تار و یا ناخوانا بودن صفحات چاپ شده Printed Pages are Fade

تار و یا ناخوانا بودن صفحات چاپ شده

Printed Pages are Fade

تار شدن صفحات چاپی در پرینتر اچ پی / پرینت کمرنگ در پرینتر / ناخوانا بودن پرینت در تمام صفحه و یا بخشی از آن به دلیل وجود یکی از مشکلات زیر است. با بررسی موارد گفته شده و استفاده از راهکارهای هوشمندانه میتوانید به رفع اولیه این مشکل در پرینتر اچ پی اقدام کنید .در نتیجه از کیفیت پرینت بهتر و دقت بالاتری در خروجی تصاویر برخوردار شوید.

وضعیت کارتریج را بررسی کنید

اولین و ساده ترین مشکل در خصوص ناخوانا بودن پرینت مشکل تمام شدن شارژ کارتریج و نیاز به تعویض آن است . در حقیقت میزان پودر انتقال داده شده از کارتریج بر روی کاغذ کاهش پیدا کرده است. در نتیجه آن صفحات چاپ شده توسط پرینتر اچ پی تار و یا ناخوانا خواهد بود ، این مشکل به دلیل عدم وجود پودر یا تونر به مقدار کافی در کارتریج است . با راه حلی ساده میتوانید برای مدت کوتاهی مشکل را کمتر کنید فقط کافیست باتکان دادن کارتریج بصورت افقی به تعداد چند صفحه دیگر از میزان تونر باقی ماده در کارتریج استفاده کنید . در نهایت این امر صفحاتی با کیفیت بهتر چاپ کنید.

بررسی حالت پرینت کمرنگ در پرینتر

یکی از دلایل تار شدن پرینت در این اس که: پرینتر های اچ پی دارای قابلیت چاپ اقتصادی میباشند . در این حالت چاپگر خود را به محوی تنظیم میکند تا میزان کمتری از پودر را برای چاپ استفاده کند. بنابراین  بررسی کنید که به صورت ناخواسته و یا توسط فرد دیگری دستگاه در حالت چاپ اقتصادی یا Economode قرار نگرفته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فعال بودن این حالت می توانید وضعیت پرینتر را مشاهده کنید. از تنظیمات آن پرینت بگیرید.

ارور پرینترهای hp | چشمک زدن چراغ زرد در چاپگر hp p2035

مشکلات برتر در پرینتر hp و راهکارهایی برای رفع آن:

در این مطلب به برخی از مشکلاتی که بیشتر پرینترها دچار آن می شوند، خواهیم پرداخت. پس به خواندن ادامه دهید:

  • اول، پرینتر کاغذ نمی کشد؟
  • دوم، کاغذ در چاپگر گیر می کند؟
  • سوم، مشکل در کیفیت چاپ وجود دارد؟
  • چهارم، چاپ بسیار کمرنگ است؟
  • پنجم، روی صفجه چاپ شده خط می افتد؟
  • ششم، چاپگر اصلا چاپ نمی کند؟
  • هفتم، بر روی کاغذ چاپ شده، هاله سیاه رنگ می افتد؟

مشکلاتی که در بالا ذکر شد تنها برخی از مشکلات تمام پرینتر ها می باشد و می توان گفت تقریبا میان تمام چاپگر ها مشترک است؛ اما شاید رفع مشکل پرینتر در برندهای گوناگون، با یکدیگر تفاوت داشته باشد.

صنعت پرینت نیز همانند دیگر صنایع با سرعت بالا در حال پیشرفت بوده و پرینتر G&B نیز از این قاعده مستثنا نمی باشد. همواره یکی از مواردی سبب نارضایتی کاربران می گردد مشکلات ناخواسته بوده که در چاپگر های آن ها بوجود می آید.

برخی از مشکلاتی که در زمان چاپ به وجود می آید، شاید ساده باشد و با تنظیمات و یا کارهای غیر تخصصی کوچک رفع گردد؛ اما اگر به صورت کلی شناخت خوبی نسبت به دستگاه پرینتر بدست آوریم می توانیم با اقدام به هنگام تعمیر پرینتر ، از ایجاد خسارت بیشتر جلوگیری نماییم.
توجه به این نکته حائز اهمیت است که با رفع چند مشکل ساده نمیتوان به یک تعمیرکار پرینتر تبدیل شد و اگر تعداد مشکلات ساده چاپگر شما بیش از حد نرمال شد، حتما از یک تعمیر کار متخصص پرینتر استفاده نمایید تا مشکلات پرینتر شما بیشتر نشود.

مهم ترين خدمت خاص اين مركز كه جهت رفاه بيشتر مشتريان ارائه مي شود ، انجام سرويس و تعمير پرینتر در محل مشتري مي باشد . حمل و جابجايي دستگاهها موجب تحميل هزينه واتلاف وقت بيشتر براي دارندگان دستگاه كپي و پرينتر مي شود . ما اين امكان را براي شما فراهم نموديم كه تعمير دستگاه خود را بتوانيد در محل انجام دهيد. با بهره گيري از خدمات سرويس در محل مي توانيد هزينه  خود را كاهش دهيد ، همچنين اين خدمت موجب صرفه جويي در وقتتان نيز مي گردد . سرويس كاران مجرب و متخصص با لوازم مورد نياز به محل شما اعزام مي شوند . مراحل عيب يابي و تعمير دستگاه در محل شما انجام مي دهند.

همچنین تعمیرات پرینتر در محل توسط تیم ما دارای 90 روز ضمانت می‌باشد. برای دریافت مشاوره و بهره‌مندی از خدمات سرویس و تعمیر پرینترهای hp – اپسون – کانن – سامسونگ و … با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید  تا تعمیرکار پرینتر این مرکز به محل شما اعزام شوند

دکمه بازگشت به بالا