آرایشگاه خوب در پاسداران برای ابرو

انواع خدمات زیبایی ابرو + لیست بهترین سالن های زیبایی برای ابرو

خدمات ابرو در آرایشگاه تهران یکی از پرطرفدارترین و شلوغ ترین لاین هاست و خانم ها همیشه به دنبال آرایشگرانی هستند که بتوانند با خیال راحت برای آرایش و کلیه خدمات ابرو به آنها اعتماد کنند. چراکه ابرو به عنوان قاب چهره، تاثیر زیادی در زیبایی ما دارد و لازم است تا بدون در نظر گرفتن آنچه مد می شود، تنها با توجه به حالت صورت و چشم های خود، بهترین فرم ابرو را ایجاد کرد.

انواع خدمات زیبایی ابرو و تنوع بالای آن در مجموعه سالن های زیبایی مونا یزدانی باعث شده تا هیچ خانمی با نارضایتی از فرم یا میزان پرپشتی ابروهای خود از سالن بیرون نرود. انواع خدمات ابرو از لیفت تا فیبروز حرفه ای زیر نظر بهترین مسترهای تهران در مجموعه سالن های زیبایی مونا یزدانی ارائه می شود و می توانید برای انواع خدمات ساده تا حرفه ای به این مرکز زیبایی در سعادت آباد یا شعبه گیشا مراجعه کنید.

آرایشگاه | پاسداران

انواع خدمات ابرو

اما انواع خدمات ابرو در این سالن های زیبایی شامل چه مواردی است؟ لاین زیبایی ابرو سالن مونا یزدانی به یکی از معروف ترین ها در تهران تبدیل شده است، چراکه پرسنل ماهر این بخش، به حرفه ای ترین شکل آموزش دیده اند و به ایجاد ظاهری بسیار طبیعی در ابروهای شما شهرت دارند.

البته خواسته و علایق شما مورد مهمی است که به آن توجه ویژه ای می شود، اما در نهایت ترکیبی از تخصص آرایشگران و سلیقه شماست که اجرا می شود و به همین دلیل است که رضایت مشتریان این سالن تا این اندازه بالاست. انواع خدمات ابرو که می توانید در این سالن دریافت کنید، عبارت است از:

خدمات میکروبلیدینگ ابرو

میکروبلیدینگ ابرو به عنوان روشی جدید برای ایجاد ابروهای پرپشت و طبیعی استفاده می شود که آرایشگاه مونا یزدانی با بهترین کیفیت مواد، عالی ترین دستگاه ها و حرفه ای ترین پیگمنترها به انجام می رسد. خدمات میکروبلیدینگ ابرو این مرکز به دلیل کیفیت بالای کار و رضایت مشتریان، به یکی از معروف ترین ها در تهران تبدیل شده است و نتیجه کار به قدری طبیعی و زیباست که مطمئنا از انجام آن لذت خواهید برد. این خدمات ابرو در این مرکز به صورت کاملا تخصصی انجام می شود و دارای لاین جداگانه مخصوص به خود می باشد. برای مشاهده نمونه کارهای سالن می توانید به صفحه میکروبلیدینگ ابرو مراجعه کنید.

خدمات فیبروز ابرو

یکی دیگر از خدمات ابرو که در سالن مونا یزدانی می توانید دریافت کنید، فیبروز ابرو می باشد. فیبروز یکی از تکنیک های میکروبلیدینگ است که براساس قوانین و نسبت های طلایی آکادمی فی طراحی شده است و نتیجه کار ظاهری بسیار طبیعی و سازگار با فرم چهره شماست.

خدمات فیبروز ابرو این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است و تیم حرفه ای مونا یزدانی به عنوان یکی از معروف ترین سالن های فیبروز تهران، توانسته این خدمات را به بهترین شکل ممکن اجرایی کند. برای مشاهده نمونه کارها می توانید به صفحه فیبروز ابرو مراجعه کرده و هم چنین با رزرو نوبت، از خدمات عالی ترین مسترهای تهران استفاده کنید.

خدمات نانوبلیدینگ ابرو

در دسته خدمات ابرو جدید باید به نانوبلیدینگ هم اشاره کرد که می تواند در عین پرپشت کردن ابروها، به لیفت آنها هم کمک کند. در مجموعه سالن های زیبایی مونا یزدانی در صورتی که تمایل به لیفت و هاشور طبیعی ابروها داشته باشید، می توانید از خدمات نانوبلیدینگ که توسط بهترین و ماهرترین مسترهای تهران انجام می شود، استفاده کنید.

خدمات میکروپیگمنتیشن ابرو

برای آرایش دائم ابرو، راه دیگری به نام میکروپیگمنتیشن وجود دارد که این خدمات را هم می توانید در سالن مونا یزدانی دریافت کنید. اگرچه با روی کار آمدن روش های نوین مانند فیبروز و میکروبلیدینگ، کمتر کسی به سراغ تاتو و میکروپیگمنتیشن می رود، اما همچنان این روش ها طرفدارانی دارند.

