اقتصادیمجله کسب و کار

کولر گازی جنرال شکار یا مدل طرح لبخند؟

کولر جنرال شکار برندی تایلندی و با کیفیت که توانسته است نظرهای زیادی را به خود جلب کند.کولر گازی باکیفیت جنرال شکار در کشور چین مونتاز میشوند ولی با تکنولژی تایلند تولید میشوند. کولرگازی جنرال شکار لبخندی سالها در بازار ایران مورد استفاده قرار گرفته و از محبوبیت خاصی برخوردار بوده است.

پنل کولرگازی جنرال شکار در طرح لبخند ساخته شده و میتوانید با این خصوصیت از اصلی بودن جنس مطمئن شوید. طرح لبخندی این کولرگازی را نسبت به  دیگر مدل های کولرگازی متمایز کرده است. و ظاهر شیک این مدل کولر گازی جنرال شکار باعث شده طرفداران زیادی را برای خود کسب کند.

کولرگازی جنرال شکار لبخندی با داشتن قابلیت و فناوری های پیشرفته روز توانسته است که با دیگر کولر گازی ها در برند های معروف و گران قیمت در رقابت باشد. زیرا کولرگازی جنرال شکار همانند برند های پرطرفدار مثل الجی سامسونگ و گری دارای قابلیت گاز مصرفی R410 میباشد.

گاز مصرفیR410 یکی از فناوری های پیشرفه در کولرگازی است این قابلیت باعث میشود که کمپرسور دوام بیشتری پیدا کند و در مصرف برق بیشتر صرفه جویی شود البته کولر گازی جنرال شکار مدل طرح لبخد برد اینورترDC ندارد ولی مانند کولرگازی های دارای اینورتر از مصرف پایینی برخوردار است.

موتور پرقدرت روتاری کولر گازی جنرال شکار

کولرگازی کم مصرف جنرال شکار طرح لبخند به دلیل داشتن موتور روتاری پرقدرت که جز موتور سنگین بحساب میاید با همه کولرگازی های موجود در بازار تمایز پیدا کرده است. کمپرسور روتاری این کولرگازی از قدرت خنک کنندگی زیادی برخوردار است و میتواند در بیشتر مناطق حتی مناطق گرمسیر اینکولر گازی را بصورت کاملا استاندارد بکار بگیرید. کمپرسور روتاری کولرگازی جنرال شکار را میتوان در فصل های گرما و سرما مورد استفاده قرار بدهید. زیرا این محصول از دو عملکرد سرمایشی و گرمایشی به خوبی عمل میکند و میتواند جایگزینی برای بخاری هم باشد.

عملکرد سرمایشی گرمایشی

کولرگازی موتور روتاری جنرال شکار با داشتن عملکرد سرمایشی گرمایشی از طرفدار های زیادی برخوردار شده است . زیرا این مدل کولرگازی جنرال شکار را میتوان در هر چهار فصل به کار بگیرید در فصل های گرما میتوانید از حالت سرمایشی آن استفاده کنید و هوای منزلتان را به هوایی کاملا خنک و طبیعی تبدیل کنید.

در حالت گرمایشی هم میتوانید خیلی راحت با استفاده از ریموت کنترل کولرگازی را در حالت گرمایش تنظیم کنید و هوای داخل منزل یا محل کارتون را به هوایی معتدل تبدیل کنید.

طراحی جمع و جور با ظاهری دلربا!

طراحی یکی از بخش های مهم و قابل توجه در لوازم خانگی می باشد که اهیمت آن در خرید کولر هم صدق خواهد کرد. جنرال یکی از برند های پیشتاز در عرصه تولید و ساخت انواع کولر گازی می باشد که از طیف گسترده‌ای کولرهای گازی رونمایی کرده است تا در کنار قیمت به صرفه به طراحی شیک و پسندیده آن ها نیز توجه خاصی داشته است. تولیدات این برند از نوع کولرگازی اسپلیت می باشد که توانسته طرفدارن زیادی را به سمت خود متمایل سازد.

کولرگازی General Shkar با طرح لبخندی در ظاهری بسیار شیک و جذاب عرضه شده است که پنل «یونیت داخلی» مستطیل شکل آن این زیبایی را بهتر به رخ می کشاند. موتور یا یونیت خارجی کولر گازی برای کاهش سطح نویز سر و صدا در بیرون از منزل نصب می شود. از طریق نمایشگر تعبیه شده بر روی پنل کولر گازی اعمال تنظیمات همچون دما، سرعت و حالت های ختلف برای شما قابل رویت خواهد بود. نا گفته نماند که کولر گازی از طریق پره های افقی و عمودی زیر دریچه امکان پخش هوای مطبوع را از 4 جهت مختلف فراهم می سازند.

