اقتصادیمجله کسب و کار

راهنمای انتخاب فرش کودک دخترانه طرح جدید از فرشخونه کاشان

راهنمای انتخاب فرش کودک دخترانه طرح جدید از فرشخونه کاشان: فرش یکی از مهم‌ ترین وسایل در دکوراسیون اتاق کودک است. خرید فرش ماشینی کودک باید علاوه بر زیبایی، از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشد تا زود خراب نشود. فرش کودک دخترانه فرشخونه کاشان با طرح ‌های جدید و متنوع خود، گزینه‌ ای عالی برای دکوراسیون اتاق دختربچه ها هستند. در این مقاله به نحوه انتخاب فرش کودک دخترانه طرح جدید از فروشگاه فرشخونه می‌ پردازیم.

طرح فرش اتاق کودک | فرش اتاق کودک دختر

نکات مهم انتخاب فرش کودک دخترانه

طرح و رنگ: فرشخونه تنوع بالایی از طرح ‌ها و رنگ‌ های منحصر به فرد را برای خرید فرش دخترانه ارائه می‌دهد. طرح ‌هایی مرتبط با شخصیت ‌های انیمیشنی دخترانه، پروانه و گل، پرنسس ‌ها و موضوعات دیگر که مورد علاقه دختران قرار می ‌گیرند، در این فرش‌ ها مشاهده می ‌شود.

فرش کودک با کیفیت: مطمئن شوید که فرشی که قصد خرید آن را دارید، از نخ باکیفیت و مرغوب تهیه شده است. محصولات فرشخونه با نخ ‌های نرم و ضد حساسیت مثل اکریلیک و پلی اوژن تولید شده اند که برای فرش‌ کودک بسیار مناسب هستند.

سلیقه کودک: هنگام انتخاب فرش، به سلیقه و علاقه کودک خود توجه کنید. انتخاب یک فرش با طرحی که برای دختر شما خوشایند است، او را شاد و خوشحال می‌کند و در اعتماد به نفس او تاثیر بسیار زیادی دارد.

 ایمنی: از سلامت و ایمنی فرش اطمینان حاصل کنید. منظور از ایمنی فرش لغزنده نبودن، برخورداری از وزن مناسب و تولید با الیاف بدون حساسیت است.

دوام بالا: فرش کودک فرشخونه کاشان با نخ‌ های مقاوم و باکیفیتی تولید شده اند که می ‌توانند در برابر رفت و آمد و بازی کودکان مقاومت کنند.

طرح فرش اتاق کودک | فرش اتاق کودک دختر

مزایای خرید فرش اتاق کودک دخترانه از فرشخونه

فرشخونه یکی از فروشگاه های با سابقه در زمینه فرش ماشینی است که با تجربه بالایی که دارد بهترین خدمات را در خرید فرش کودک به مشتریان خود ارائه می کند. در ادامه می توانید برخی از مزایای خرید فرش کودک از فرشخونه را ملاحظه کنید.

فرش‌ اتاق کودک زمینه  شاد و روشن:  فرش کودک با رنگ ‌های زنده و روشن خود، می‌تواند فضای اتاق کودک را به محیطی شاد و پرانرژی تبدیل کند. تنوع طرح و رنگ بندی محصولات فرشخونه بسیار بالا است به گونه ای که غیر ممکن است نتوانید فرشی با سلیقه خود پیدا کنید.

ضمانت کیفیت: فرشخونه به دلیل اطمینان از کیفیت فرش ها همه محصولات خود را تا 36 ماه ضمانت می کند.

قیمت فرش کودک دخترانه: فرشخونه محصولات خود را با بهترین قیمت به فروش می رساند. این مجموعه قیمت محصولات خود را به صورت رقابتی مشخص کرده و نسبت به سایر فروشگاه ها قیمت فرش کودک دخترانه فرشخونه مناسب تر است.

سایزهای متنوع: فرشخونه‌ معمولاً مجموعه‌ای گسترده از اندازه‌ ها و ابعاد فرش‌ ها را ارائه می‌ کند که به شما امکان می‌دهد تا فرشی که با اندازه اتاق کودک شما سازگاری دارد، انتخاب کنید.

انواع طرح های فرش اتاق کودک فرشخونه

فرش نوزادی دخترانه: برای خرید فرش سیسمونی برای اتاق نوزاد دختر فرشخونه طرح های دخترانه بسیار زیبا و بامزه با نقشه های خلوت و ساده مناسب نوزادان عرضه می کند که می توانید طرح های صورتی و طوسی آن را برای نوزاد دختر خود خریداری کنید.

فرش انیمیشنی با طرح دختر: بسیاری از انیمیشن های محبوب دخترها روی فرش دخترانه هم نقش بسته اند مثل فرش السا و آنا، سیندرلا، سفید برفی، راپونزل، سوفیا و… شما می توانید فرش اتاق کودک دختر را براساس شخصیت های کارتونی محبوب او خریداری کنید.

فرش پرنسسی: دختربچه ها معمولا به پرنسس ها علاقه زیادی دارند به همین خاطر فرش طرح پرنسس هم به یکی از طرح های پرفروش فرش کودک تبدیل شده است. برخی از این طرح ها فانتزی هستند و برخی از آن ها هم از پرنسس های کارتون ها و انیمیشن ها گرفته شده اند.

فرش کودک فانتزی: یکی از انواع طرح هایی که برای خرید فرش اتاق کودک بسیار پرفروش بوده طرح های فانتزی بامزه و کودکانه است که معمولا طرح حیوانات، پرندگان، بازی کودکان، ماشین سواری، عروسکی و… دارد.

طرح فرش اتاق کودک | فرش اتاق کودک دختر

سخن پایانی

فروشگاه فرشخونه طرح های متنوعی برای اتاق دختر عرضه می کند که می توانید با بهترین قیمت فرش کودک دخترانه و ضمانت کیفیت خریداری کنید. فرشخونه به سراسر کشور ارسال رایگان دارد و می توانید با پرداخت بیعانه سفارش خود را ثبت کنید.

منبع: فرش کودک فرشخونه (https://farshkhooneh.com)

دکمه بازگشت به بالا