چرا وقتی کرم دور چشم باعث سوزش می شود

بهترین کرم دور چشم، چه کرمی است ؟

کرم  دور چشم لاکچری کوین یکی از محصولات بسیار مورد علاقه ما برای مراقبت از پوست است. اگر سیاهی چشم، ورم و یا خطوط پنجه کلاغی دارید، استفاده از بهترین  کرم پودر لاکچری کوین به عنوان بخشی از رژیم زیبایی روزانه می تواند به کاهش نگرانی های زیر چشم کمک کند. اما، چه شما یک مبتدی باشید و چه فردی هستید که مدت زیادی از این کرم ها استفاده می کنید، این احتمال وجود دارد که در استفاده از این محصول اشتباهات رایجی انجام دهید. بعد از خرید باید طرز استفاده از آن را فرا گرفته باشید. اگر به طور صحیح این کار را انجام ندهید ممکن است چشمان شما بسوزد.

ناحیه چشم شما با بقیه صورت چه تفاوتی دارد؟

پوست اطراف چشم شما بسیار نازک و شکننده است و به خشکی حساس است. چشم های شما به طور مداوم از طریق پلک زدن و چشمک زدن حرکت می کنند، به همین دلیل خطوط و چین و چروک ها سریعتر در آنجا تشکیل می شوند. حساس بودن این قسمت ممکن است باعث پف شدن و سیاهی دور چشم شود. با خرید کرم دور چشم، استفاده از بهترین کرم دور چشم و استفاده از ژل های چشم می توانید به رفع این نگرانی کمک کنید.برای خرید کرم روز لاکچری کوین کلیک کنید

ناحیه چشم شما با بقیه صورت چه تفاوتی دارد؟

مهم ترین موادی که باید در هنگام خرید بهترین کرم دور چشم به آنها توجه داشته باشیم چه موادی است ؟ توصیه متخصص ها در استفاده از کرم دور چشم چیست؟ استفاده از بهترین کرم دور چشم برای محافظت از ناحیه شکننده زیر چشم در برابر آسیب های ناشی از پیری و عوامل محیطی مانند اشعه ماورا UV بنفش، آلودگی و سیگار بسیار مهم است.

هنگام انتخاب بهترین کرم دور چشم باید به چه موادهایی توجه کنیم؟

رتینول

اسید هیالورونیک

ماده ی بعدی در بهترین کرم دور چشم اسید هیالورونیک می باشد. اسید هیالورونیک ماده ای است که به طور طبیعی در بدن انسان یافت می شود. این ماده خاصیت شگفت انگیز حفظ رطوبت دارد. هر مولکول اسید هیالورونیک می تواند چندین برابر وزن خود را در هیدراتاسیون نگه دارد. با افزایش سن و به ویژه با قرار گرفتن در معرض اشعه ماورا بنفش، میزان اسید هیالورونیک طبیعی در پوست کاهش می یابد. هنگامی که به عنوان ماده سازنده کرم دور چشم استفاده می شود، سلول های پوستی زیر چشم را جمع می کند، جایی که با افزایش سن نازک می شوند و در نزدیکی ساختار استخوان قرار می گیرند و سایه های عمیقی ایجاد می کنند. بهترین کرم دور چشم باید حاوی اسید هیالورونیک باشد. چون وجود این ماده باعث می شود پوست حالت لطیف تری داشته باشد و قرمزی و تحریک را کاهش دهد.

نوروپپتیدها

اگر میخواهید از بهترین کرم دور چشم استفاده کنید اما به ماده ی رتینول حساسیت دارید میتوانید از نوروپپتیدها استفاده کنید. مانند رتینول، نوروپپتیدها تولید کلاژن و الاستین را افزایش می دهند. اما بسیار لطیف تر از سطح پوست هستند. نوروپپتیدهای اعمال شده روی پوست اثرات فوری مفیدی بر بافت و رنگ پوست دارند. با آبرسانی و سفت شدن باعث کاهش ظاهر بافت نازیبای پوست می شود. فقط هنگام خرید کرم دور چشم به این نکته توجه داشته باشید که رتینول نداشته باشد و به جای آن از نوروپپتیدها در ساخت کرم دور چشم استفاده شود.

آلفا لیپوئیک اسید

آلفا لیپوئیک اسید نیروگاهی از یک آنتی اکسیدان است که تقریباً 400 برابر قوی تر از ویتامین C و E است که اغلب به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی در کرم چشم توصیه می شود. بهترین کرم دور چشم حاوی این ماده است که به راحتی جذب پوست می شود و برای مقابله با رادیکال های آزاد پیری بلافاصله کار می کند. در بهترین کرم دور چشم، آلفا لیپوئیک اسید سیاهی دور چشم و پف را کاهش می دهد. رنگ پوست را یکدست می کند و دارای خواص ضد التهابی برای کاهش لکه بینی و کاهش اندازه منافذ برای اثر صاف کننده است.

