اقتصادیمجله کسب و کار

مشخصات، قیمت و خرید زنجیر راه بند پلاستیکی سبلان 30 متر

فروش راهبند ضد انتحاری

راهبند هیدرولیکی را می توان برای عوارضی و پارکینگهایی با تردد بسیار بالا مورد استفاده قرار داد، جایی که مدلهای الکترومکانیکی شاید نتوانند بیش از چند روز دوام آورند. ولتاژ کارکرد موتور آن نیز 24 ولت و 220 ولت ساخته شده که مدل 24 ولت مزیت تردد بیشتر و کارکرد با برق اضطراری را دارا هستند.

سیستم راهبند اتوماتیک، جهت کنترل عبور و مرور ماشین ها در پارکینگ ها و کنترل دقیقتری را بر آنها را فراهم میسازد. در پارکینگ های عمومی جهت رفت و آمد های ورود و خروج خودروها و محاسبه هزینه ها توسط راهبند اتوماتیک انجام می گیرد.

راهبند هایی با سرعت بالا، برای کنترل عبور و مرور وسایل نقلیه سنگین در ورودی و خروجی ها، راه حل خوبی را ارائه می دهند. راه بند معمولا برای گودال های بوم در سطوح عبور، جابجایی، پارکینگ، ایستگاه های بازرسی و ورود به مناطق محدود شده وجود دارد.

یکی از اولین و مهم ترین نکاتی که به هنگام خرید راه بندها باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید، تعداد تردد ماشین ها یا افراد از این گیت اتوماتیک می باشد. به دلیل آن که اگر در این قسمت انتخاب درستی نداشته باشید، آنگاه راهبند انتخاب شده به زودی دچار مشکل می شود یا اصلا به درد شما نخواهد خورد.

فروش انواع راه بند اتوماتیک ایتالیایی و آلمانی در استان اصفهان و شهرستان های حومه اصفهان نصب انواع راه بند اتوماتیک ایتالیایی و آلمانی در استان اصفهان و شهرستان های حومه اصفهان … راهبند آکاردئونی برقی مدل های متفاوتی را دارا می باشد که در 3 ارتفاع می توان آن را ساخت ارتفاع های راهبند آکاردئونی برقی در استاندارد گروه صنعتی آپامه به سه حالت 120 و 150 وCM180 می باشد .

این دسته از راهبند ها در دو دسته راهبند آکاردئونی برقی و راهبند آکاردئونی دستی در کارخانه بزرگ آپامه صنعت ساخته می شود و هدف اول گروه صنعتی آپامه بهره مندی مشتری از کیفیت بالای ساخت این دستگاه ها می باشد . طناب راهبند تشریفاتی در رنگ های مختلفی در بازار موجود است که پرطرفدارترین رنگ آن، رنگ قرمز است.

این کالا با ارتفاع مشخصی سبب بسته شدن مسیر شده و فقط در صورت اجازه نگهبان راه را باز می کند. این راهبندها ها بیشترین کاربرد را در ساختمان های اداری و دولتی، بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها، پارکینگ‌های عمومی و خصوصی، کارخانجات، ورودی شهرک ها و … دارد؛ ضمن این که می توان آن ها را در مسیر خط ریل راه آهن، فرودگاه ها و عوارضی ها نیز نصب کرد.

دنیای ابزارهای امروزه وسیع و متنوع است و در آن راهبندها با کارایی های بسیار خود توجه زیادی را به خود جلب کرده اند. راهبندها و گیت های الکترونیک در انواع و اقسام گوناگونی ساخته شده اند که به عنوان مثال یکی از آن ها موتورهیدرولیکی راهبند و یا الکتروموتور راهبند می باشد که تفاوت هایی را شامل می شوند. حفاظت از اموال در مکان های عمومی و خصوصی یکی از اصول اولیه در زندگی فردی و اجتماعی است.

البته شما می توانید با خرید چند عدد راهبند در اندازه کوچک نیز مسیری بزرگ را مسدود سازید، زیرا می توانید به راحتی آن ها را در امتداد یکدیگر قرار داده و به سادگی مسیری بزرگ را با کمک چند راهبند کوچک مسدود سازید. البته فراموش نکنید که معمولا راهبندهای دستی که در اینجا اقدام به معرفی آنها نمودیم، معمولا برای صرفه جویی در هزینه ها و یا برای مسدود سازی مسیری به صورت موقت طراحی شده اند.

