آن ها تقریبا مشابه به یک شناور یا قایق بادی می باشد که بخش مرکزی آن به صورت فرو رفته طراحی شده است و بخش جلویی آن برجستگی مواجی داشته و در قسمت پشتی آن نیز تکیه گاهی قرار دارد تا بتوانید با تکیه دادن به این پشتی بسیار خوب در بهترین و راحت ترین حالت بر روی آب قرار بگیرید.

این ساختار بسیار خوب به شما اجازه خواهد داد تا حتی پاهای خود را دراز کرده و در حالت دراز کش نیز از تشک بادی روی آب استفاده کنید. دو دستگیره نیز در دو طرف تشک بادی روی آب قرار دارد که می توانید با گرفتن آن تعادل خود را بهتر حفظ کرده و در صورت تلاطم زیاد آب از افتادن داخل آب جلوگیری کنید. این محصول بادی همانطور که در مشخصات آن ذکر شده است برای استفاده یک نفره مجاز می باشد و برای استفاده دو نفره نمی تواند فضای کافی داشته باشد و همچنین نمی تواند وزن دو نفر را تحمل کند.

جنس تشک بادی روی آب یک نفره بزرگسال اینتکس

از مهم ترین دلایل و فاکتور ها در کیفیت هر محصولی جنسی است که برای ساخت بدنه آن ها استفاده شده است، این موضوع در تولید محصولات بادی نیز صدق می کند. شرکت اینتکس به دلیل ویژگی های بسیار خوب مواد pvc از لایه های این جنس برای تولید تشک بادی روی آب یک نفره بزرگسال اینتکس استفاده کرده است، زیرا این جنس طول عمر بالایی داشته و با توجه به انعطاف پذیری بالا و البته ضد آب بودن خود به یکی از بهترین مواد برای تولید هر نوع محصول بادی تبدیل شده است.

اینتکس برای ساخت تشک بادی روی آب یک نفره بزرگسال اینتکس از پی وی سی با ضخامت 0.30 میلی متر استفاده کرده است که ضخامت خوبی برای تولید این محصول بادی می باشد. از دیگر مزیت های استفاده از پی وی سی برای تولید محصولات بادی می توان به عدم ایجاد حساسیت های پوستی اشاره کرد زیرا مواد اولیه تشکیل دهنده این پلاستیک طبیعی منعطف از مواد شیمیایی یا سمی نیست .

طرز استفاده و راه اندازی تشک بادی روی آب یک نفره بزرگسال اینتکس

برای استفاده از تشک بادی روی آب یک نفره بزرگسال اینتکس در ابتدا نیاز است تا آن را راه اندازی کنید . برای راه اندازی سریع تر شما می توانید حتی از پمپ های باد استفاده کنید زیرا راه اندازی با باد دهان می تواند خسته کننده و زمانبر باشد ، بنابراین شما می توانید با تهیه پمپ های باد به خصوص پمپ های باد غیر برقی همچون پمپ های پدالی یا دستی به سادگی محصولات بادی خود را راه اندازی کنید . بدین منظور نیز در بدنه تشک بادی روی آب ، دریچه باد قرار گرفته است که می توانید از آن طریق تشک بادی روی آب یک نفره بزرگسال اینتکس را راه اندازی نمایید .

سایز و مشخصات:

نوع          تفریحی

 طول       163 سانتی متر

 عرض     104 سانتی متر

 تحمل وزن              100 کیلوگرم

 جنس بدنه               پی وی سی

 نوع رویه                براق

 جنس بخش کناری   پی وی سی

 پمپ        خیر

 نوع پمپ –

 وزن        2.5 کیلوگرم

 شرکت سازنده         اینتکس

 ساير ويژگی ها       دارای نشیمنگاه شفاف

 مناسب تمام سنین

 دارای تکیه گاه بادی

 دارای جالیوانی

 دارای دستگیره حمل و نقل

 طراحی دو رنگ

 اقلام همراه          برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

هم چنین تشک بادی روی آب اینتکس بزرگسال دارای یک عدد جالیوانی در بخش کناری خود می باشد که این عامل هم باعث شده تا شما بتوانید در سریع ترین زمان ممکن به بطری آب و یا لیوان خود نیز بر روی آب دسترسی داشته باشید. در کنار این موارد وجود دو عدد دستگیره در جهت حمل و نقل ساده این محصول و همین طور حفظ تعادل بر روی آب نیز از دیگر خصوصیات فوق العاده این تشک بادی روی آب به شمار می رود.

دکمه بازگشت به بالا