مجله رویدادمجله کسب و کار

دلایل فرورفتگی تشک چیست؟

فرورفتگی تشک امری طبیعی است که به علت عدم جابجایی تشک، در هر 6 ماه ایجاد می‌شود.

تغییر رنگ تشک

با توجه به اکسیداسیون به وجود آمده در تشک، تغییر رنگ آن امری طبیعی می باشد تشک ارتوپدیک رویال شامل مواد شیمیایی به نام پلی یورتان می باشد که با گذشت زمان اکسیده می شود. این امر منجر به زرد شدن آن خواهد شد. همچنین در صورت تماس مستقیم عرق بدن با تشک و عدم مراقبت از آن توسط ملحفه و ، تغییر رنگ به طور حتم اتفاق خواهد افتاد. همین طور تابش نور خورشید می تواند منجر به تغییر رنگ تشک شود. شاید تغییر رنگ چندان شما را وادار به تعویض تشک نکند چرا که با استفاده از ملحفه و محافظ تشک می توان این مورد را پنهان کرد، ولی مواردی وجود دارد که مصرف کننده ناچار به تعویض تشک خواهد شد. به افزایش عمر آن و زمان تعویض دیرتر تشک کمک خواهد کرد.

بهترین برند تشک | بهترین تشک طبی

وجود لکه هایی بر روی تشک

در طول عمر تشک ممکن است لکه هایی از خون یا ادرار و … بر روی تشک ایجاد شود و یا در اثر وجود گرد و خاک و تماس اجسام آلوده لکه هایی بر روی تشک ایجاد شود که این امر در صورت عدم استفاده از محافظ تشک یا ملحفه مناسب ممکن است منجر به وجود مشکل در پاکسازی تشک و همچنین باطل شدن شرایط گارانتی شود.

بیرون زدن یا خراب شدن فنر تشک

در تشک های فنری با گذر زمان و استفاده از تشک (به صورت نادرست یا درست) و همچنین با توجه به کیفیت مواد به کار رفته، ایجاد می شود و پس از مدتی فنرهای تشک در دچار بیرون زدگی یا خرابی خواهد شد که در این صورت حتی اگر زمان پیش فرض 5 تا 10 ساله فرا نرسیده باشد، حتما نیاز به تعویض تشک خواهد بود.جهت اطلاع ازقیمت تشک طبی فنری رویال کلیک کنید

فرورفتگی تشک

فرورفتگی تشک امری طبیعی است که معمولا در صورت عدم جابجایی تشک در هر 6 ماه ایجاد خواهد شد. با جابجا کردن تشک از سر به پا فشار وارد شده بر اثر خوابیدن فرد، همواره در یک مکان وارد خواهد شد و پس از گذشت مدتی، فرورفتگی هایی در تشک ایجاد خواهد شد که در صورت ادامه خواب بر روی چنین تشکی، منجر به خواهد شد. در صورت وجود فرورفتگی در تشک برای جلوگیری از آسیب به بدن، لازم است نسبت به جدید اقدام نمایید.

شکم دادن تشک از پهلو

معمولا با نشستن روی لبه تشک، بیرون زدگی هایی در کناره های تشک ایجاد می شود که این امر منجر به دفرم شدن تشک خواهد شد ولی تاثیری بر خواب شما ندارد. در نتیجه نیازی به تعویض تشک نخواهد بود.

وجود حشرات موذی در تشک

حضور حشرات موذی نظیر ساس در تشک، خوابیدن بر روی تشک را بسیار سخت و آزاردهنده خواهد کرد. در صورتی که به موقع برای رفع این مشکل اقدام نکنید شاید استفاده مجدد از تشک بسیار مشکل باشد. معمولا این مشکل هم شما را ملزم به تعویض تشک نخواهد کرد چرا که هم پیشگیری از آن دستورالعمل خاص خود را دارد و هم برطرف کردن این مشکل امکان پذیر می باشد.

