اقتصادیمجله کسب و کار

بهترین دوره فلاتر به زبان فارسی کدام است؟

فلاتر به عنوان یک چهارچوب برنامه نویسی موبایل، چند وقتی است که جای خود را  در بازار کار باز کرده و به عنوان یک رقیب جدی برای جاوا مطرح شده‌است. با توجه به قابلیت‌های زبان فلاتر، این زبان ردیف‌های شغلی ویژه خود را در بازار کار دارد. چناچه شما از آن دست از افراد هستید که قسط دارید وارد این حوزه شوید، احتمالا به دنبال بهترین دوره فلاتر موجود می‌باشید. در این مقاله به بررسی برترین دور‌ه‌های فلاتر به زبان فارسی پرداخته شده است.

دوره آموزش فلاتر ۲۰۲۴ از دانشجویار

این دوره که به صورت پروژه محور می‌باشد را میتوان بعنوان بهترین دوره فلاتر معرفی کرد. دوره فلاتر دانشجویار در 4 فصل و  132 قسمت تولید شده است. مدت زمان این دوره 23 ساعت است. از مزیت‌های این دوره می‌توان به اخذ مدرک دو زبانه در انتهای دوره، داشتن تمرین‌ متناسب با مبحث آموزشی و بیان صفر تا صد مبحث برنامه نویس با فلاتر اشاره کرد.

همچنین با قابلیت منتورینگ این دوره شما در هر زمان دسترسی به استاد دوره خواهید داشت.

شما با مراجعه به صفحه این دوره، می‌توانید از سر فصل‌های دوره مطلع شوید. همچنین به فصل اول آن به صورت رایگان دسترسی دارید و می‌توانید پس از بررسی این دوره و در صورت تمایل آن را خریداری نمایید. جهت مشاهده سرفصل های کامل این دوره روی تصویر زیر کلیک کنید.

دوره متخصص فلاتر از سون لرن

 دوره متخصص فلاتر سون لرن، در 16 فصل و 157 قسمت تولید شده‌است. مدت زمان این دوره 55 ساعت می‌باشد. بنا به ادعای سایت این دوره جهت ورود به بازار کار تهیه ‌شده‌است. نکته مهم در مورد این دوره فلاتر آن است قبل شروع دوره باید دوره‌ای تحت عنوان “آموزش برنامه نویسی” از همین مجموعه را بگذرانید.

نکته دیگر در مورد این دوره آن است که علاوه بر استاد دوره 6 منتور دیگر حضور دارند که شیوه همکاری آنان به طور مشخص بیان نشده‌است.

دوره صفر تا صد فلاتر از کدیاد

سومین دوره‌ای که آن را میتوان بعنوان بهترین دوره فلاتر معرفی کرد از مجموعه کدیاد است. این دوره در 17 فصل منتشر شده که در حال حاضر 12 فصل آن منتشر شده و 5 فصل باقی مانده هنوز در حال ضبط است. 12 فصل منتشر شده متشکل از 165 قسمت می‌باشند که شما با مراججعه به صحه دوره می‌توانید به طور کامل از سر فصل‌های دوره مطلع شوید. همچنین در این صفحه 4 ویدیو به عنوان نمونه تدریس قرار داده شده‌است.

برای این دوره شما باید با الگوریتم، فلوچارت و زبان برنامه نویسی آشنایی لازم و کافی را داشته باشید. نکته جالب در مورد این دوره آن است که این مجموعه ادعا کرده این دوره به صورت مادام بروزرسانی خواهد شد.

دوره آموزش فریمورک فلاتر از نابغه‌ها

این مجموعه به نسبت سایر مجموعه‌ها جدیدتر است. این مجموعه تلاش کرده تا با فرمتی جدید دوره‌ای کامل برای فلاتر بدون نیاز به هیچ پیشنیازی تولید کند. این دوره شامل 545 قسمت در 23 فصل تولید شده است. شما با مراجعه به صفحه این دوره می‌توانید 4 قسمت رایگان دوره را بررسی نمایید. این مجموعه هم مدعی است که دوره به صورت نا محدود بروز رسانی خواهد شد و دانشجویان دوره می‌توانند از آن به صورت رایگان بهره ببرند.

این دوره دارای یک فصل مجزا برای پروژه می‌باشید که از این حیث کار ویژه‌ای انجام داده‌است.

دوره 0 تا 100 استادی برنامه نویسی فلاتر از فلاتر لرن

مجموعه فلاتر لرن به عنوان تنها مرجع تخصصی آموزش فلاتر در ایران شناخته می‌شود. این مجموعه دوره‌ای با 29 فصل به مدت 43 ساعت تولید کرده که به صورت مادام در اختیار دانشجوی دوره قرار می‌گیرد. این دوره نیاز به هیچ پیشنیازی ندارد و در انتهای دوره شما می‌توانید مدرک دوره را دریافت نمایید.