برای مسدود سازی مسیری برای بلند مدت، بهتر است از راه بند های اتوماتیک که بصورت عمودی باز و بسته می شوند استفاده نمایید. این نوع از موانع پارکینگی غالبا به رنگ های سفید و قرمز ملاحظه می شوند، و این رنگ خاص برای این نوع از موانع دیگر تبدیل به استانداردی برای قوانین وسائل موتوری گردیده و با دیدن این رنگ متوجه حضور موانع خواهند شد.

راهبند بازویی شکل

نگهدارنده ی جای پارک بنینکا کاملا هیدرولیکی بوده و توسط ریموت کنترل می شود. نسبت به انواع راه بند کارایی متفاوتی دارد و از لحاظ قیمت مقرون به صرفه می باشد. راهبند شرکت فک FAAC دارای چند مدل مختلف می باشند که هر کدام از آنها نسبت به کارایی مختلفی که دارند در مکان های متفاوت استفاده می شود.

راهبند بلوکر یا دفنی محصولی کاملا ضد انتحاری و امنیتی با قدرت ضربه پذیری بسیار بالا می باشد. راهبند های بلوکر به طور کاملا مهندسی براساس استاندارد های نظامی بازدارنده طراحی و تولید شده و استفاده از ورق های فولادی با متریال فوق خاص ضد تروریسم می باشد .

راهبند فادینی Bayt 980 بوم 6 متری

می توان برای ساخت زیر سازی آن از موادی مانند بتن، سنگ و فولاد ضد زنگ استفاده کرد. عموماً مدت زمان بالا و پایین رفتن ستون ها 3 تا 5 ثانیه می باشد که در شرایط اضطراری قابلیت کاهش تا 1.5 ثانیه را نیز دارد. به این ترتیب که حرکت به درون زمین یا بالا آمدن ستون ها، به یکباره انجام نگیرد.

در هر کجای ایران که هستید برای خرید راهبند در تبریز، اصفهان، شیراز یا مازندران با همکاران ما در dcakala تماس بگیرید تا برای خرید و ارسال محصول شما را راهنمایی کنند. شرکت نوین سازان پاسارگاد بزرگترین تولیدکننده انواع سیستم های کنترل تردد در سراسر کشور آماده ی خدمت به تمامی هم میهنان عزیزمان می باشد. فروش و خدمات پس از فروش انواع سیستم های کنترل تردد و در راس آنها انواع راهبند و انواع گیت تردد هیدرولیکی و الکترومکانیکی.

طبق قانون هر ایرانی سالانه می‌تواند ۲۲۰۰ دلار از صرافی ملی خرید داشته باشد. در صرافی ملی قیمت دلار معمولا ارزان‌تر از بازار است و در روزهای اخیر با افزایش این اختلاف قیمت صف‌های طولانی مقابل صرافی ملی بانک ملت و بانک ملی شکل گرفته است. اولویت اصلی من برای ورود به حوزه خرید و فروش ارزهای دیجیتال، انتخاب یک پلتفرم امن و مطمئن بود که بتونم با خیال راحت، خرید و فروش‌ام رو انجام بدم. در این مسیر خوشبختانه با تترلند آشنا شدم و از زمانی که فعالیت‌ام رو با این مجموعه شروع کردم بارها به دوستان و همکاران خودم معرفی کردم.

تغییرات قیمت

تمامی کنترل ورود و خروج وسایل نقلیه ای چون ماشین های سبک، ماشین سنگین، موتور و همچنین اشخاص را توسط وسیله راهبند امکان پذیر می باشد. به لوازم جانبی راهبند توجه کنید این که در پک راهبند چشمی ایمنی وجود دارد یا خیر و تعداد ریموت ها و کلید دستی را بافروشنده چک کنید.بعضی از راهبند های ایتالیایی در دوحالت نیم ست و تمام ست فروخته می شوند که تمام ست میتواند شامل قاب بدنه،پایه بوم،و چشمی ایمنی باشد.

اگر درمکانی که میخواهید راهبند نصب کنید نور کافی وجودندارد و احتمال برخورد خودرو و راهبند وجود دارد میتوان از راهبندهایی با بوم LED دار فابریک استفاده کنید،و یا خودتان بر روی بوم LED نواری نصب کنید.به هر حال بهتر است برای جلوگیری از برخورد خودرو به راهبند از LED استفاده کنید. در اینجا سعی شده به انواع راهبند اتوماتیک اشاره و توضیح مختصری در رابطه با نحوه ی عملکرد انواع راهبند و طرز کار آنها بپردازیم تا با مشاوره تکمیلی ، راهبند اتوماتیک مطلوب مورد نظر جهت کنترل تردد را انتخاب نمایید.