در صورت نیاز به تعویض تشک همانطور که در مقالات قبلی و در ارتباط با نکاتی ارائه شد، تشکی را انتخاب کنید که مناسب شما و عادات خواب شما باشد و بر اساس پیشنهادات دیگران، تشک مناسب آنها را خریداری نکنید. وجود تکنولوژی های جدید نظیر استفاده از و همین طور در تشک، گزینه های شما را برای انتخاب و خرید تشک متنوع تر خواهد کرد. همواره در نظر داشته باشید با رعایت می توانید عمر مورد انتظار تشک را تجربه کنید.

مموری فوم تولید شده توسط مجموعه خانه تشک عبارتند از ، ، ، و . تولید شده توسط مجموعه خانه تشک دارای رویه لاتکس و ژل می باشد

مجموعه با بهره گیری از دانش روز دنیا، با تجربه چندین ساله خود، در زمینه تولید انواع کالای خواب اعم از ، ، ، و ملحفه و پتو فعالیت می کند. برای آشنایی بیشتر انواع از صفحه محصولات ما بازدید نمایید و در صورت نیاز به کسب اطلاعات در ارتباط  با ، ، تشک و تمامی تشک های مجموعه و آشنایی با نکات با شماره تلفن تماس حاصل فرمایید. جهت اطلاع از آخرین تخفیف ها و جشنواره های فروش از بازدید کنید

چرا تشک تخت را تعمیر میکنیم؟

شاید بپرسید که چرایی تعمیر تشک تخت چیست؟ پس از سوال « چگونه تشک تخت را تعمیر کنیم»، سوال چرایی تعمیر تشک تخت جزء سوال‌های پراستفاده در این زمینه است.

اگر می‌خواهید بدانید که چرا تشک تخت را تعمیر می‌کنیم، در ادامه با ما همراه باشید. ممکن است گاهی اوقات شرایطی پیش بیاید که ما نتوانیم تشک تخت خود را تعویض کنیم.  در این صورت می‌توانیم به کمک متخصصان سایت منامیر باکس، تشک‌ها را به گونه‌ای که مورد نظرمان می‌باشد، تعمیر نماییم.

تعمیر تشک علاوه بر این که باعث می‌شود  هزینه‌های ناشی از خرید  تشک نو کاهش پیدا کند، باعث می‌شود که فرورفتگی‌ها و خم‌شدگی‌های فنر تشک نیز از بین برود.

علاوه بر این، تعمیر تشک تخت می‌تواند سبق شود که شما عزیزان در وقت و زمان خود نیز صرفه جویی کنید و انرژی فیزیکی خود را برای یافتن تشک نو و مناسب برای خودتان هدر ننمایید.

این تعمیرات باعث می‌شوند که شما مشتریان عزیز تشک خود را به گونه‌ای تغییر دهید که مورد تأییدتان قرار بگیرد و بتواند آرامش در بگیرخواب و استراحت را به شما عزیزان هدیه کند.

۱۰ روش تعمیر تشک تخت با کمک منامیر باکس

حال که متوجه شدیم ماهیت سوال چگونه تشک تخت خود را تعمیر کنیم چیست، باید راه‌های تعمیر تشکتعمیر تخت که امروزه کاربرد زیادی دارند را نیز یاد بگیریم.

لازم به ذکر است که متخصصان سایت ما یعنی سایت منامیر باکس در هر زمان و هر مکانی آمادگی این را دارند که به شما مشتریان گرامی، خدمات مخصوصی را در راستای تعمیر تشک تخت ارائه دهند.

گاهی اوقات ممکن است که شما قصد داشته باشید فقط قسمتی از تشک تخت که دچار آسیب دیدگی شده است را تعمیر نمایید.

در ادامه‌ی این مطلب قرار است شما را با  روش‌ها و راهکارهای تعمیر تشک تخت آشنا کنیم.

اگر شما نیز تا کنون تشک تخت خود را تعمیر کرده باشید، می‌دانید که تعمیر تشک تخت فقط به تعمیرات جزئی محدود نمی‌شود و می‌تواند در تغییر سایز تشک نیز اعمال شود.