پولینیل فسفوتیدیل کولین (PPC)

PPC یک مرطوب کننده و نرم کننده طبیعی است که پوست خشک و شکاف خورده را التیام می بخشد. این رطوبت برتر به سلولهای پوست خشک و آسیب دیده ارائه می دهد. شما می توانید از بهترین کرم دور چشم که حاوی این ماده است برای پوست های بسیار خشک یا کم آب استفاده کنید تا درخشش را به چشم های خود برگردانید.

چای سبز و کافئین

پوست مردان ضخیم تر از پوست زن است اما پوست دور چشم برای هر دو چه زن چه مرد نازک ترین و لطیف ترین قسمت پوست صورت است. پوست با افزایش سن نازک تر می شود، به این معنی که ابتدا چروک ها در چشم ظاهر می شوند و چین و چروک ها مشخص نمی شوند. از آنجا که پوست اطراف چشم بسیار نازک است، می تواند علائم استرس، خستگی، بیماری و آلرژی را در معرض دید قرار دهد. با استفاده از بهترین کرم دور چشم و با هیدراته نگه داشتن چشم می توانید کم رنگ شدن سیاهی چشم که باعث خستگی و احساس درد و سنگینی چشم می شود را برطرف کنید.

آیا مردان نیاز به استفاده از کرم چشم دارند؟

از بین تمام محصولات ضد پیری که می توان از آن استفاده کرد جدا از ضد آفتاب، استفاده از بهترین کرم دور چشم است. با استفاده از بهترین کرم دور چشم در سنین پایین می توانید از ایجاد چین و چروک در ناحیه چشم جلوگیری کنید. زیرا زیر چشم اولین قسمت صورت است که علائم پیری را نشان می دهد. برای کسانی که 20 سال هستند، فقط به چیزی سبک نیاز دارند تا سلول های پوست را مرطوب نگه دارد. به جای کرم های سنگین، بیشتر به دنبال فرمولاسیون ژل باشید. می توانید از بهترین کرم دور چشم که حاوی ویتامین C باشد استفاده کنید. این محصول علاوه بر روشن کردن دور چشم به جوان ماندن این قسمت پوست کمک میکند.

استفاده از بهترین کرم دور چشم را از اوایل 20 سالگی شروع کنید

سوزش چشم با خرید محصولات تقلبی

برخی از محصولات تقلبی اغلب حاوی مواد سرطان زا مانند آرسنیک، بریلیوم و کادمیوم هستند. همچنین دارای تعداد نگران کننده ای از باکتری های بالقوه ایجاد کننده عفونت می باشند که می تواند منجر به زخم، سوزش و تغییر شکل شود. شما هنگام خرید محصول باید به مواد تشکیل دهنده، تاریخ مصرف و … دقت کنید تا به همچین اشتباهی دچار نشوید. خرید کرم دور چشم تقلبی می تواند منجر به عفونت دور چشم شود. اگر کالایی را خریداری کردید و بعد از استفاده از آن تقلبی بودن آن را احساس کردید، پیشنهاد می شود که استفاده از آن محصول را قطع کرده و از جایی معتبر به خرید بهترین کرم دور چشم اقدام کنید. همچنین در صورت مشاهده بثورات از خراشیدن آن خودداری کنید و پوست خود را با آب و صابون تمیز بشویید. شما می توانید از ژله نفتی، لوسیون کالامین یا کرم هیدروکورتیزون برای تسکین ناحیه آسیب دیده استفاده کنید. بیشتر بثورات به خودی خود از بین میروند، اما در صورت ادامه یافتن یا بدتر شدن با پزشک خود مشورت کنید.

سوزش چشم با خرید محصولات تقلبی

چرا کرم دور چشم پوست من را می سوزاند؟

پوست زیر چشم شما باریک ترین پوست روی بدن شما است. زیر چشم بسیار شکننده است و می تواند در برابر محصولات به شکل شدیدتری نسبت به پوست سایر قسمت های بدن شما واکنش نشان دهد. اگر پس کرم دور دچار گزش، سوختگی یا تحریک پوست شد، باید استفاده از آن را متوقف کنید. چند دلیل وجود دارد که باعث می شود هنگام استفاده از کرم دور چشم، چشم شما بسوزد، این موارد شامل:

مواد نامناسب: برخی از مواد مورد استفاده در کرم های چشم و سایر محصولات مراقبت از پوست حتی منجر به سوختن پوست اطراف چشم می شوند. واکنش پوست افراد به مواد مختلف متفاوت است. شما باید از نحوه کار مواد مختلف بر روی پوست خود آگاه باشید و قبل از خرید کرم دور چشم، لیست مواد تشکیل دهنده محصول را بررسی کنید. به این صورت می توانید بهترین کرم دور چشم مناسب پوست خود را پیدا کنید.