استفاده از راهبند ها در اماکنی که دارای محدودیت عبور و مرور هستند الزامی می باشد. پرسنلی که در بخش امنیتی مراکز دولتی و عمومی بزرگ مشغول به کار هستند قطعا به ابزار کمکی راهبند برای کنترل رفت و آمدی که به آن ساختمان صورت می گیرد نیاز دارند.

لینک های کاربردی

این نوعراه بندبازشو/تاشو بوده و می توان به راحتی آن ها را جمع آوری یا برپا کرد. سبک و بادوام هستند و از نظر ظاهری نیز بسیار شکیل و با هارمونی هستند و نظر را به خوبی جلب می کنند تا افراد متوجه علائم هشداری آن شوند. همچنین در کار خود ممکن است با اندازه های متفاوت راهرو، خیابان و غیره روبرو شوید که برای این منظور راه بند یا راهبند آکاردئونی انتخابی ایده آل هستند تا به مقدار دلخواه آن را باز کنید.

راه بند هتلی از جمله محصولاتی است که در مکان‌هایی مانند هتل‌ها، آمفی تئاتر ها، سالن های سینما ،مراکز خرید، رستوران ها و …با هدف مشخص کردن راه ورودی و خروجی به منظور هدایت افراد قرار داده می‌شود. این محصول در دو رنگ نقره ای و طلایی عرضه می شود که متناسب با نیاز و سلیقه خود می توانید نسبت به خرید این محصول اقدام نمائید. دربهای اتوماتیک پاسارگاد ازسال 1382 فعالیت خود را در زمینه طراحی – ساخت و نصب انواع مختلف سیستم های اتوماسیون تردد آغاز نموده است. و همچنین در زمینه طراحی و ساخت انواع گیت خودرو – فروش، نصب آن فعال می باشد.

اما پر مصرف ترین بوم ها بوم های فلزی هستند که از مقاومت بالایی برخوردار می باشند و در اثر برخورد اتومبیل به آن ها از بین نمی روند. برندهای ایرانی و خارجی متعددی وجود دارند که این راهبند ها را تولید می کنند و برخی از برندهای ایرانی با وجود قیمت بسیار مقرون به صرفه ای که دارند می توانند با نمونه های خارجی رقابت کنند. این راهبند ها معمولا در دانشگاه ها و ساختمان های ادارای مورد استفاده قرار می گرفتند.

استفاده از این راهبندها در سازمان ها و مکان های پر رفت و آمد که نیازمند به بررسی رفت و آمد خودروها در هر لحظه می باشند می تواند نقش بسزایی در تامین امنیت آن ها داشته باشد. در صورتی که این مکان ها مجهز به راهبند باشند تا زمانی که نگهبان اجازه عبور ندهد هیچ خودرویی نمی تواند عبور نماید و امنیت در آن مکان ایجاد و حفظ می شود. این نوع راه‌بندها را می‌توان به دستگاه‌های کنترل تردد، تگ خوان و کارتخوان نیز وصل کرد تا عبور مرور ساده‌تر گردد.

د راین مقاله به انواع راه بند اشاره شد که با توجه به متراژ و نوع فضا هریک از راه بندهای معرفی شده می توانند مناسب باشند. راه بند ها علاوه بر کنترل تردد امکان اتصال با تجهیزات کنترلی داشته و کمک به امنیت اماکن نیز می کنند. راهبند آکاردئونی برقی از جمله راهبند های کشویی متحرک در زمینه انواع گیت های کنترل تردد می باشد که در ایران برای اولین بار به صورت انحصاری توسط گروه صنعتی آپامه تولید و برای شرکت بزرگ امرسان اجرا شد.

از رایج‌ترین و عمومی‌ترین راه بندها از نوع اهرمی بوده و اصلی‌ترین دلیل آن هم ارزان بودن این نوع راهبندها می‌باشد که باعث شده بیشتر از انواع دیگر راه بندها کاربرد داشته باشد.

فروش ویژه راهبند بازویی ساخت شرکت فیدار آروند سپاهان تولید کننده انواع سیستم های کنترل تردد در رشت دارای 2 سال گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش. دارای دو موتور 100 وات و 200 وات با دو قیمت متفاوت برای انواع تردد ها دارای قابلیت نصب انواع بوم ها. راهبند برقی به ابزاری گفته می‌شود که به صورت دستی و یا اتوماتیک و یا ثابت، راه عبور خودرو ها را سد می‌کند.

