اقتصادیمجله کسب و کار

خدمات طراحی لوگو در شیراز

طراحی لوگو شیراز بخشی از فرآیند برندسازی شرکت ها و مجموعه ها می باشد. بیش از 20درصد تبلیغات برندینگ بر روی لوگوهای تجاری انجام می شود. برای داشتن تبلیغات موثر و کارآمد، کسب و کار شما نیاز به یک لوگوی حرفه ای دارد. ممکن است چندین شرکت در ایران وجود داشته باشند که به صورت حرفه ای تمامی خدمات برندینگ را ارائه می دهند. بنابراین شرکت پارتیک برندینگ حرفه ای می تواند خدمات زیر را به عنوان سایر خدمات حرفه ای ساخت لوگو به شما عزیزان ارائه دهد:

طراحی لوگوی اداری شیراز
طراحی بروشور شیراز
طراحی کارت ویزیت شیراز

قیمت طراحی لوگو ارزان شیراز

هزینه طراحی لوگو درشیراز به عوامل مختلفی از جمله حرفه ای بودن آژانس تبلیغاتی، نمونه کارها، تعداد طرح ها، زمان مورد نیاز برای توسعه، برند و تجارت، اندازه کسب و کار و غیره بستگی دارد. گاهی اوقات مشاهده می شود که برخی افراد فقط با نرم افزار کار می کنند و هیچ ایده و فکری پشت لوگوی کسب و کار ندارند که آسیب بسیار جدی به آینده کسب و کار وارد می کند. برای مشاهده هزینه طراحی لوگو پارماتیک روی دکمه زیر کلیک کنید.

اهمیت اصلی طراحی و ثبت لوگو

همه شرکت های بزرگ شیراز می دانند که ایجاد یک لوگوی حرفه ای برای تجارت بسیار مهم است. یک لوگوی مناسب باعث می شود در رأس مخاطبان خود بمانید و مخاطب برند شما را برای مدت طولانی به خاطر بسپارد. با طراحی لوگو، هویت جدیدی برای سازمان و کسب و کار خود ایجاد می کنید. هویتی که کسب و کار شما را درخشان می کند. در اینجا برخی از مزایای طراحی لوگوی سفارشی آورده شده است:

ساخت یک لوگو حرفه ای در شیراز

افرادی که طراحی لوگو را در شرکت پاراماتیک سفارش می دهند باید بدانند که تمامی لوگوهای تولید شده توسط آژانس برندسازی پارماتیک کاملا خاص و انحصاری هستند. لوگوی اختصاصی علاوه بر آن چیزی که برند شما را در بین برندهای دیگر پر رنگ‌تر می‌کند، از طرفی اعتماد مشتریان را جلب کرده و در نتیجه فروش شما را افزایش می‌دهد.

لوگو هر چه خاص تر باشد، برند شما با اصالت و انسجام بیشتر! طراحی لوگوی خاص شما را در برندسازی از رقبای خود جلوتر خواهد داشت. تمامی لوگوهای خاص پارماتیک قابل ثبت هستند و شما به راحتی می توانید لوگوی خود را ثبت کنید.

آیا برای شناخت برند ما نیاز به طراحی لوگو دارید؟

یکی از اصول اصلی طراحی لوگو، خاص بودن است. این که لوگو در بین برندهای دیگر هم رده متفاوت دیده می شود. بنابراین، مهمترین و مهمترین مزیت طراحی یک لوگوی سفارشی حرفه ای، برجسته کردن تمایز ارزشمند شما در بین سایر رقبا است. هرچه این لوگو حرفه ای تر طراحی شود، ارتباط مستقیمی با برند شما خواهد داشت که مورد توجه و جلب توجه قرار می گیرد.

دومین مزیت لوگوی انحصاری شیراز ایجاد حس اعتماد در مخاطب است. اگر لوگوی شما کپی یا ایده ای از لوگوهای دیگر به خصوص لوگوهای برندهای مشابه باشد، این لوگو منفی ترین تبلیغاتی است که می توانید داشته باشید. در نتیجه یک لوگوی خاص حس اعتماد و منحصر به فرد بودن برند شما را برای دیگران برمی انگیزد و به شما هویت واضحی می دهد.