این راهکار زمانی به کار شما می‌آید که قرار است اندازه‌ی تشک را کوچک‌تر یا بزرگتر از سایز اصلی تشک کنید. اگر قرار باشد آن را کوچک‌تر کنید، متخصصان سایت منامیر باکس به راحتی و با دقت فراوان می‌توانند با استفاده از ابزارهای مخصوص، تشک شما را تعمیر کنند.

زمانی هم که شما عزیزان قصد دارید تشک خود را بزرگتر کنید نیز می‌توانید از متخصصان سایت ما که چندین سال است در این زمینه فعالیت دارند، کمک بگیرید.

لازم به ذکر است که بزرگنمایی تشک تخت خواب زمانی صورت می‌گیرد که قرار است شما تشک مخصوص کودک را به تشکی مخصوص برای بزرگسالان تبدیل نمایید.

·تعمیر رویهی تشک و تعویض پارچهی رویی

 

راهکار بعدی برای تعمیر تشک تخت این است که شما رویه‌ی تخت را عوض کنید.

همه‌ی ما می‌دانیم که تنها چیزی که می‌تواند به تخت و اتاق خواب مورد نظر جلوه‌ی زیبایی بدهد، همین تشک تخت می‌باشد.

گاهی اوقات ممکن است که قسمت رویه‌ی این تشک پوشیده شود یا در اثر قرار گرفتن در مقتبل حرارت، بسوزد.

در این شرایط برای جلوگیری کردن از هزینه‌های مربوط به خرید تشک، لازم است که رویه‌ی آن تعمیر یا تعویض شود.

پس از تعویض رویه، گویی یک تشک جدید خریداری شده است چرا که جلوه‌ی تشک قبلی به طور کامل تغییر پیدا می‌کند.

گاهی اوقات ممکن است شما قصد داشته باشید تشک فنری خود را به تشک طبی تیدیل کنید.

تشک طبی جزو تشک‌هایی است که می‌تواند کمک شایانی به بهبود کیفیت خواب شما در تخت خواب کند.

حال اگر بخواهید علاوه بر تشک فنری خود، تشک دیگری را با عنوان تشک طبی بخرید، باید هزینه‌های زیادی را متقبل شوید.

یکی از راهکارهایی که می‌‌‌تواند به شما در رسیدن به پاسخ سوال « چگونه تشک تخت را تعمیر کنیم»  کمک کند، همین تبدیل تشک فنری به طبی است.

متخصصانی که سایت منامیر باکس در راستای تعمیر انواع تشک مخصوص تخت در نظر گرفته است، از تجربه‌ی فراوانی برخوردار هستند و می‌توانند خدمات قابل قبولی را به شما مشتریان گرامی ارائه کنند.

یکی از تخصصات این افراد، تبدیل تشک فنری به تشک طبی است.

شما عزیزان پس از این که با کمک متخصصان سایت ما توانستید تشک فنری خود را به یک تشک طبی تبدیل کنید، می‌توانید آسودگی بی‌نظیری را در خواب خود تجربه نمایید.

یکی دیگر از راهکارهایی که برای تعمیر تشک تخت به مشتریان ارائه می‌شود، همین تعویض پارچه‌ی آستری تشک است.

گاهی اوقات ممکن است خرابی‌هایی که بر روی آستر تشک به وجود می‌آید، با  رویه‌‌ای که بر روی تشک قرار می‌گیرد، پوشیده شود.

اما زمان‌هایی نیز وجود دارد که آستر تشک تخت آسیب جدی می‌بیند و نمی‌تواند به ماندگاری خود ادامه دهد.

در چنین شرایطی لازم است که شما با راهکارهای مربوط به تعمیر آستر تشک تخت آشنا باشید تا بتوانید به راحتی و با هزینه‌ی کم، تشک تخت خود را تعمیر نمایید.

·بازسازی گودیهای به وجود آمده در سطح تشک

 

یکی دیگر از زمان‌هایی که یک تشک تخت نیاز به تعمیر پیدا می‌کند، زمانی است که گودی‌های کوچک و بزرگی بر سطح تشک دیده می‌شود.