نصب و راه اندازی کولر گازی بسیار راحت بوده و تنها لازم است که یونیت داخلی آن را در داخل منزل بر روی دیوار نصب کنید و یونیت خارجی آن را در بالکن و یا در پشت بام راه اندازی نمایید. کیفیت ساخت کولر گازی جنرال شکار لبخندی عالی بوده و می توانید در طولانی مدت از این موضوع بیشتر اطمنیان حاصل کنید. لازم به ذکر است که جهت تسهیل در کنترل این محصول، ریموت کنترلی کارآمد به همراه آن عرضه شده است.

رادیاتور مسی کولر گازی جنرال شکار

در طول گرمای سوزناک تابستان، هوای خنک و مطبوع می تواند خستگی را از تن شما بدر کند. نوع کولر گازی و عملکرد آن در خنک سازی فضا نقش بسزایی دارد؛ بدین ترتیب علاوه بر عوامل اصلی تعیین کننده بهترین کولر گازی؛ توجه به بخش رادیاتور آن نیز می تواند بسیار حائز اهمیت باشد. جنرال برای کولر گازی جنرال شکار خود در بخش رادیاتور از یک لایه مسی استفاده کرده است تا رادیاتور در برابر رطوبت و زنگ زدگی مصمون باشد. استفاده از این روکش مسی منجر به افزایش طول عمر کولر خواهد شد از این رو می ‌توان در مدت زمان طولانی شاهد کارایی عالی آن باشید.

گاز مصرفی کولرگازی General Shkar

گاز مصرفی در کولر گازی می تواند نقش بسزایی در پخش هوای مطبوع و به ویژه در سلامت محیط زیست داشته باشد. در گذشته در کولرهای گازی بیشتر استفاده از گاز مصرفی R22 شایع بود و زیان هایی برای محیط زیست به همراه داشت است، تولید کنندگان جهت جلوگیری از ضرر و زیان های ناشی از این گاز و البته خنک‌کنندگی بیشتر استفاده از گار مصرفی R410A را در محصولات خود به عمل آوردند.

جنرال نیز جهت جلب رضایت همگان کولر گازی جنرال شکاری را با دو نوع گاز مصرفی R410A و R22  روانه بازار کرده است، البته استفاده از گاز R22 را می توان در مدل های 12000 شاهد بود که دلیل استفاده از آن را می توان قیمت به صرفه تر آن عنوان کرد.

در واقع R410A تا 40 درصد بیشتر منجر به پخش هوای خنک خواهد شد و از این طریق در مدت زمان کمتر شاهد خنک شدن فضا و متعادل کردن دمای اتاق خواهید بود. در نتیجه به مطبوع ترین شیوه پذیرایی شما را خنک یا گرم نگه می دارد. لازم به ذکر است که این کولر گازی گارآمد همچون مدل های دیگر از برندهای معتبر به فیلتر ضد باکتری مجهز شده است که از ورود گرد و غبار به داخل دستگاه جلوگیری خواهد کرد. برای تصفیه هوا در بهترین حالت و افزایش طول عمر بیشتر کولر گازی لازم است که هر چند وقت یک بار به تعویض فیلتر ها بپردازید.

تهویه هوای مطبوع با موتور روتاری

اصلی ترین بخش در کولر گازی به موتور آن منتهی می شود که نقش اساسی در عمکلرد اصلی آن خواهد داشت. انتشار هوای مطبوع و دلپذیر توسط این بخش امکان‌پذیر خواهد بود؛ به همین دلیل می توان شاهد استفاده از موتور کارآمد روتاری و پیستونی در کولر گازی جنرال شکار باشیم.

این دو موتور کارآمد بر اساس ظرفیت کولر گازی evvoli عملکردی ایده آل و کارآمد را ضمن انتشار هوای تمیز و دلپذیر اجرا خواهد کرد. البته باید اشاره کرد که جنرال بسته به ظرفیت کولر گازی و کلاس آب هوایی آن از موتور ایده آل استفاده کرده است. همانطور که گفته شد مدل مذکور برای استفاده در همه فصل ها یعنی در سرما و گرما فراهم شده است و بر این اساس موتور روتاری و پیستونی در هر فصل عمکلرد عالی خود را جهت پخش هوای سرد و گرم به اجرا خواهد گذاشت.

آتوسا خوش خواهد

من آتوسا، خبرنگاری که تعهدی عمیق به خدمت به مردم دارم. در این سایت، با تمرکز بر مسائل مهم اجتماعی و اقتصادی، تلاش می‌کنم تا صدای گروه‌ه‌های نادیده گرفته شده را به گوش شما برسانم و برای ایجاد عدالت و برابری در جامعه تلاش کنم.
دکمه بازگشت به بالا