 Ph نادرست: اگر به دنبال خرید بهترین کرم دور چشم هستید باید به دنبال PH مناسب باشید. از دلایلی که محصولات باعث سوختن زیر چشم شما می شود PH محصول است. اگر PH محصول و PH پوست، مثل هم نباشد، پوست شما تحریک می شود. اگر محصول بسیار اسیدی باشد می تواند پوست را بسوزاند.

پوست آسیب دیده : این مشکل روی کل صورت شما تاثیر می گذارد. هنگامی که پوست شما آسیب می بیند، محصولات به ترک های پوست وارد می شوند و می سوزند. شما می توانید با استفاده از بهترین کرم دور چشم که حاوی سرامید ها و همچنین محصولاتی هستند که پوست شما را به شدت آبرسانی کنند، این مشکل را برطرف کنید.

آموزش تصویری زدن کرم دور چشم | حساسیت به کرم دور چشم نی نی سایت

چرا کرم دور چشم پوست من را می سوزاند؟

موادی در کرم چشم که باعث سوزش چشم می شوند

سورفاکتانت ها و امولسیون کننده ها : این دو ماده اصلی در فرمولاسیون های مراقبت از پوست هستند. آنها برای اطمینان از جدا نشدن روغن و آب، به فرمول اضافه می شوند. در هر شرایطی، چه در مواد غذایی و چه در ، روغن و آب با هم مخلوط نمی شوند. وقتی با هم ترکیب می شوند از یکدیگر جدا می شوند. سورفاکتانت ها و امولسیون کننده ها از بروز این اتفاق جلوگیری می کنند. متاسفانه، این مواد می توانند باعث تحریک پوست به خصوص نواحی حساس اطراف چشم شما شوند.

مواد نگهدارنده: این مواد باعث حفظ محصولات مراقبت از پوست می شوند. آنها از رشد مخمر جلوگیری می کنند و از ورود و رشد باکتری در محصول مراقبت از پوست شما جلوگیری می کنند. اگر محصول مراقبت از پوست شما حاوی آب باشد، به یک ماده نگهدارنده نیاز دارد. متاسفانه، برخی از مواد نگهدارنده می توانند باعث تحریک پوست شوند، به خصوص اگر پوست حساسی دارید. پس هنگام خرید کرم دور چشم به نوع پوست خود توجه داشته باشید تا مشکلی پیش نیاید.

الکل: هنگام جستجوی بهترین کرم دور چشم باید به محتویات آن دقت کنید که حاوی الکل نباشد. الکل در بسیاری از محصولات مراقبت از پوست و کرم های چشم وجود دارد. متاسفانه، این ماده می تواند باعث سوختگی پوست و همچنین خشکی پوست شود.

عطرها: بهترین کرم دور چشم و همچنین بسیاری از محصولات مراقبت از پوست بدون عطر هستند. در خرید کرم دور چشم به این نکته توجه کنید. چون رایحه ها می توانند باعث سوزش یا تحریک پوست و چشم شوند. عطرهای مصنوعی باعث سوزش در پوست زیر چشم می شوند.

موادی که باعث سوزش چشم می شوند

هنگام خرید بهترین کرم دور چشم از چه چیزی باید اجتناب شود

چیزی که در هنگام خرید بهترین کرم دور چشم به آن نیازی ندارید، قیمت بالا است. کرم چشم گران تر به معنای بهتر بودن نیست. شما می توانید برای یافتن بهترین کرم دور چشم گزینه های مقرون به صرفه زیادی پیدا کنید که حاوی مواد لازم برای چشم های افراد جوان تر است. بعضی اوقات هنگام خرید کرم دور چشم، قیمت های گران تری را می بینیم و فکر می کنیم بله، این بهترین کرم دور چشم است. باید توجه داشته باشید که آنها هیچ نتیجه ای بهتر از کرم دور چشم با قیمت ارزان تر ندارد و دقیقا همان کار را انجام می دهند. حتی ممکن است برای بعضی از افراد این کرم های گران قیمت کارساز نباشد

دکمه بازگشت به بالا