معرفی اپلیکیشن های کاربردی در خیاطی

معمولا افرادی که به کار خیاطی علاقه زیادی دارند از اپلیکیشن های مختلف خیاطی استفاده می کنند این افراد معتقدند که خیاطی یکی از آرامش بخش ترین کار ها می باشد چرا که موجب تقویت خلاقیت افراد شده و سلول های خاکستری مغز را فعال تر می کند.

این فعالیت را افراد می توانند در تمامی سنین نوجوانان، جوانان و افراد بزرگتر انجام دهند. با استفاده از اپلیکیشن های مختلف خیاطی می توان مهارت های مربوط به این رشته را تا حد بسیار زیادی افزایش داد و برخی از نکات جالب خیاطی را به راحتی یاد گرفت. این برنامه ها برای افراد مختلف قابل استفاده هستند و در دو نمونه اندروید و ios یافت می شود.

اپلیکیشن خیاطی Sewing step by step

اگر شما نیز به حرفه ای خیاطی علاقه مند هستید و می خواهید این حرفه را شروع کنید می توانید از اپلیکیشن خیاطی Sewing step by step نیز کمک بگیرید. این اپلیکیشن ویدئو های مختلف و متفاوت آموزشی را ارائه می دهد و افراد می توانند با مشاهده این دوره ها و استفاده از توصیه های کاربردی موجود در ویدیو های آموزشی نحوه دوختن لباس های مختلف را یاد گرفته و به راحتی آن ها را تولید کنند.

جالب است بدانید که این اپلیکیشن در آغاز کار، تمامی مهارت های مورد نیاز یک خیاط را آموزش می دهد و سپس افراد آموزش دیده می توانند برخی از انواع لباس های ساده را به راحتی طراحی و تولید کنند. در صورتی که افراد ادامه فیلم های آموزشی را مشاهده کنند می توانند تا حد بسیار زیادی مهارت خود را ارتقا دهند.

البته لازم به ذکر است که این اپلیکیشن بیشتر جهت آموزش های مبتدی مورد استفاده قرار می گیرد و در صورتی که به دنبال برنامه هایی با مضمون آموزش پیشرفته خیاطی هستید می توانید به سایر اپلیکیشن ها مراجعه کنید.

برنامه خیاطی Dress Measurement

در صورتی که در گذشته به فعالیت خیاطی می پرداختید و یک بازه زمانی بسیار طولانی است که عمل خیاطی را کنار گذاشته اید می توانید از برنامه Dress Measurement استفاده کنید. این اپلیکیشن همه اطلاعات مورد نیاز فعالیت خیاطی شما را ثبت می کند. برای مثال در صورتی که این حرفه را به طور جدی دنبال می کنید و شغل اصلی شما خیاطی است می توانید تمام اطلاعات مربوط به مشتری های خود را در این اپلیکیشن ثبت کنید و اندازه های آن ها را داشته باشید.

لازم به ذکر می کنیم که اندازه گیری ها را نیز می توانید از طریق این اپلیکیشن به صورت فایل pdf به اشتراک گذارید. در صورتی که صرفاً جهت ذخیره اطلاعات  خیاطی از این اپلیکیشن استفاده می کنید نسخه ابتدایی آن کاملاً رایگان خواهد بود ولی اگر به آموزش های موجود در این اپلیکیشن نیاز داشته باشید باید نسخه حرفه ای را خریداری کرده و ۵ دلار پرداخت کنید.

برنامه آموزش خیاطی در منزل | برنامه خیاطی dress measurement

از طریق این نسخه حرفه ای می توانید تمامی الگوهای جذاب و کاربردی را دریافت کنید وسایل اطلاعات آموزشی خیاطی را نیز میتوانید در نسخه حرفه ای این اپلیکیشن بیابید.

