تضمین کیفیت در ساختمان‌سازی با پودرسنگ جوشقان مرغوب

دانستنی های مهم از پودرسنگ جوشقان اصلی

پودر جوشقان 5 ستاره اصلی یکی از محصولات با ارزش در صنعت ساخت‌وساز است که به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فرد و کاربردهای گسترده‌اش، شهرت زیادی دارد. این ماده، که از کوبیده شدن سنگ جوشقان به دست می‌آید، حاوی مقادیر بالایی کربنات کلسیم (CaCO3) است و به خاطر رنگ روشن و سفیدش، در نماسازی ساختمان‌ها و سایر بخش‌های ساخت‌وساز کاربرد فراوانی دارد.

تضمین کیفیت | ساختمان

ویژگی‌های پودر سنگ جوشقان

  • رنگ بسیار درخشان و سفید
  • دارای دانه‌بندی ریز، نرم و یک‌دست
  • بدون آهک و سایر ناخالصی‌ها
  • قیمت مناسب
  • استحکام و دوام بالا
  • عدم تغییر رنگ در شرایط محیطی متفاوت
  • مقاوم در برابر آب
  • قابلیت ترکیب خوب با مواد و مصالح دیگر

رنگ سفید و درخشان پودر سنگ جوشقان برای استفاده در نمای خارجی ساختمان‌ها بسیار مناسب است. همچنین در برابر شرایط جوی و محیطی نیز مقاومت خوبی دارد، تخریب نشده و یا تغییر رنگ نمی‌دهد.

با ویژگی‌های متنوعی که ذکر شد، استفاده از این پودر سنگ علاوه بر ساختمان‌سازی در بسیاری از مشاغل دیگر و برای ساخت مواد مختلفی نیز رایج است. با افزودن پودر سنگ جوشقان در حین تشکیل بتن، علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه می‌توان استحکام بالاتری به آن بخشید و همچنین از ترک خوردن آن جلوگیری می‌شود، به علاوه با ترکیب پودر سنگ با سیمان سفید در تهیۀ دوغاب برای درزگیری میان سرامیک‌ها و کاشی‌ها استفاده می‌شود.

کاربرد پودر سنگ

صنایع مختلفی که در آن‌ها از پودر سنگ جوشقان استفاده می‌شود عبارت‌اند از:

  • تولید سنگ‌های نانو
  • سنگفرش و نمای ساختمان
  • مجسمه‌سازی
  • صنعت کاغذسازی
  • حفاری
  • صنایع تولید ظروف چینی
  • تولید سرامیک و کاشی
  • تـولید شیشه و لعاب
  • تولید PVC
  • صنایع آرایشی و بهداشتی

خرید پودر سنگ جوشقان اصفهان

در دنیای امروز که صنعت و تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت است، استفاده از مواد معدنی نیز از اهمیت بالایی برخوردار شده است. یکی از این مواد معدنی که در صنایع مختلف کاربرد دارد، پودر سنگ جوشقان اصفهان است. این ماده به دلیل خواص فراوانی که دارد، مورد توجه صنایع مختلف قرار گرفته است. اما سوال اصلی این است که از کجا می توان پودر سنگ جوشقان اصفهان را خریداری کرد؟ جواب این سوال بسیار ساده است. شما می توانید از شرکت آروشا، یکی از برترین تامین کنندگان این ماده معدنی در ایران، پودر سنگ جوشقان اصفهان را خریداری کنید.

شرکت آروشا با داشتن معادن مستقیم و دسترسی به منابع اصلی، توانسته است پودر سنگ جوشقان با کیفیت بالا و قیمت مناسب را در اختیار مشتریان قرار دهد. با خرید مستقیم از شرکت آروشا، شما می توانید از کیفیت بالای محصول و قیمت مناسب آن مطمئن باشید. پس اگر به دنبال خرید پودر سنگ جوشقان اصفهان با کیفیت بالا هستید، شرکت آروشا را به شما پیشنهاد می کنیم. با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

