مجله کسب و کارمجله نشاط

نکات مهم برای خرید تردمیل

تردمیل یکی از محبوب ترین لوازم و دستگاه های ورزشی می باشد که مخصوص ورزش برای خانه است. افرادی که به سلامت جسمانی و تناسب اندام خود بسیار اهمیت می دهند معمولاً دوست دارند یک تردمیل با کیفیت و اصل در منزل داشته باشند. همانطور که می دانید تردمیل یک دستگاهی است که قیمت ارزانی ندارد و حتماً در هنگام خرید باید به چند نکته مهم توجه کنید تا بتوانید با قیمت مناسب یک تردمیل با کیفیت و اصل خریداری کنید. پس میتوان نتیجه گرفت که قبل از خرید تردمیل حتماً باید به چند نکته مهم توجه کنید که در ادامه می خواهیم به نکات مهم برای خرید تردمیل اشاره کنیم.

انواع تردمیل | پرفروش ترین تردمیل خانگی

قیمت تردمیل

قطعاً مهمترین کار قبل از خرید تمامی لوازم این است که ما به قیمت آن توجه میکنیم و در نظر گرفتن قیمت مهمترین کار قبل از خرید یک چیز می باشد.به گفته فروشگاه طاهالند تردمیل قیمت و مدل های متفاوتی دارد که باید حداقل ۱۳ میلیون تومان برای تهیه این دستگاه هوشمند هزینه کنید البته مدل ها و انواع مختلف دیگری هم وجود دارد که بسته به نوع و ویژگی ها باید آنها را خریداری کنید.

انواع تردمیل | پرفروش ترین تردمیل خانگی

بهتر است بدانید که تردمیل ارزان قیمت معمولاً مناسب کسانی میباشد که نمی خواهند به صورت حرفه‌ای ورزش کنند و یا به زبان ساده قصد استفاده مداوم از این دستگاه هوشمند را ندارند اما اگر می خواهید به صورت حرفه‌ای با تردمیل ورزش کنید و بدن ایده آل خود را بسازید حتماً باید یک دستگاه پیشرفته تر با قیمت مناسب خریداری کنید. شما می توانید تردمیل خود را با قیمت کاملا مناسب و با بالاترین کیفیت و همچنین با ویژگی های منحصر به فرد از فروشگاه معتبر طاهالند به طور مستقیم خریداری کنید.

خرید تردمیل موتور دار یا مکانیکی

یکی دیگر از نکات مهمی که قبل از خرید تردمیل باید بدانید این است که باید متوجه آن باشید که آیا تردمیل خریداری شده موتور دار است یا مکانیکی. بهتر است بدانید که تردمیل مکانیکی به طور معمول قیمت ارزان تری نسبت به نوع موتور دارد دلیل علمی آن این است که در تردمیل مکانیکی از قطعات کمتری استفاده شده و همچنین نگهداری آن نسبتاً آسان تر است و علاوه بر آن احتمال خراب شدن این تردمیل نسبت به تردمیل موتور دار کمتر است.

اما به گفته فروشگاه طاهالند که یکی از مراکز فروش تردمیل در ایران است، احتمالاً استفاده تردمیل مکانیکی برای افراد تازه کار دشوار تر خواهد بود. به عنوان مثال اگر در تردمیل موتور برقی وقتی که میخواهید شیب تردمیل را تنظیم کنید در این مواقع با استفاده از یک دکمه که به صورت اتوماتیک عمل میکند تنظیم می‌شود اما در تردمیل مکانیکی یا دستی زمانی که می‌خواهید شیب را تنظیم کنید باید تردمیل را متوقف کنید و به صورت دستی شیب تردمیل را با توجه به دلخواه خود تنظیم کنید.

فضای مناسب برای تردمیل

بهتر است بدانید که تردمیل ها فضای بسیار زیادی از خانه و محلی که قرار است در آنجا بگیرند اشغال می کنند پس قبل از خرید تردمیل حتماً فضایی که قرار از تردمیل در آن جا بگیرد را به طور دقیق در نظر بگیرید و با اندازه گیری دقیق یک فضای مناسب را انتخاب کنید تا تردمیل در آنجا قرار بگیرد. به این نکته مهم توجه کنید که در هنگام تمرین و کار کردن تردمیل باید حتماً در اطراف تردمیل فضای خالی کافی وجود داشته باشد تو اگر در صورتی که افتادید هیچ آسیبی به شما وارد نشود. پس قبل از خرید تردمیل حتماً فضای دقیق و محل قرارگیری تلویزیون را به طور دقیق مشخص کنید.