برای  کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.
شماره تماس ها:
۰۲۱۹۱۰۰۷۵۱۰
۰۹۱۹۹۷۸۸۱۳۹
۰۹۱۹۰۹۷۸۱۳۶

اپلیکیشن Sew Awesome

یکی از انواع برنامه های پرکاربرد برای کاربرانی که از گوشی های اندروید استفاده می کنند برنامه Sew Awesome است. این برنامه تمام آموزش های مورد نیاز یک خیاط را بیان می کند و از طریق این اپلیکیشن می توان پارچه های مناسب جهت دوخت انواع لباس ها و همچنین الگوهای مختلف و انواع ابزار های مورد نیاز را به راحتی شناسایی کرد.

این اپلیکیشن شامل برخی از فیلم های آموزش خیاطی می باشد و قابلیت ذخیره سازی این فیلم ها در گالری تلفن همراه نیز وجود دارد. در صورتی که تازه فعالیت خیاطی را شروع کرده اید می توانید از ترفند های بسیار جذاب این برنامه استفاده کنید.

افرادی که در پروژه های متفاوت خیاطی فعالیت می کنند، می ‌توانند از این اپلیکیشن بسیار پرکاربرد استفاده کرده و پروژه های انجام شده خود را با سایر افراد به اشتراک گذارند. در بین تمامی اپلیکیشن های خیاطی این نمونه بیشتر مورد پسند افراد دانشجو واقع می شود. این برنامه برای کاربران سیستم عامل ios در دسترس قرار دارد.

اپلیکیشن خیاطی Sew Buddy

اپلیکیشن Sew Buddy  مخصوص کاربران سیستم عامل ios می باشد و به عنوان یک ردیاب عمل می کند. این اپلیکیشن می‌ تواند در طراحی پروژه های مختلف به افراد کمک کند. این برنامه کاربردی می تواند اطلاعات مورد نیاز شما را در مورد رنگ های مختلف بیان کند.

یکی از نکات فوق العاده در خصوص این اپلیکیشن قابلیت رسم الگو های مختلف می باشد. برای مثال، ممکن است نوع لباس در یک مهمانی توجه شما را به خود جلب کند در صورتی که بتوانید از لباس عکس بگیرید و آن را به این اپلیکیشن منتقل کنید می توانید تمام الگوهای مربوط به آن لباس را به راحتی به دست آورید.

برای  کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.
شماره تماس ها:
۰۲۱۹۱۰۰۷۵۱۰
۰۹۱۹۹۷۸۸۱۳۹
۰۹۱۹۰۹۷۸۱۳۶

برنامه Sewing and Patterns

اپلیکیشن Sewing and Patterns نوع برنامه پرکاربرد برای خیاط هایی است که می خواهند با سایر همکاران خود همکاری داشته باشند. برای مثال اگر بخشی از یک گروه طراحی لباس هستید، می توانید روش های خیاطی مورد نظر خود را به همراه الگو های مختلف در اختیار سایر همکاران خود قرار دهید و از نکات و تجربه های آن ها نیز استفاده کنید.

یکی دیگر از ویژگی های بسیار مفید این اپلیکیشن این است که می‌ توانید به صورت جمعی و گروهی بر پروژه های مختلف تمرکز کرده و آن ها را انجام دهید.

جالب است بدانید که برای دوره‌ های مختلف آموزشی می‌ توان علاوه بر مشاهده اپلیکیشن های مختلف، به کلاس خیاطی اصفهان نیز مراجعه کرد چرا که کلاس های برگزار شده در این شهر از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و می توانید با شرکت در این کلاس ها میزان مهارت خود را در زمینه خیاطی تا حد بسیار زیادی افزایش دهید.

برنامه آموزش خیاطی در منزل | برنامه خیاطی dress measurement

جمع بندی

خیاطی یک شغل بسیار پر درآمد بوده و انجام این حرفه مستلزم برخی آموزش ها می باشد. افراد مختلف می توانند جهت یادگیری این آموزش‌ها به موسسه فنان مراجعه کرده و در کلاس های آموزشی این آموزشگاه ثبت نام کنند.

دکمه بازگشت به بالا