برخی از مصارف مهم پودرسنگ جوشقان

پودرسنگ جوشقان، با ویژگی‌های منحصر به فردی که شامل رنگ سفید و ثابت می‌شود، به یکی از محبوب‌ترین مواد در صنایع مختلف تبدیل شده است. این ماده با ویژگی‌های استثنایی خود، مقاومت بالا در برابر شرایط محیطی چون سرما، گرما و بارش‌های زیاد را ارائه می‌دهد. به همین دلیل، در شهرهای شمالی کشور که شرایط آب‌وهوایی خاصی دارند، برای رنگ‌آمیزی ساختمان‌ها به عنوان انتخابی ایده‌آل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • نمای سیمانی شسته: پودرسنگ جوشقان به عنوان یک ترکیب برتر با سیمان سفید شناخته شده و برای ایجاد نمای سیمانی شسته که به طور یکدست، سفید و دوام است، به کار می‌رود. این ترکیب نه تنها زیبایی نمای ساختمان را افزایش می‌دهد بلکه مقاومت و دوام آن را نیز بهبود می‌بخشد.
  • کشاورزی: در زمینه کشاورزی نیز، به دلیل خواص خاص و رفتار بهینه در خاک، پودرسنگ جوشقان می‌تواند به عنوان یک ماده افزودنی مفید به خاک به کار رود و عملکرد گیاهان را بهبود بخشد.
  • آسفالت و قیرگونی: با توجه به چسبندگی بالای پودرسنگ جوشقان، این ماده به عنوان یک انتخاب ایده‌آل برای آسفالت کردن خیابان‌ها و قیرگونی ساختمان‌ها شناخته شده است. استفاده از این ماده، به تقویت و افزایش استحکام سازه‌ها کمک می‌کند.
  • تولید چسب پودری کاشی و سرامیک : از پودرسنگ جوشقان سفید و ممتاز شرکت آروشاپودر بعنوان یکی از مواد اولیه کاربردی بعنوان فیلر و به منظور کاهش هزینه های تولید در چسب پودری کاشی و سرامیک استفاده می شود .

با این توضیحات، مشخص است که پودرسنگ جوشقان یک ماده چند منظوره و مفید در صنایع مختلف است. از تولید چسب پودری کاشی و سرامیک تا استفاده در بخش‌های ساختمانی و کشاورزی، این ماده با ویژگی‌های منحصر به فردش، به عنوان یک راهکار نوین و کارآمد مورد استفاده قرار می‌گیرد. اعتماد به پودرسنگ جوشقان، گامی مهم در جهت بهبود و ارتقاء کیفیت و عملکرد در صنایع مختلف می‌باشد.

کارخانه پودر سنگ جوشقان

تعدادی از کارخانه های سنگ کوبی در نقاطی از کشور اقدام به کوبش سنگ هایی از معادن این منطقه می نمایند. شهر جوشقان یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان پودر سنگ جوشقان در کشور است. ما علاوه بر کوبش و دانه بندی انواع سنگ آهک و کربنات کلسیم ، پودر سنگ سفيد اقدام به کوبش سنگ جوشقان نیز کرده و آن در اختیار مصرف کنندگان آن در سراسر کشور قرار می دهیم.

قيمت پودر سنگ

نوع بسته بندی پودر سنگ جوشقان در کیسه های 25 کیلوگرمی و 30 کیلوگرمی است ولی در صورتی که برخی خریداران این محصول به دلایل مختلف مانند حمل و نگهداری آسان تر ، پودر سنگ سفيد قصد بسته در سایز های دیگری نظیر کیسه جامبوبگ را داشته باشند ، امکان انجام این کار وجود دارد.

قیمت پودر سنگ جوشقان

به علت اینکه سنگ جوشقان، پودر سنگ سفيد سنگی متفاوت بوده و میزان تولید پودر سنگ آن کمتر از دیگر انواع خاک سنگ است و همچنین به خاطر ویژگی های فیزیکی خاصی که دارد، سبب شده سنگ استخراجی از معادن این منطقه قیمت بالاتری داشته باشد در نتیجه قیمت فروش مستقیم پودر جوشقان هم اندکی گران تر از برخی انواع پودر سنگ مانند آهک و … است.

ایجاد پودر سنگ طبیعی در طبیعت

در دنیای امروز که صنعت و تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت است، استفاده از مواد معدنی نیز از اهمیت بالایی برخوردار شده است. یکی از این مواد معدنی که در صنایع مختلف کاربرد دارد، پودر سنگ جوشقان اصفهان است. این ماده به دلیل خواص فراوانی که دارد، مورد توجه صنایع مختلف قرار گرفته است. اما سوال اصلی این است که از کجا می توان پودر سنگ جوشقان اصفهان را خریداری کرد؟ جواب این سوال بسیار ساده است. شما می توانید از شرکت آروشا، یکی از برترین تامین کنندگان و نمایندگی پودر جوشقان؛ این ماده معدنی در ایران، پودر سنگ جوشقان اصفهان را خریداری کنید.

دکمه بازگشت به بالا