انواع تردمیل | پرفروش ترین تردمیل خانگی

استحکام تردمیل

یکی از مهمترین نکاتی که حتما باید قبل از خرید تردمیل رعایت کنید این است که باید بدانید که تردمیل مانند سایر وسایل ورزشی دیگر انواع و مدل های مختلفی دارد و هر تردمیل مخصوص به یک نفر می باشد تا نیازهای فرد را متناسب با او رفع کند. بهترین راه برای خرید تردمیل این است که انواع و مدل های تردمیل را در فروشگاه تست و بررسی کنید تا بتوانید مدل انتخابی خود را خریداری کنید.

یکی دیگر از نکاتی که باید رعایت کنید این است که بهتر است بدانید هر تردمیل وزن اندازه و همچنین قطعات مختلفی دارد در این مواقع بهتر است در تردمیل با کفش های ورزشی تان کمی راه بروید تا مطمئن شوید که تردمیل خریداری شده کاملا روان است. همچنین اندازه طول تسمه تردمیل د به طور دقیق متناسب با اندازه گام‌های ورزشکار باشد و همچنین عرض این دستگاه هم تا اندازه‌ای په باشد که دست ورزشکار به راحتی روی دستگیره های تردمیل قرار بگیرد.

قدرت موتور تردمیل

به گفته شرکت طاهالند که یکی از بزرگترین شرکتهای فروشنده تردمیل اصل در تهران است بهتر است بدانید که مهمترین ویژگی و مشخصات تردمیل نوع و کارکرد موتور را می باشد که حتما قبل از خرید تردمیل باید به طور کامل اطلاعات کافی درباره موتور تردمیل داشته باشید. اگر شما می خواهید یک تردمیلی خریداری کنید که موتور قوی داشته باشد و اگر میخواهید به صورت حرفه‌ای تمرینات خود را انجام دهید حتما باید موتور تردمیل شما قدرت بسیار بالایی داشته باشد.

دلیل این موضوع این است که اگر موتور ضعیف انتخاب کنید ممکن است موتور دستگاه نتواند میزان تمرین های شما را به طور کامل مقاومت کند و موتور آسیب می بیند پس بهتر است برای تمرین های حرفه ای از موتور قدرتمند استفاده کنید. همچنین اگر میخواهید تردمیل را برای کسانی تهیه کنید که وزن بالایی دارند باید حتماً موتور قوی تری را انتخاب کنید تا بتواند وزن ورزشکار را به طور کامل تحمل کند.شما می توانید تردمیل اصل و با کیفیت را از طاهالند یکی از بزرگترین فروشگاه های فروش تردمیل اصل در ایران است تهیه کنید. همچنین پس از خرید کارت گارانتی معتبر برای موتور تردمیل صادر خواهد شد.

ضمانت و وارانتی

مهمترین نکته قبل از خرید تردمیل و دستگاه های ورزشی این است که باید قبل از خرید دستگاه ورزشی و تردمیل به این نکته مهم توجه کنید که حتماً باید تردمیل خریداری شده توسط شما ضمانت نامه کتبی کالا و همچنین ضمانت نامه استاندارد کالا داشته باشد تا شما بتوانید با خیال آسوده آن را خریداری کنید.به گفته شرکت طاهالند تردمیل خریداری شده حداقل باید ۱۰ سال ضمانت کیفیت و ضمانت کارکرد موتور داشته باشد همچنین باید تمامی قطعات موجود در تردمیل خدمات پس از فروش داشته باشد تا اگر خراب شد به صورت رایگان تعمیر و تعویض شوند. پس اگر میخواهید تردمیل به خرید به ضمانت و گارانتی آن به طور کامل دقت کنید. شرکت  طاهالند یکی از فروشگاه های فروش تردمیل اصل در ایران میباشد که شما میتوانید این لوازم ورزشی هوشمند را به همراه کارت گارانتی معتبر خریداری کنید.

مرکز فروش تردمیل در تهران

شرکت طاهالند یکی از فروشگاه های معتبر فروش تردمیل اصل در ایران و همچنین در تهران میباشد که شما میتوانید تردمیل اصل و شرکتی را به همراه کارت گارانتی معتبر از این فروشگاه خریداری کنید تا تجربه متفاوت تری را حس کنید. شرکت ضمانت تمامی محصولات خود از جمله تردمیل را می‌کند و همچنین پس از تکمیل خرید فرآیند خدمات پس از فروش برای شما فعال خواهد شد و اگر قطعه به هر دلیلی خراب و معیوب شد بتوانید به صورت رایگان آن را تعویض کنید همچنین شرکت ضمانت ده سال کارکرد موتور تردمیل را به شما می دهد و تمامی قطعات ضمانت خواهند شد.

منبع : فروشگاه تردمیل طاهالند

دکمه بازگشت به بالا