مجله جامعهمجله کسب و کار

چگونه پیامک تکی از طریق اینترنت ارسال کنیم+ پنل رایگان و بانک شماره موبایل

روش‌های ارسال پیامک از طریق اینترنت + عکس

اگرچه با روی کار آمدن برنامه‌های سوشال مدیا یا همان شبکه‌های اجتماعی مثل واتساپ و تلگرام، ارسال اس ام اس کمی از رونق افتاده، اما همچنان پابرجا و اصیل است. اصلا ارسال پیامک رایگان بدون شماره از طریق سامانه پیامک انبوه؛ یک روش تبلیغاتی است، یک روش تبلیغاتی کم هزینه، در دسترس و پربازده. برای آشنایی با روش دریافت اینترنت رایگان مطلب مورد نظر را از دست ندهید.)

برای همه‌ی ما زیاد پیش آمده که با دیدن پیامک شما برنده شده‌اید…یا قبولی دکتری.. از یک شماره ناشناس کلی تعجب می‌کردیم، که چطور ممکن است بدون شماره‌ی آشنا از اپراتورهای معروف و فقط با نام شرکت بتوان برای کسی پیام فرستاد؟ ارسالِ اس ام اس از طریق اینترنت با شماره دلخواه روش وسوسه انگیزی است و خیلی‌ها مایل هستند از این روش برای ارسال sms و ارسال پیام به لیست سیاه مخابرات استفاده کنند.

ارسال پیامک انبوه با سیم کارت شخصی | ارسال پیامک انبوه بدون خرید پنل

ارسال‌ sms از طریق اینترنت: ارسال پیامک رایگان با استفاده از گوگل

امکان ارسال sms از طریق گوگل امکان‌پذیر است، اما این پیامک کاملا هم رایگان برایتان حساب نمی‌شود! چند روش برای ارسال sms از طریق گوگل یا عبارتی از طریق کامپیوتر در دسترس است. اما باید حتما اپلیکیشن دانلود کنید، باید آنلاین باشید و در آخر اینکه اکثر برنامه‌ها، فقط قادر به ارسال پیام هستند و گیرنده نمی‌تواند از همان طریق به شما پاسخ دهد، در واقع فقط سیستم دریافت اس ام اس از طریق اینترنت فعال است.

روش‌های ارسال اس ام اس رایگان با استفاده از گوگل

تنها مزیتی که ارسال اس ام اس با استفاده از گوگل دارد این است که ارسال اس ام اس ناشناس با جیمیل و در کل ارسال پیامک ناشناس در ایران به حساب می‌آید. برای ارسال اس ام اس رایگان با استفاده از گوگل، پرکاربردترین‌ها شامل موارد زیر است:

  1. افزونه‌های گوگل کروم برای ارسال SMS (البته تمامی افزونه‌ها برای استفاده‌ی رایگان محدود هستند.)
  2. وبسایت‌های رایگان مثل Globfone و یا TxtDr ،Afreesms (که برای باز شدن این سایت‌ها نیاز به وی پی ان است)
  3. ارسال اس ام اس از طریق ایمیل که البته به ارسال پیامک با شماره خارجی نیز معروف است. یعنی نیازمند یک شماره خط یا سیم کارت غیر ایرانی هستید.

ارسال پیامک رایگان از طریق اینترنت بدون افتادن شماره

خیلی‌ها دوست دارند که با یک شماره‌ی رند، غیر از شماره‌ی حقیقی خودشان برای مشتری‌ها و مخاطبین‌ پیامک ارسال کنند. متأسفانه در این مورد هم باید گفت که ارسال sms رایگان فقط یک حقه‌ی تبلیغاتی هست و بس! ارسال sms بدون افتادن شماره تلفن به اینترنت نیاز هست و از طرفی برای استفاده از خدمات پنل پیامکی حتما باید هزینه پرداخت کرد و در بیشتر موارد خدمات رایگان مطلوب کاربران نیست! چون یا پیام دیر می‌رسد و یا اصلا نمی‍رسد!

ارسال اس ام اس از طریق اینترنت: نحوه ارسال sms انبوه رایگان

ارسال‌پیامک انبوه به عنوان یک روش تبلیغاتی مقرون بصرفه و پربازده در دنیا جا افتاده است. پیامک تبلیغاتی اگر در زمان مناسب (مثلا در ساعات بامدادی نباشد!!) ارسال شود و اگر مربوط به محله و منطقه‌ی مشترکین باشد، خیلی خوب جواب می‌دهد. حالا اگر قصد دارید که با این روش برای اهالی محل اطلاع‌رسانی کنید چیزی بنام ارسال پیامک انبوه رایگان صد در صدی وجود ندارد! چون برای ارسال اس ام اس انبوه بمنظور جلوگیری از کلاه‌برداری حتما نیاز است که مشخصات شخصی ثبت شود و بابت این خدمات از شما هزینه گرفته می‌شود.

سرویس رایگان ارسال SMS

البته شرکت‌هایی هستند که سرویس‌ های ارسال اس ام اس از طریق اینترنت را در محدوده‌ی زمان کوتاهی برای تست ارسال اس ام اس رایگان در اختیار کاربران قرار دهند و یا بصورت دائمی فقط برای ارسال تعداد محدودی پیامک کاربر می‌پذیرند. مثل شرکت پارس گرین که اجازه‌ی ارسال 200 پیامک روزانه را برای کاربران مقدور می‌کند، یا سامانه ملی پیامک که به مدت کوتاهی برای تضمین فعالیت خود، خدمات رایگان در محدوده‌ی زمانی کوتاهی ارائه می‌دهد.