یکی دیگر از مزیت های طراحی لوگو شیراز خود امکان ثبت لوگوی شرکت شما می باشد. فرآیند ثبت لوگو یک فرآیند تخصصی است و از آنجایی که تیم برندینگ پارماتیک از این موضوع و تمامی قوانین ماهوی و قانونی آن آگاه است، بهترین لوگوی خاص و ثبت شده را برای برند شما ایجاد خواهد کرد. اولین و مهمترین دلیل امتناع از لوگو در ثبت لوگو، منحصر به فرد بودن اثر نسبت به سایر لوگوهای موجود در آن است. در نتیجه در این صورت نقش یک لوگوی خاص پررنگ تر می شود.

انواع لوگو نسبت به کسب کار آنلاین

این لوگو با اشکال، نمادها، طرح ها و رنگ های مختلف طراحی شده است که نمادی بصری برای این تجارت آنلاین ایجاد می کند. توسعه ساده و معنادار این نوع لوگو (مجموعه لوگوها) کار دشواری در بین طراحان است. از تایپوگرافی ساده نام شرکت نیز می توان در طراحی تصویر لوگو استفاده کرد.

سفارش طراحی لوگو در شهر شیراز

اگر شرکت شما تصمیم دارد لوگوی جدید شما را در شیراز سفارش دهد، مهم نیست که لوگوی جدید شما با چه ابزاری طراحی شده است، به خاطر داشته باشید که لوگوی طراحی شده در شیراز برای برند شما مناسب است. نکات مهم ذکر شده در زیر را ذکر کنید که طراح لوگو به طور کامل آن نکات را رعایت کرده است. طراحان لوگوشیراز که به صورت حرفه ای کار می کنند می دانند که یکی از برنامه های طراحی لوگو، فتوشاپ و ایلوستریتور می باشد. ایلوستریتور یکی از مهمترین ابزارهای طراحی لوگو است.

چندین نکته مهم در انتخاب یک شرکت طراحی لوگو

همچنین نکاتی در مورد ساخت لوگوی حرفه ای در شیراز وجود دارد که ارزش دانستن آنها را دارد. برای آشنایی با این موارد و یا حتی سفارش طراحی لوگو در سایت های انگلیسی می توانید کلمه طراحی لوگو را در گوگل جستجو کنید و سایت های فعال در این زمینه مانند شرکت طراحی لوگو آدینه نوین شیراز را مشاهده کنید.

اگر برای این کار وقت ندارید، می توانید نکات مربوط به سفارش یک لوگوی حرفه ای را در زیر بخوانید:

یک لوگو باید خاص باشد هر کسی که به دنبال یک لوگو برای کسب و کار خود است قطعاً یک لوگوی خاص برای آن می خواهد. اساساً وجه تمایز لوگو منحصر به فرد بودن آن است. زمانی که یک کسب و کار قصد تغییر لوگوی خود را دارد، قطعا به این نتیجه رسیده است که لوگوی قبلی دیگر تاثیری مشابه بر روی مخاطب ندارد و به دنبال یک لوگوی خاص و معنادار است. بنابراین، لوگوی شما باید منحصر به فرد باشد.

طراح لوگو شیراز باید معنا و مفهوم را منتقل کند، هدف از لوگو ارائه مفهوم به مخاطب است. لوگو باید نمایانگر کار، خدمات، هویت و ارزش های مجموعه باشد. به همین دلیل است که پشت هر لوگو یک معنا یا مفهوم پنهان است. به همین دلیل لوگوهایی که فقط به صورت فرم ایجاد می شوند و معنا و مفهومی ندارند ارزشی ندارند.

یک برند باید به ساده ترین روش طراحی شود، همانطور که قبلاً گفتیم، لوگوی شما باید به آسان ترین روش طراحی شود. زیرا با سادگی لوگو مفهوم در یک نگاه و در سریع ترین زمان به مخاطب معرفی می شود و مخاطب احساس راحتی می کند.

دکمه بازگشت به بالا