مجله جامعهمجله کسب و کار

معرفی انواع جک پارکینگی سیماران

شرکت سیماران یکی از معروف ترین برندهای تولید کننده انواع جک پارکینگی و موتورهای ریلی درب اتوماتیک پارکینگ می باشد. این شرکت با تلاش های چشمگیر خود اکنون که جزو پیشگامان تولید در این بخش می باشد با حدود پنجاه سال تجربه در زمینه ی تولید و عرضه ی سیستم های حفاظتی همیشه سعی در طراحی و ارائه محصولات با کیفیت، با دوام و ادغام دانش و خلاقیت در تولید داشته است. شاید بتوان نقطه عطف و موفقیت شرکت سیماران در محصولاتش را اطمینان بالای مراجعه کنندگان از کیفیت و ماندگاری بالای آن دانست که همین نکته دلیلی بر جلب رضایت مراجعه کنندگان به این برند داخلی می باشد.

ارزانترین جک پارکینگی | بهترین جک پارکینگی ایرانی

تنوع محصولات جک درب پارکینگ سیماران

در اغاز  این نکته شنیدنی و بسیار مهم است که شرکت سیماران  تلاش و تمرکز خود را بر روی برطرف کردن نیاز مراجعه کنندگان قرار داده است. و از این رو همگام با تکنولوژی روز دنیا تنوع را در تولید جک پارکینگی خود سرلوحه ی کار خود قرار داده است.محصولات جک دو لنگه پارکینگی سیماران در دو مدل متنوع تمام ایرانی و محصولاتی با مشارکت پروتکو ایتالیا تولید شده است. سیماران در فعالیت های چشمگیر خود چند نمونه موتور ریلی پارکینگ نیز تولید کرده که به موتور های ساخت ایتالیا تجهیز شده است.

امروزه سیماران جک پارکینکی خود را در مدل های جک فراز ریلی، جک فرازpو  s  روانه بازار کرده است

معرفی مدل های جک سیماران

سیماران فراز اس

 جک فراز اس کاملا ساخت داخل کشور میباشد  که شامل خصوصیاتی همچون بازوی قفل شونده در برابر فشار مخالف، بدون نیاز به قفل برقی ، حرکت یکنواخت ، بی صدا و بدون ضربه  ، استفاده از دو سرعت اولیه و ثانویه در هنگام باز و بسته شدن (دارای عملکرد دو سرعته) میباشد.

ارزانترین جک پارکینگی | بهترین جک پارکینگی ایرانی

جک سیماران فراز پی

فراز پی دارای بازوی پروتکو ایتالیا و سایر تجهیزات  میباشد که همگی ساخت داخل  کشورمیباشد و شامل خصوصیاتی همچون بازوی قفل شونده در برابر فشار مخالف، بدون نیاز به قفل برقی ، حرکت یکنواخت ، بی صدا و بدون ضربه ، استفاده از دو سرعت اولیه و ثانویه در هنگام باز و بسته شدن (دارای عملکرد دو سرعته) میباشد.

جک ریلی سیماران

مدل جک ریلی سیماران یکی ازانواع جک پارکینگی سیماران میباشد که در مدل‌های گوناگون از نظر تحمل وزن درب پارکینگ، طراحی و تولید شده است که می‌توانند در مکان های تجاری و عمومی مورد استفادهقرار بگیرد .کیفیت بسیار مناسب جک ریلی سیماران باعث شده تا مشتریان به جای گزینه‌های خارجی به سمت برند‌های ایرانی مانند جک سیماران روی بیاورند. از ویژگی‌های مثبت جک ریلی سیماران دو زمانه بودن این جک ها میباشد که در زمان بسته شدن درب پارکینگ از محکم بسته شدن درب ها جلوگیری می‌کند و این باعث بالا رفتن طول عمر مفید یک جک میباشد. جک ریلی سیماران در مدل‌های مختلف با قدرت و توان جابجایی متفاوت مانند 500 ، 800 ، 1200 ، 1500 ، 2000 تولید می‌شوند که بر اساس کشش جابجایی درب پارکینگ با وزن‌های متفاوت تقسیم بندی می‌شوند. که برای تمام مشتریانی که به دنبال ‌جک ریلی هستند گزینه مورد نظر آن‌ها را در میان جک‌های ریلی خود داشته باشد تا به ان دست یابند.

ارزانترین جک پارکینگی | بهترین جک پارکینگی ایرانی

جک های پارکینگی 24 ولت سیماران(توقف تولید)

شرکت سیماران برای پیش رفتن با تکنولوژی روز دنیا و همچنین برای رفع نیاز کاربران خود به فکر تولید یک جک پارکینگی افتاد تا در صورت نبودن برق از این جک پارکینگی ایرانی بهره مند شوند تا کارایی خود را بدون هیچ خللی انجام دهند. در واقع جک فراز سیماران مدل P24 به یک باتری پشتیبان و یک کیت شارژ مجهز شده  که با ولتاژ 24 ولت فعالیت می کند و در هنگام عدم برق نیز می تواند کار خود را همچنان ادامه دهد. این جک پارکینگی را می توان برای مکان های مسکونی با تردد 15 بار در ساعت استفاده کرد و تنها نقطه ی افتراق آن با جک های سیماران سری P که با ولتاژ 220 ولت کار می کنند..

