مجله جامعهمجله کسب و کار

7 نکته مهم برای استایل دانش آموزی پسرانه

7 نکته مهم در خصوص یک استایل دانش آموزی پسرانه شیک

استایل مناسب مدرسه چیزی جز هماهنگی بین لباس فرم، کیف و کفش نیست و مهمترین نکته این است که چگونه این اجزا را با هم هماهنگ کنیم. در این مقاله 7 نکته مهم در خصوص یک استایل دانش آموزی پسرانه شیک را با شما در میان می گذاریم. نکاتی که به شما کمک می کند تا بهتر در مدرسه بدرخشید. اگر هم این مقاله را برای کمک به فرزندان مطالعه می کنید به شما کمک می کنیم تا برای فرزندتان یک تیپ خوب و مناسب مدرسه ایجاد کنید.

1- تیپ شخصیتی خود را بشناسید

اولین نکته این است که تیپ شخصیتی خود را بشناسید و بر اساس آن استایل مدرسه خود را بسازید. دقیقا به این فکر کنید که می خواهید در مدرسه که نمود کوچکتری از جامعه است چگونه ظاهر شوید.

اگر قصد دارید برای فرزندتان لباس و کیف و کفش بخرید نیز باید شناخت و کافی نسبت به تیپ شخصیتی او داشته باشید تا لباس و کیف و کفشی که می خرید باعث خوشحالی پسرتان شود.

یکی از نکاتی که به شما کمک می کند در مدرسه زیبا به نظر برسید این است که به توصیه های روز دنیای مد و لباس عمل کنید. ممکن است به خودتان بگویید که مد می تواند هر سال تغییر کند و شاید خرید بر اساس آن ایده خوبی نباشد. با این حال، به خاطر داشته باشید که  در حال رشد هستید و سایز شما سریعا تغییر می کند.

2-اسپرت می پوشید یا نیمه رسمی یا رسمی؟

دوست دارید بیشتر لباس های اسپرت بپوشید یا لباس های رسمی؟ کدام را ترجیح می دهید؟ لباس، کیف و کفش شما باید به صورت هماهنگ یک استایل را فریاد بزنند. یعنی نمی شود شما شلوار پارچه ای را با کفش اسپرت بپوشید. باید تصمیم بگیرید که می خواهید دقیقا چه استایلی داشته باشید.

در انتخاب کیف مدرسه پسرانه هم باید خیلی زیاد استایل خود را مد نظر داشته باشید. برای کیف مدرسه بهترین کیف همان کوله پشتی های مدرسه ای است. به خاطر اینکه نیروی کیف را بین شانه های شما تقسیم می کند. تنها چیزی که در نوع استایل می توانید در انتخاب کیف مد نظر داشته باشید طرح و رنگ آن است. طبیعتا اگر اسپرت پوش هستید رنگ های تند و طرح های شلوغ مناسب است. اگر رسمی پوش هستید کوله پشتی های تک رنگ و ساده انتخاب مناسب تری هستند.

3- بین رنگ کیف و رنگ لباس خود تناسب برقرار کنید.

به یاد داشته باشید که تناسب رنگ لباس های روزمره دانش آموزان تنها یکی از مهم ترین قوانین پوشش آنهاست. یکی دیگر از قوانینی که برخی افراد از آن غفلت می کنند، لزوم خرید کیف و کوله پشتی مدرسه پسرانه برای پسران متناسب با لباس آنهاست. اگر لباس های دانش آموز قهوه ای روشن باشد، نمی توانید کوله پشتی آبی تیره بخرید. بنابراین حتما به هماهنگی بین رنگ ها توجه کنید.

یک کیف مدرسه خوب پیدا کنید. بسیاری از مدارس چیزی در مورد کیف های مدرسه ذکر نمی کنند، بنابراین اجازه دهید تخیل شما آزاد شود. در اینجا چند ایده برای انتخاب کیف مدرسه وجود دارد.

4- برای هر فصل انتخاب متمایزی داشته باشید.

در فصول سرد سال به رنگ های گرم روی بیاورید، اگر در انواع لباس های فرزندتان از رنگ های نارنجی، زرد و آجری استفاده می شود، او را یک ست روزانه با تناژهای گرم ساخته اید. در فصل گرم سال به سراغ رنگ های روشن و ملایم بروید، رنگ هایی مانند سبز و آبی حال شما را بهتر می کند.

