اقتصادی

جشنواره «پویش سخن» در گلستان برگزار می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حجت الاسلام رضا دیلمی در گفت وگو با خبرنگار آنلاین گفت: در عمل برگزار خواهد شد

جشنواره پویش سخن فرصتی ویژه برای زنان در هر سطح ، طبقات اجتماعی و عقاید سازمانی است که می توانند از فضیلت ، تعهد به حقیقت ، امید به آینده و انتقال این احساس به جهانیان صحبت کنند .. ..

دایرمی گفت: “این جشنواره باعث نشر ارزش ها ، توجه به خوبی ها ، همبستگی اجتماعی و مذهبی ، به ویژه در زمینه مراکز خانواده ، ترویج نگرش ها ، بینش ها و شخصیت ها و تعالی در عقاید و بینش ها می شود.”

معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی گورستان ادامه داد: آثار ارسالی از شهدا ، خانواده های ایده آل ، والدین گرفته تا تبیین ارزش های دینی ، اخلاقی ، فرهنگی و اجتماعی بود. شما می توانید این موضوع را انجام دهید. البته هیچ محدودیتی وجود ندارد. سرانجام ، جوایز ارزنده ای برای بهترین افراد و آثار پیش بینی شده است.

وی اظهار داشت: شرکت کنندگان می توانند این فیلم را در قالب یک فیلم کوتاه 3-1 دقیقه ای از طریق صفحات مجازی ETA و Yes از طریق تلفن های همراه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند تا 20 ژوئن 2010.

وی گفت: نفرات برتر شهر از طریق هیئت منصفه و مشارکت عمومی به مرحله دولت معرفی می شوند و سپس نفرات برتر ایالت برای ورود به مرحله کشوری معرفی می شوند.

دکمه بازگشت به بالا