البته جک های پارکینگی 24 ولت به علت ساختار موتوری که دارند با کارکرد  بالا حرارتشان افزایش نمی یابد و در نتیجه سیستم قطع کن اضطراریشان عمل نمی کند. با توجه به این شرایط جک سیماران فراز P4 24V بسیار مناسب آب هوای گرمسیری، مخصوصا جنوب  کشورایران می باشد.

انواع محصولات گران قیمت و محصول مشترک شرکت سیماران

در اغاز کار باید گفت جک پارکینگی سیماران در سری پی  یکی از موفق ترین و فعال ترین پروژه های شرکت سیماران در عرصه ی جک پارکینگی شناخته میشود که از نظر ظواهر از درب اتوماتیک پروتکو الگو گرفته و استعداد و ذوق ایتالیایی در ظاهر ان کاملا به چشم میخورد. از نظر فنی میتوان گفت جک پارکینگی سیماران از قوی ترین  مدار فرمان ها را مورد بهره برداری قرار داده است. که در موارد بالا ذکر شد و باتوجه به مطالب بالا جک فراز پی از بهترین محصول است که از طریق شرکت ایرانی وارد بازار شده است.

 در قدرت جابجایی درب پارکینگ با هم تمایز 5p و pدر ضمن مینوان گفت که مدل 4 دارد.

 برای هر لنگه درب تا وزن 350کیلوگرم و عرض 3.5متر قدرت  pجک پارکینگی 4 دارد.

برای هر لنگه تا 300کیلوگرم و عرض 4 متر پشتیبانی دارد.  pجک پارکینگی5

pو 5 pبرخی از ویژگی های جک پارکینکی سری    4

مناسب درب های دو لنگه و تک لنگه

بازوی مقاوم قفل شونده در برابر فشار

بدنه کاملا فلزی و مقاوم در برابر برخورد

دارای شفت بلند و مقاوم

قابلیت کارکرد با ولتاژ شهری(220 ولت)

مدار فرمان قدرتمند Q70

برای خرید یک محصول می‌توان گفت قیمت ان از عواملی است که در هنگام خرید ان باید به آن توجه کرد. و از آنجا که قیمت یک محصول باید تناسب  با کیفیت و کارایی محصول مورد نظر یکی باشد، این موضوع را می‌توان یکی از ویژگی‌های بارز جک سیماران دانست، که کیفیت وکارایی جک‌های سیماران با قیمت آن‌ها بسیار عاقلانه است

برای خرید محصولات از شرکت سیماران می توان از نمایندگی ها یا فروشگاههای اینترنتی انجام داد و به محصول مورد نظر دست یافت. پی جی در یکی از کمتر فروشگاههای اینترنتی است که میتوان ان را از نمایندگی سیماران خرید کرد

خدمات پس از فروش و گارانتی جک سیماران

گارانتی و خدمات پس از فروش، یکی از مهمترین نکاتی است که در هنگام خرید محصول باید به آن توجه کرد، این خدمات معمولا در برندهای متعدد جک پارکینگی متفاوت می باشد. شرکت سیماران نیز خدمات جامع و کاملی را برای جک فراز سیماران ارائه نموده است. تمامی جک های فراز در شرکت سیماران از 30 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش دربازار برخوردار است واین خدمات در محل و بدون دریافت  هیچ هزینه ای انجام میگیرد. همچنین تاریخ شروع خدمات پس از فروش سیماران نیز از زمان درج شده در فاکتور فروش نمایندگی ها و فروشگاه های مجاز می باشد. لطفا در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ی خرید و قیمت جک فراز سیماران با کارشناسان متخصص در بخش فروش دی سی ای کالا ارتباط بگیرید.

فروش جک درب پارکینگ سیماران

 جک درب پارکینگ سیماران به دلیل متنوع بودن محصولات و البته قیمت مناسب  و با کیفیت بودن محصول سالهاست که در بازار فروش مورد توجه قرار گرفته است. در واقع می توان گفت که شرکت سیماران فاکتور های موثر برای فروش یک محصول را به خوبی شناسایی کرده است . متخصصان شرکت سیماران در راستای کسب رضایت مشتریان مصرف کننده هدفمند فعالیت میکنند.  در واقع اگر بخواهیم نگاهی کلی و اجمالی به این فاکتور ها داشته باشیم، می توانیم از موارد زیر به عنوان محبوبیت سیماران تا به امروز نظر کنیم.

دکمه بازگشت به بالا