مجله جامعهمجله کسب و کار

راهنمای خرید صندلی پله پیما

راهنمای خرید صندلی پله به صورت کامل در این مقاله در اختیار شما قرار داده شده است. اگر شما هم بدنبال راهی برای رفت و آمد افراد ناتوان و سالمند از پله ها هستید با ما همراه باشید تا شما را با یکی از مهم ترین تجهیزات توانبخشی آشنا کنیم.

آشنایی با صندلی پله

همه ی ما در اطرافیان نزدیک خود شخصی را داریم که ممکن است دچار معلولیت جسمی باشد و یا سالمند باشد. رفت و آمد برای این افراد از پله ها دشوار است و در اکثر موارد قادر به عبور و مرور تنهایی نیستند. بنابراین همیشه یک شخص باید به آن ها کمک کند و یا آن ها را حمل کند. این موضوع کار سختی است. یکی از روش هایی که کاملا ایمن است و برای افراد ناتوان مشکلی ایجاد نمی کند، خرید صندلی پله پیما است.

بالابر پله اپارتمان | بالابر پله پیما‬‎

در حقیقت صندلی پله رو وسیله متحرکی برای جا به جایی سالمندان و یا اشخاصی که مشکلات زانو، کمر و حرکتی دارند، برای بالا رفتن و پایان آمدن از پله ها می‌باشد. امروزه در دنیا بالابر پله رو جابه جایی از طریق پله ها را بسیار راحت و سریع تر کرده است. این صندلی نیروی حرکتی خود را از برق تامین می‌کند و به وسیله یک موتور الکتریکی که بر روی آن نصب شده است، به حرکت در می‌آید و در مسیر این ریل به طرف بالا و پایین نرده ها حرکت می‌کند. در مواردی از این نوع صندلی‌ها، نیز یک باتری بر روی آنها تعبیه شده است که به وسیله نیروی برق شارژ می‌شود و در زمانی که برق منزل قطع شود، انرژی حرکتی صندلی به وسیله باتری تامین می‌شود.

انواع صندلی پله

خرید صندلی پله از لحاظ ساختار و مکانیزم حرکتی نیز در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرد که برخی از مهمترین انواع مدل های مکانیزم حرکتی اسانسور بالابر پله عبارتنداز‌ :‌

  • مکانیزم چرخ دنده گیربکس روی ریل دندانه شانه ای
  • مکانیزم سیم بکسلی و انتقال حرکت از طریق سیم بکسل
  • مکانیزم اصطکاکی از طریق فشار لاستیک بر روی ریل

صندلی پله پیمای خارجی  را می توان مطمئن ترین راهکار جهت عبور از مسیر دشوار پله ها برای اقشار مختلف جامعه دانست .

صندلی پله ایرانی مستقیم، صندلی پله ایرانی پیچشی، صندلی پله اروپایی مستقیم، صندلی پله اروپایی پیچشی

صندلی پله پیمای خارجی توسط کشورهای صنعتی و پرقدرتی از قبیل امریکا ، انگلیس ، ایتالیا ، آلمان ، ترکیه ، روسیه و چین طراحی و تولید می گردد. با توجه به استفاده از تکنولوژی های روز دنیا در این محصول ، تنها کشورهای محدودی توانمندی تولید و ساخت این محصول را دارند.

انواع برندهای صندلی پله پیما خارجی

در این بخش به بررسی برندهای برتر تولید کننده صندلی پله پیما خارجی که در ایران وارد شده می پردازیم :

  • Acorn stairlift 

برند آکورن ساخت کشور انگستان یکی از قدیمی ترین شرکت های تولید کننده پله پیما در کشور می باشد که البته اخیرا واردات آن با محدودیت مواجه شده است و پشتیبانی و تعمیر و تامین قطعات به راحتی انجام نمی گیرد.

  • Stannah stairlift

برند استانا ساخت کشور انگلستان را می توان یکی از با کیفیت ترین تولید کنندگان پله پیما در جهان دانست که قیمت بالاتری نسبت به سایر محصولات پله پیما دارد البته این محصول هم بسیار کمتر نسبت به سایر برندها داخل کشور کار شده است.

  • thyssenkrupp stairlift

برند تیسن کروپ ساخت کشور المان از برندهایی است که نسبت به سایر برندها ، بسیار بیشتر مورد استقبال قرار گرفته و در عین زیبایی ظاهری از کیفیت قابل قبولی نیز برخوردار است.

اگر نیاز به اطلاعات دقیق تر و مشاوره رایگان هستید همین حالا با کارشناسان تجهیزات توانبخشی کوشا تماس بگیرید.

09157242131

کاربردهای خرید صندلی پله

برخی از مهمترین کاربرد های پله پیما می تواند برای افراد سالمند – ناتوان – کم توان – معلول – جانبازان و افرادی که به هر دلیل بالارفتن از پله برای آن ها یک نوع خطر محسوب می شود ، پیشنهاد می‌گردد.

ساختار سیستم صندلی پله پیما خارجی متشکل از یک موتور پرقدرت ۲۴ ولت می باشد که بعد از اتصال به یک گیربکس با افزایش توان خروجی ، توسط چرخ دنده سر موتور بر روی ریل دندانه شانه ای حرکتی نرم و بی صدا و ایمن را ایجاد می نماید.

همچنین استفاده از دو عدد باطری ۱۲ ولت جهت تامین انرژی سیستم باعث افزایش ایمنی و نمای ظاهری جذابی را برای سیستم بالابر پله مستقیم خارجی ایجاد می نماید.

در مورد قیمت انواع صندلی پله پیما باید گفت که قیمت ها کاملا براساس مدلی که شما انتخاب می کنید تعیین خواهد شد.

اگر به دنبال محصولی هستید که با هزینه ای مقرون به صرفه امکان عبور از انواع مدل پله ها را داشته باشد ویلچر پله رو همان چیزی است که شما می خواهید.

بالابر پله اپارتمان | بالابر پله پیما‬‎

با خرید ویلچرپله می توانید آن را به راحتی حمل کنید و در هر مکانی استفاده نمایید. در واقع صندلی پله ثابت است اما ویلچرپله قابل حمل در هرمکانی است.

دکمه بازگشت به بالا