رنگ های شیری، آبی ملایم و کرم را در لباس روزمره کودک خود امتحان کنید. این سه رنگ به خوبی در کنار هم قرار می گیرند و نتیجه ای ظریف و زیبا را ایجاد می کنند. مثلا یک کیف مدرسه آبی کم رنگ، یک شلوار شیری و یک پیراهن کرم.

خاکستری بهترین رنگی است که می توان از آن برای زیبایی همه رنگ ها استفاده کرد. زیرا خاکستری رنگی خنثی است و با هر رنگی هارمونی زیبایی ایجاد می کند.
اگر رنگ فرم مدرسه شما تیره است، از رنگ های تیره برای هماهنگی با کیف مدرسه و کفش خود استفاده کنید. و اگر رنگ لباس شما روشن است، در این مورد از رنگ های روشن استفاده کنید.
توجه داشته باشید از رنگ آبی در این زمینه استفاده نکنید. اگر می خواهید رنگ را از سر تا پا نشان دهید، از رنگ آبی تیره استفاده کنید. همچنین می توانید از رنگ های سفید یا ترکیبی از سفید، مشکی و قرمز استفاده کنید.

5- حواستان به سایز لباس باشد.

لباس سایز خود را انتخاب کنید لباس هایی که خیلی بزرگ یا خیلی کوچک هستند هرگز خوب به نظر نمی رسند، بنابراین مهم است که سایز مناسب خود را انتخاب کنید اما اگر به دلایلی لباس مدرسه مناسب شما نیست، می توانید موارد زیر را انجام دهید:

  • برای تناسب بهتر پیراهن را داخل شلوارتان کنید.
  • لباس‌هایتان را با بزرگ‌تر یا کوچک‌تر کردن آن‌ها مناسب خود کنید.
  • آستین های خود را بالا بزنید تا لباستان گشاد به نظر نرسد.
  • کمر را با کمربند ببندید تا لباس نامرتب به نظر نرسد.

6- از کمربند استفاده کنید.

تفاوتی نمی کند پیراهن را داخل شلوار می کنید یا روی شلوار می اندازید، حتما از کمربند استفاده کنید. کمربند یک اکسسوری بسیار مهم است که به استایل شما قوام می دهد.

بهتر است رنگ کمربند را با رنگ کفش و کیف خود ست کنید تا استایل شما جلوه بهتری داشته باشد.

7- از لباس های جایگزین استفاده کنید

شما میتوانید برخی از لباس های خود را با لباس های مشابه جایگزین کنید. در برخی از مدارس که لباس فرم مدارس کم و بیش مهم است، می توان لباس های خاکستری و بی رنگ را با لباس های مشابه جایگزین کرد که  شیک تر و مناسب تر است.

چه چیزی را نمی توانید در مدرسه بپوشید؟

مواردی وجود دارد که باید از پوشیدن آنها در مدرسه اجتناب کنید. به عنوان مثال، شما نباید چیزی خیلی پر زرق و برق یا خیلی معمولی بپوشید. شما نباید چیزی که توهین آمیز یا عامل حواس پرتی است بپوشید.

چگونه در مدرسه زیبا به نظر برسید؟

هیچ پاسخ واحدی برای این سوال وجود ندارد زیرا آنچه باعث می شود فرد در مدرسه خوب عمل کند از فردی به فرد دیگر متفاوت است. با این حال، برخی از نکات در مورد اینکه چگونه در مدرسه خوب به نظر برسید عبارتند از: خوب لباس پوشیدن و حالت دادن به موهایتان به گونه ای که به شما احساس اعتماد به نفس می دهد. همچنین سعی کنید با دیگران لبخند بزنید و دوستانه رفتار کنید، زیرا این کار به شما کمک می‌کند نزدیک و دوست‌داشتنی به نظر برسید.

در نهایت، پوشیدن لباس مناسب برای مدرسه مهم است. آنچه می پوشید می تواند بر خلق و خوی شما، احساس شما و برداشت دیگران از شما تأثیر بگذارد. لباس هایی را انتخاب کنید که به شما احساس اعتماد به نفس و راحتی بدهد. اگر مطمئن نیستید چه بپوشید، از دوستان یا والدین کمک بخواهید. و مهمتر از همه، از آن لذت ببرید!

سخن آخر

در این مقاله 7 نکته مهم در استایل دانش آموزی پسرانه را مرور کردیم. به صورت خلاصه آنچه در برای یک دانش آموز پسر مناسب است هماهنگ بودن لباس فرم با کیف مدرسه و کفش است. همچنین اهمیت داشتن ظاهری آراسته و موهای مرتب کمتر از موارد گفته شده نیست.

دکمه بازگشت به بالا