این ابزار به خصوص در ورودی ادارات و مناطق مختلف امروزه نصب شده‌است تا از ورود و خروج افراد ناشناس جلوگیری شود. در پارکینگ‌ها نیز برای حفظ نظم و امنیت پارکینگ، این وسیله در ورودی قرار می‌گیرد تا ورود و خروج را زیر نظر داشته باشد.

این مدل نیز از فولادی بسیار محکم و ضد زنگ ساخته شده و تا مسافت 4800 متر را می تواند به راحتی پوشش دهد. در این شرکت ما، به این که برای شما راهبند آکاردئونی را ارائه می دهیم به خود بالیده و این مطلب را اعلام می داریم که راهبند آکاردئونی ما قابلیت کاربردی در هر فضایی را دارا می باشند.

راهبند های قدیمی به صورت دستی بالا و پایین می شدند و یک نفر نگهبان مسئول حرکت دادن راهبند دستی بود اما امروزه راهبند های برقی بدونه دخالت نیروی انسانی در اختیار کاربران قرار میگیرند. راهبند ستونی نوعی راهبند می باشد که در داخل زمین نصب می شود و برای جلوگیری از ورود و خروج از زمین بیرون می آید و مانند یک مانع عمل می کند.

این راهبند با طول بازوی 2 الی 8 متر و با سرعت عملکرد بالا می تواند به انواع دستگاه های کنترل تردد وصل گردد. لازم به توضیح است که جهت استفاده در اماکن مسقف ، امکان افزودن بازوی شکسته وجود دارد. از اصلی ترین مزایای مدل هیدرولیکی می‌توان به تردد نامحدود این راهبند اشاره کرد.

سیستم راه بند جهت كنترل تردد در ورودي سازمان‌ها ،ساختمان‌های پر تردد و مراکز تجاری جهت ايجاد محدوديت در تردد تعبيه می‌گردد، اين سيستم‌ها قابليت باز و بسته شدن مداوم با فرمان دستگاه كارت خوان، دوربين پلاك خوان، پوش باتن، ريموت كنترل و ديگر سيستم‌های كنترل تردد استاندارد را دارا می‌باشد.

راهبند بنینکا مدل اوا سون ظاهربسیار زیبا و شکیلی در بین راهبندهای برقی موجود در بازار دارد، و با توجه به کیفیت بسیار بالای قطعات بکار رفته در موتورها و سیستم مکانیکی راه بندها و همچنین طراحی منحصر به فرد مدار فرمان، باعث تولید راهبندی بسیار با دوام، بی صدا، قوی و با قیمت مناسب شده است.

همانطور که در بالا محصولات راهبند را مشاهده می کنید، احتمالا تا بحال متوجه شده اید راجع به چه چیزی در حال توضیح دادن هستیم. همه ما در نزدیک به شهرهایی چون تهران یا قم یا مشهد با عوارضی های بین راهی مواجه شده ایم که پس از پرداخت عوارض میله یا بومی دراز از طریق یک دستگاه دستور گرفته، بلند می شود و اجازه تردد ما را می دهد.

به بازوهایی که برای باز و بسته کردن درب ها به صورت اتوماتیک به کار گرفته می شوند جک پارکینگی گفته می شود.جک پارکینگیقابلیت نصب روی انواع درب ها، درب های تک لنگه، درب های دو لنگه، درب های سنگین و بزرگ دارد. با این جزئیات که یک برچسب بر روی خودرو های مجاز نصب شده، و توسط اکسس کنترل در صورت صدور مجوز، بوم یا بازویی آن به طور اتوماتیک فرمان صادر کرده و بوم راهبند بلند می شود.

در شرایط کنونی که تقریبا تمامی پرسنل ادارات از وسائل حمل و نقل شخصی استفاده میکنند، بعلت اینکه هرج و مرج در تردد افراد غیر، و یا غیبت سرزده از کارکنان سر ندهد، راه بند های اداری که توسط شرکت دکاشاپ ارائه میشود بهترین پیشنهاد است که باعث مدیریت در کنترل تردد خودرویی پرسنل کارمندان ادارات میشود.

این دسته از محصولات کنترل تردد را عموما در نوع میله ای یا بوم دار تشکیل میدهند. زمانی در مورد این محصول در بخش پارکینگی بحث می شود عملا داریم درباره مهمترین دغدغه یعنی امنیت و آرامش صحبت میکنیم. همچنین با جلوگیری از هرج و مرج و تردد های مشکوک آسایش را به ما در محل کار یا زندگی هدیه می دهد.

دکمه بازگشت به بالا