برند به خودی خود هیچ درآمدی برای کسب و کار شما نخواهد داشت، مگر اینکه مشتری سراغ برند شما بیاید
محصول به خودی خود درآمدزا نیست مگر مشتریان آن را بخرند
تبلیغات اگر مشتری برای شما نیاورد بی ارزش و هزینه زا خواهد بود
اصلی ترین دارایی یک کسب و کار مشتریان آن هستند
(CRM) آر ای ای که در آن شرکت می کند
تعاملات شرکت با مشتریان بالفعل را مدیریت کرده و به سوددهی بیشتر کسب و کار و رضایت
CRM
شناخت دقیق تر مشتری و ایجاد یک ارتباط دراز مدت با مشتری
و ارایه یک تصویر گویا از نقاط ضعف و قوت کسب کار برای تصمیم گیری های بهتر
این یک کلمه از زمان نخواهد بود. این یک کلمه از زمان نخواهد بود.
درصد بیشتری از فرصت ها تبدیل به مشتری شوند مشتریان فرصت های بیشتری را ایجاد کنند فرایند های بازاریابی هوشمندانه تر و بهینه تر می شود.
توضیحات بیشتر را می توانید در صفحه نرم افزار CRM چیست بخوانید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]