گاه ممکن است این گودی‌ها چندان عمیق به نظر نیایند. مسلماً تعمیر چنین گودی‌هایی بسیار آسان است و حتی می‌تواند توسط افراد عادی نیز صورت بگیرد.

گاهی اوقات نیز ممکن است که گودی‌های به وجود آمده در سطح تشک، از عمق زیادی برخوردار باشند. در چنین شرایطی اگر شما عزیزان سریعاً اقدام به تعمیر تشک خود ننمایید، تشک شما سوراخ می‌شود و کارایی خود را از دست می‌دهد.

بنابراین اگر گودی‌های عمیقی را بر سطح تشک خود مشاهده می‌کنید، هر چه زودتر با متخصصان سایت ما تماس حاصل فرمایید تا در اولین فرصت، به تعمیر تشک تخت شما بپردازیم.

برای این که به سوال « چگونه تشک تخت را تعمیر کنیم»، پاسخ دهید، لازم است که در لایه‌های داخلی تشک تخت تغییراتی را به وجود بیاورید.

همه‌ی ما می‌دانیم که یک تشک طبی یا فنری مخصوص تخت، از لایه‌ها و الیاف مختلفی تشکیل شده است.

این الیاف می‌توانند در طول زمان فشرده شوند و یا با نفوذ رطوبت، کاهش کیفیت بدهند.

برای تعویض لایه‌های داخلی تشک تخت ابتدا باید به آرامی رویه و آستر اشک را باز کنید و سپس به لایه‌های اصلی که همان لایه‌های داخلی هستند برسید.

از این مرحله به بعد، شما نیاز به ابزارهای مختلفی دارید. مسلما این کار نمی‌تواند توسط افراد عادی صورت گیرد و به تخصص‌های زیادی نیاز دارد.

بدیهی است که سایت منامیر باکس ارائه دهنده‌ی خدماتی است که طی آن فرد می‌تواند لایه‌های داخلی تشک تخت خود را به راحتی و با کمک متخصصان این سایت، تعمیر نماید.

قراردادن تقویت کننده بین فنرهای فلزی

 

شاید تا کنون برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که احساس کنید فنرهای موجود در قسمت‌های زیرین تشک تختتان، آسیب دیده است.

امروزه برای این که میزان ماندگاری این فنرها بالاتر برود، از تقویت‌ کننده‌های مخصوص استفاده می‌شود که در کنار فنرهای تخت قرار می‌‌گیرند و می‌توانند تشک را در حالت عادی نگه دارند.

ما استفاده از تقویت کننده را راهکاری برای پاسخ دادن به سوال چگونه تشک تخت را تعمیر کنیم، به شما می‌آوریم.

شاید در اطراف خود شنیده باشید که افراد می‌گویند که چگونه تشک تخت را تعمیر کنیم که فنرهای آن به حالت عادی بازگردد؟

اگر این سوال را شنیدید، می‌توانید راهکار فوق را به شخص ارائه دهید یا سایت منامیر باکس را خدمت شخص معرفی نمایید.

تشک‌های وارداتی نسبت به تشک‌هایی که در داخل کشور تولید می‌شوند، از شرایط دوخت پیچیده‌تری برخوردار هستند.

به همین علت، بازسازی این تشک‌ها نیز آسان نیست و نیاز به نخصص و مهارت زیادی دارد.

این تشک‌ها الیاف متفاوتی نسبت به تشک‌هایبه داخلی دارند و به دلیل نحوه‌ی دوخت پیچیده‌ی خود، تنها توسط متخصصان سایت منامیر باکس تعمیر می‌شوند.

علاوه بر این، سطوح مختلف تعمیرات این تشک‌ها، هزینه‌ی زیادی را نیز برای مصرف کننده به وجود می‌آورد اما مصرف کننده ناچار است که برای کاهش هزینه‌های مربوط به خرید تشک جدید، تشک وارداتی خود را تعمیر کند

لینک : بهترین مارک تشک طبی برای دیسک کمر

دکمه بازگشت به بالا