شما با مراجعه به این سایت و پس از ثبت نام می‌توانید سه قسمت از دوره را به صورت رایگان مشاهده فرمایید. بنا بر ادعای سایت تمرکز اصلی این دوره بر ورود به بازار کار است اما اطلاعات بیشتری در این رابطه منتشر نکرده است.

دوره آموزش جامع فلاتر از مکتبخونه

مکتبخونه از سایت‌های قدیمی در تولید  و توزیع دوره‌های آموزشی می‌باشد. در راستای معرفی بهترین دوره فلاتر از این سایت دو دوره را انتخاب کردیم. این دو دوره آموزشی که به صورت مکمل هم هستند، ابتدا دوره آموزش فلاتر  وسپس دوره آموزش جامع فلاتر میباشند. در مجموع این دو دوره 41 قسمت به مدت 295 ساعت دارد. برای این دوره شما باید آشنایی ابتدایی با کد نویسی داشته باشید تا بتوانید در آن شرکت کنید. تمرین‌های این دوره به این صورت است که شما ابتدا پس از مشاهده مبحث آموزشی ابتدا تمرین را انجام می‌دهید و پس از تحویل تمرین به شکل درست، می‌توانید به قسمت بعدی آموزش مراجعه کنید. همچنین این دوره از پشتیبانی کامل برخوردار است. شما پس از ثبت نام در سایت قادر خواهید بود تا ویدیوهای معرفی دوره را مشاهده فرمایید.

در انتهای دوره چناچه شما موفق به اخذ مدرک شوید، در یک از سایت‌های کاریابی مدال مهارت فلاتر را کسب خواهید کرد.

دوره آموزش Flutter از صفر از راکت

این دوره توسط راکت در 5 فصل و 79 قسمت به صورت پروژه محور تولید شده است. برای این دوره شما باید با زبان دارت آشنا باشید و سپس این دوره را شروع کنید. این مجموعه برای دوره فلاتر از صفر خود، خدمات منتورینگ، مدرک، پروژه و تمرین در نظر گرفته است. شما پس از ورود به سایت و ثبت نام می‌توانید 4 قسمت رایگان این دوره را مشاهده نموده و با شیوه تدریس مدرس آشنا شوید.

دوره آموزش پروژه محور فلاتر فرادرس

در آخرین معرفی بهترین دوره فلاتر بهتراست از فرادرس نیز صحبت کنیم. مجموعه فرادرس برای فلاتر دو دوره به صورت مکمل در 22 فصل و 103 قسمت تولید کرده است. برای این دوره نیاز به پیشنیاز ندارید. این دوره به صورت پروژه محور تعریف شده و در هر بخش شما پروژه‌های مربوط به مبحث مورد نظر را انجام می‌دهید.

با ورود به صفحه  دوره و پس از ثبت نام شما می‌توانید به ویدیوهای نمونه دوره دسترسی داشته باشید و آن‌ها را مشاهده نمایید. این دوره توسط استاد پشتیبانی نمی‌شود و شما باید سوال‌های خود را در تالار گفت‌وگو مطرح نموده و منتظر پاسخ از سوی سایر کاربران باشید.

دوره پیشنیاز مدرک مدت تعداد قسمت دسترسی تمرین منتور بخش آزمایشی تعداد پروژه وضعیت دوره هزینه
دوره آموزش فلاتر ۲۰۲۴ از دانشجویار

 

ندارد دارد 23 ساعت 132 قسمت مادام دارد دارد – استاد دوره دارد – یک فصل 3 پروژه تکمیل 2900000
دوره متخصص فلاتر از سون لرن

 

دارد ندارد 55 ساعت 157 قسمت 12 ماه دارد دارد – استاد دوره + 6 فرد دیگر نا مشخص 5+3 پروژه تکمیل 7900000
دوره صفر تا صد فلاتر از کدیاد

 

دارد ندارد 69 ساعت در حال حاضر 165 قسمت مادام دارد دارد 4 قسمت دارد – تعداد نا مشخص در حال ضبط 4490000
آموزش فریمورک فلاتر از نابغه‌ها ندارد ندارد 70 ساعت 545 قسمت مادام دارد دارد 4 قسمت 3 پروژه تکمیل 4999000
دوره 0 تا 100 استادی برنامه نویسی فلاتر از فلاتر لرن ندارد دارد 43 ساعت 146 قسمت نا مشخص دارد دارد 3 قسمت 4 پروژه تکمیل 2000000
دوره آموزش جامع فلاتر از مکتبخونه دارد دارد 13+28 ساعت 96+199 قسمت محدود بسته به طرح دارد دارد دارد دارد نا مشخص تکمیل 799000+39000
دوره آموزش Flutter از صفر از راکت دارد دارد 79 قسمت 11ساعت نا مشخص دارد دارد 4 قسمت دارد تکمیل 699000
آموزش پروژه محور فلاتر فرادرس ندارد ندارد 103 قسمت 9+5 ساعت مادام دارد ندارد دارد دارد تکمیل 399000+499000

دکمه بازگشت به بالا