اقتصادیمجله کسب و کار

بررسی مشخصات سی پی یو سرور Intel Xeon E5-2620v2

بهترین قیمت خرید cpu 2620v2

سی پی یو سرور Intel Xeon E5-2620v2 از پرفروش ترین پردازنده ها است که قابلیت نصب در سرو های نسل ۸ را دارد. این محصول در عین حال که از هزینه کمتری نسبت به سایر cpu های سرور برخوردار بوده که دارای ویژگی های مهمی  است و به کاربر اجازه می دهد تا از آن ها برای حل محاسبات پیچیده استفاده کند.

فرکانس پایه این محصول تا 2.10GHz می رسد و از طرفی دیگر فرکانس توربو آن تا 2.60 گیگاهرتز رسیده است که در شرایط خاص به این سرعت از فرکانس خواهد رسید تا توان پاسخگویی بهتر به محاسبات شما باشد. این پردازنده دارای 6 هسته فیزیکی و 12 هسته مجازی به همراه 12 رشته threads است که با کمک فرکانس های آن می تواند تاثیر چشمگیری بر سرعت و عملکرد پردازنده باشد. از دیگر ویژگی های این پردازشگر می توان به 15 مگابایت حافظه کش به همراه منبع تغذیه 80 وات می تواند بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد.

قیمت سی پی یو سرور Intel Xeon E5-2620v2 نسبت به برخی از محصولات پردازنده سرور مناسب بوده که توانسته مخاطبین بسیاری را به خود جذب نمایید. این پردازنده دارای ویژگی های خاصی است که می تواند بر قیمت محصول تاثیر گذار باشد. اسن سی پی یو توانای پشتیبانی از پروتکل ECC را دارد. این پروتکل وظیفه ی تشخیص و اصلاح خطا و جلوگیری از آسیب به داده ها را هنگام پردازش بر عهده دارد. حافظه های ECC در مقایسه با حافظه های غیر ECC کند تر عمل می کنند، زیرا در حافظه های غیر ECC زمانی برای بررسی داده ها و تشخیص خطا های موجود اختصاص داده نمی شود.

خرید سی پی یو سرور Intel Xeon E5-2620v2

برای خرید cpu 2620v2 باید به نکاتی توجه داشته باشید. از قبیل نوع رم مد نظر برای همخوانی با پردازنده شما است که با توجه به مطالب بالا می توانید پی به اهمیت زیاد آن ببرید. رم های 1066, 10600, 1866, 1600 از قبیل رم هایی هستند که می توانید با خرید آن ها به همراه این پردازشگر قوی به مطلوب ترین نتیجه دست یابید.

جالب است بدانید این رم ها سازگاری خوبی با پردازنده های سری v2 دارند. جالب است بدانید این پردازنده سازگاری خوبی را با رم های DDR3 دارد. قابلیت پشتیبانی از اسلات توسعه PCIe 3.0 را دارد تا بتوان به کمک آن سرور را ارتقا داد. این پردازنده مجهز به سوکت FCLGA2011 بوده که بر عملکرد CPU تاثیر چشمگیری گذاشته است. جالب است بدانید این پردازشگر توانسته رتبه پرفروش ترین CPU در بازار را بدست بیاورد.

دکمه بازگشت به بالا