ارسال‌ پیامک از طریق اینترنت: نرم افزار ارسال پیامک رایگان از طریق اینترنت

اپلیکیشن‌هایی هم برای ارسال اس ام اس انبوه طراحی شده‌اند که می‌توان بصورت رایگان آن‌ها را بر روی گوشی خود نصب کنیم. با نصب نرم افزار ارسال پیامک رایگان از طریق اینترنت دیگر نیازی به تهیه‌ی پنل پیامکی ندارید.

ارسال پیامک تکی از طریق اینترنت

یکی از جذاب‌ترین روش برای ارسال sms تکی رایگان به تمام دنیا وبسایت Talksms.com است. از طریق این وبسایت فقط کافی است که شماره موبایل خود را با پیش شماره +98 وارد کنید. با ارسال کد فعالسازی دیگر شما عضو این مجموعه هستید و می‌توانید روزانه یک پیامک رایگان به هر جای دنیا که بخواهید ارسال کنید.

آموزش ارسال پیامک یا SMS از طریق اینترنت

احتمالا شما هم بارها پیامک های تبریک مناسبت ها و یا اس ام اس های تبلیغاتی شرکت ها را دریافت کرده اید. این پیامها معمولا با پیش شماره های اپراتور هایی مثل همراه اول و ایرانسل ارسال نمی شوند و در برخی موارد نیز به جای شماره تنها نام شرکت نمایش داده می شود. اگر شما هم قصد دارید به جای ارسال SMS با موبایل، به صورت ناشناس پیامهایتان را ارسال کنید می توانید از سرویس های ارسال اس ام اس از طریق اینترنت استفاده کنید. این سرویس ها به شما اجازه می دهند یک متن خاص را با سرعت بالا برای تعداد زیادی از مخاطبین ارسال کنید و از امکاناتی مانند سیستم زمانبندی بهره مند شوید.

برای ارسال پیامک از طریق اینترنت می توانید در سامانه های ارائه دهنده این سرویس عضو شده و با پرداخت حق عضویت از امکانات آنها بدون محدودیت استفاده کنید. در این مقاله از شرکت نرم افزاری آموت چند سایت برای ارسال SMS از طریق اینترنت به شما عزیزان معرفی کرده و روش های ارسال اس ام اس از طریق اینترنت به صورت رایگان را آموزش می دهیم. همچنین پیشنهاد می کنیم دیگر مقالات ما را نیز در این خصوص مانند پرینت اس ام اس ، مشکل اس ام اس در ایفون و تبدیل گوشی 3g به 4g  مطالعه فرمایید.

آیا امکان ارسال اس ام اس از طریق اینترنت وجود دارد ؟

پیش تر ارسال و دریافت اس ام اس تنها از طریق تلفن همراه امکان پذیر بود و افرادی که برای کسب و کار خود نیاز به ارسال پیام های انبوه داشتند باید زمان زیادی را به این کار اختصاص می دادند. اما امروزه شما می توانید به کمک سرویس های ارسال اس ام اس از طریق اینترنت به آسانی پیامهای ارسالی خود را مدیریت کنید و در کمترین زمان پیامهای تبلیغاتی انبوه و یا اس ام اس های اطلاع رسانی را برای مخاطبین مورد نظرتان ارسال کنید. در ادامه انواع سامانه های ارسال SMS از طریق اینترنت و نحوه عضویت در آنها را بررسی می کنیم.

ارسال پیامک از طریق اینترنت به صورت رایگان

همانطور که احتمالا می دانید امکان ارسال اس ام اس از طریق اینترنت به صورت رایگان و بدون محدودیت امکان پذیر نمی باشد و اگر می خواهید از چنین سرویسی هایی استفاده کنید باید در وبسایت های مربوطه عضو شوید و پس از پرداخت حق عضویت از امکانات ارائه شده بهره مند شوید. لازم به ذکر است که برخی شرکت ها به شما اجازه می دهند که بدون پرداخت اولیه و به صورت کاملا رایگان ثبت نام کنید و به طور محدود از سرویس های پیامکی آن ها استفاده نمایید. اگر پس از مدتی استفاده متوجه شدید که این سرویس رایگان پاسخگوی نیازهای شما نیست می توانید با پرداخت حق عضویت پنل خود را ارتقا دهید.

پارس گرین یکی از شرکت هایی است که چنین امکاناتی را در اختیار شما قرار داده و پس ار ثبت نام رایگان ، خط اختصاصی برایتان فعال می کند. شما می توانید به صورت دائمی و بدون نیاز به تمدید سالیانه از آن استفاده کنید و روزانه تا سقف 200 پیامک ارسال نمایید. شما با ثبت نام رایگان از امکاناتی مانند  ارسال گروهی ، ارسال هوشمند ، ارسال رنجی و … بهره مند می شوید و در صورت تمایل نیز می توانید پنل خود را ارتقا دهید. از طریق لینک زیر می توانید برای عضویت و ارسال اس ام اس از طریق اینترنت به صورت رایگان اقدام کنید.

یکی دیگر از سامانه های ارسال پیامک از طریق اینترنت ، وبسایت talksms.com می باشد که با عضویت در آن می توانید به صورت رایگان روزانه یک اس ام اس به سرتاسر جهان ارسال کنید. برای این کار کافی است وارد سایت شده و شماره موبایل خود را با پیش شماره +98 وارد کنید تا فرم ثبت نام برایتان نمایش داده شود. سپس ایمیل و پسورد دلخواهتان را وارد کنید تا کد فعالسازی برایتان ارسال شود.

منبع مقاله: خبر آنلاین

دکمه بازگشت به بالا