اگر شما هم از آن دسته کسانی هستید که به این روش علاقه دارید و یا نیاز به مشاوره برای انتخاب روش مناسب پیدا کرده اید، می توانید با مشاوران حرفه ای سالن مونا یزدانی در تماس باشید و با انتخاب بهترین راه برای آرایش نیمه دائم ابروهای خود، زیبایی تان را چند برابر کنید. باید بدانید که خدمات میکروپیگمنتیشن ابرو در این مجموعه توسط بهترین پیگمنترهای تهران و با استفاده از وسایل و تجهیزات به روز و بهداشتی انجام می شود و نتیجه آن بسیار زیبا و ظریف خواهد بود.

لیست بهترین سالن های زیبایی پاسداران -آرایشگاه عروس و زنانه معروف

سالن زیبایی نسیم عقیلی پاسداران

سالن زیبایی نسیم عقیلی با ایجاد فضاهای مجزا برای خدمات پوست، اپیلاسیون، اطاق تخصصی گریم ، سالن انتظار و فضای مجزا برای خدمات ناخن و… سعی کرده است آرامش خاطر مراجعین به خصوص عروس خانمها را فراهم کند.

سالن زیبایی نسیم عقیلی در محیطی بسیار دوستانه و آرام و با حضور ۳ گریمور متخصص عروس، و با مشاوره رایگان و بازدید از نمونه عروس های زنده و آلبوم کار گریمورها بهترین گزینه ی انتخابی را برای به یاد ماندنی ترین روز زندگی عروس خانمها به آن ها هدیه می دهد.

خدمات سالن زیبایی نسیم عقیلی

انتخاب رنگ مو متناسب با رنگ پوست و چشم

گریم سینمایی فوق حرفه ای توسط متخصصین گریم و هنر

ارائه ی کلیه خدمات ناخن به روش های پودر ، ژل ، میکس ، کاورژل، طراحی در آب

خدمات کراتینه ومراقبت های بعد از کراتینه مو

آرایشگاه نگین

یکی دیگر از آرایشگاه های معروف در محدوده پاسداران آرایشگاه نگین بوده است. این آرایشگاه توانسته است در بین بسیاری از بومیان این محله شهرت زیادی کسب کند و از همه مهمتر به دلیل داشتن رضایت مشتریان، از سایر محلات نیز مشتریان زیادی جذب کرده است.

سالن زیبایی آپامه پاسداران

یکی از 7 سالن زیبایی برتر پاسداران، سالن زیبایی آپامه است. آپامه از سال 1386 تاسیس شده و تا به امروز به دلیل داشتن مشتریان بسیار متعدد و کسب رضایت آن ها، توانسته پا برجا بماند. اگر شما هم در محدوده پاسداران ساکن هستید می توانید برای میکاپ، شینیون، پکیج عروس، رنگ مو، براشینگ، کوتاهی مو و خدمات ابرو به این سالن مراجعه کنید.

سالن زیبایی حلما

بسیاری از افراد که در محدوده پاسداران زندگی می کنند با سالن زیبایی حلما آشنایی دارند و می دانند که این سالن زیبایی یکی از 7 سالن زیبایی برتر پاسداران است. شما می توانید برای رنگ کردن موهای خود، خدمات ناخن، مژه و بسیاری از کارهای آرایشی و بهداشتی خود به این سالن زیبایی در این منطقه مراجعه کنید.

سالن تخصصی آرایش و زیبایی زهرا بحیرایی مینل بیوتی

سالن آرایش و زیبایی مینل بیوتی یکی از بهترین سالن زیبایی در پاسداران است. این آرایشگاه زنانه در پاسداران با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان و ارائه خدمات متنوع در این منطقه توانسته نظر بسیاری از بانوان را به خود معطوف سازد. به طوری که امروز کمتر کسی را خواهید دید، که نام و آوازه این آرایشگاه در پاسداران را نشنیده باشد. البته این شهرت و اعتبار اتفاقی نیست و حاصل بهره مندی از نیروی انسانی متخصص، با تجربه و دوره دیده است.

علاوه بر این سالن مراقبت های مینل بیوتی از یک فضای وسیع، شیک و مدرن برخوردار می باشد و ضمن در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته و مواد اولیه با اصالت بهترین خدمات زیبایی را با کیفیت عالی و قیمت مناسب عرضه می دارد. شما نیز می توانید برای استفاده از خدمات منحصر به فرد این آرایشگاه زنانه در پاسداران به آدرس فوق مراجعه نموده یا با شماره های گفته شده تماس حاصل کنید.

در صورتی که قصد مراجعه به سالن زیبایی مینل بیوتی دارید، باید بدانید که این مجموعه تخصصی مراقبت های زیبایی، مرکز اصلی ارائه بهترین خدمات آرایش و زیبایی مو و صورت است. بدین ترتیب خدمات زیر با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار شما قرار می گیرد:

  • اصلاح، کوپ و کوتاهی
  • هیرکات تخصصی مو
  • کاشت مژه و ابرو با موی طبیعی
  • تاتو، هاشور ابرو و فیبروز
  • میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن
  • شیدینگ لب و ابرو
  • اکستنشن مو، مژه و ابرو
  • آرایش، گریم و میکاپ تخصصی عروس با جدیدترین سبک ها و متدهای روز دنیا
  • طراحی، کاشت و دیزاین ناخن
  • اصلاح صورت و ابرو
  • فیشیال و پاکسازی صورت و بدن
  • اپیلاسیون گیاهی
  • رنگ و مش، هایلایت، آمبره، سامبره و بالیاژ مو
دکمه بازگشت به بالا