هتل های استخردار کیش

جزیره کیش، یکی از جزایر خلیج فارس بوده و به لحاظ موقعیت جغرافیایی با تنگه هرمز، امارات متحده عربی،  بحرین و عربستان مرتبط است. این جزیره که با انبوهی از جاذبه‌های شگفت انگیز به استقبال مسافران می‌آید، مساحتی بالغ بر ۹۲ کیلومتر مربع دارد و طبیعتی بی نظیر از جمله سواحل کم عمق و طلایی و آب‌های تمیز نیلگون را به مخاطبان هدیه می‌دهد. برای آشنایی با امکانات و ویژگی‌های این جزیره، پیشنهاد می‌کنیم سری به مقاله بزنید.

اما یکی از جاذبه‌های توریستی این جزیره، هتل‌های ریز و درشتی هستند که هم فضایی برای استراحت و آرامش گردشگران بوده و هم از امکانات، طراحی و چشم اندازهای جالب توجه به مناظر بی بدیل اطراف برخوردارند. در این مقاله قصد داریم به معرفی برخی از بهترین هتل‌های استخردار این منطقه بپردازیم که امکانات ریلکس کردن و انرژی گرفتن پس از گشت و گذاری خسته کننده را به بهترین شکل برای مهمانانشان فراهم می‌کنند.

هتل امیرکبیر کیش در جزیره زیبای کیش واقع‌شده است. این هتل جزو هتل‌های بسیار جذاب و تازه تأسیس به شمار می‌رود و در میان هتل‌های کیش توریست‌های زیادی را به سوی خود جذب می‌کند که با خرید بلیط تهران کیش عازم این جزیره می‌شوند.

ویدا

سفرمان را از آغاز می‌کنیم. این اقامتگاه ۱۰ طبقه و ۴ ستاره که از سال ۱۳۹۶ پذیرای مسافران است، از جمله به روزترین اقامتگاه‌های جزیره بوده و از معماری جالب توجهی برخوردار است. در این هتل می‌توانید شاهد ۱۴۴ اتاق مجهز به کلیه امکانات از جمله تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، میز کار، آباژور، تهویه مطبوع، صندوق امانات و مینی بار باشید.

در عین حال این هتل با وجود یک آتلیه، امکانات فکس و فتوکپی و پرینتر، خدمات کرایه خودرو، فروشگاه، رستوران، کافی شاپ، خدمات خشکشویی، وای فای رایگان در سراسر ملک، فضای سبز و پارک کودکان، روزهایی مفرح را از این اقامت خاطره انگیز برای مهمانان به ارمغان می‌آورد.

بعلاوه این هتل با وجود یک سالن ورزشی که استخر، سونا، جکوزی، خدمات اسپا، حمام سنتی و خدمات ماساژ را ارائه می‌دهد، همچنین فضایی مناسب برای ریلکس کردن و استراحت را به بهترین نحو فراهم می‌کند. گفتنی است که استفاده از این امکانات، برای کلیه مهمانان رایگان است.

داریوش

این هتل ۵ ستاره که از سال ۱۳۸۲ تاکنون فعالیت خود را شروع کرده، در عین حال با وجود معماری الهام گرفته از تخت جمشید و کاخ‌های آپادانا، تمدن و فرهنگ ایران باستان را در معرض دید علاقمندان می‌گذارد. گفتنی است این اقامتگاه، مساحتی بالغ بر ۱۲ هکتار داشته و در شمال شرقی جزیره، همانند نگینی بر انگشتری کیش خودنمایی می‌کند.

این اقامتگاه ۳ طبقه، ۱۹۰ اتاق با کلیه امکانات رفاهی از جمله آشپزخانه مجهز همراه با یخچال و چایساز، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان، مبلمان راحت، تهویه مطبوع، میز کار، دراور و آباژور را در خود جای داده است. بعلاوه اتاق‌های ، چشم اندازی فراموش نشدنی و باشکوه به مناظر زیبای اطراف دارند و در عین حال، آرامش را از سفر با تور کیش به مخاطبان ارزانی می‌کنند.

و اما یکی از مهمترین ویژگی‌های این اقامتگاه به یادماندنی، مجموعه آبی هتل است که مشتمل بر یک استخر روباز مخصوص خانم‌ها و یک استخر روباز برای آقایان است که در کنار سونا، جکوزی و خدمات ماساژ، تعطیلاتی مفرح را برای مسافران رقم می‌زنند. گفتنی است که استخر آقایان، مشرف به خلیج فارس بوده و یک دید بی نظیر به زیبایی‌های طبیعت دارد.

بعلاوه در این هتل، خدمات و امکاناتی نظیر وای فای رایگان در سراسر هتل، روم سرویس، صبحانه، مرکز خرید، خدمات اداری از جمله فتوکپی و پرینتر، رزرواسیون ۲۴ ساعته، خدمات خشکشویی، ترانسفر رفت با پرداخت هزینه اضافی، تاکسی سرویس، سالن بدنسازی، پارکینگ اختصاصی، صندوق امانات، فضای سبز و زمین تنیس، گیم نت، مرکز خرید و کافی شاپ در اختیار مهمانانش قرار می‌گیرند.

شایگان

این ملک ۳ طبقه ۵ ستاره در بلوار رودکی، با کلیه امکانات رفاهی از مسافران به گرمی استقبال می‌کند. این اقامتگاه که از سال ۱۳۸۲ با ۱۳۰ اتاق و سوئیت افتتاح شد و فعالیت خود را شروع کرد، اکنون یکی از معتبرترین و محبوب‌ترین هتل‌های جزیره به شمار می‌آید. در این اقامتگاه می‌توانید به فروشگاه، کتابخانه، رزرواسیون ۲۴ ساعته، وای فای رایگان در سراسر ملک، تاکسی سرویس و آتلیه دسترسی داشته باشید.

بعلاوه در یک استخر و سونای شیک، خلوت و تمیز، فضایی آرامش بخش را برای رهایی از تنش‌های سفر ایجاد می‌کنند. در عین حال، این هتل ۳ رستوران را در خود جای داده است که بهترین محیط و خدمات را برای خورد و خوراک مسافران فراهم می‌کنند از جمله رستوران شانی که غذاهای ایرانی و بین المللی و گریل را سرو می‌کند و در عین حال مسافران را از حظ شنیدن موسیقی زنده در حین صرف غذا برخوردار می‌نماید. کافه رستوران گاردن که با غذاهای بین المللی و نوشیدنی‌های متنوع سرد و گرم به استقبال مهمانان می‌آید و چایخانه سنتی صبا که نوشیدنی‌های سنتی و گوارا را در کنار غذاهایی نظیر کباب، آبگوشت و آش ارائه می‌دهد.

در ضمن اتاق‌ها و سوئیت‌ها هم از کلیه وسایل راحتی نظیر تلویزیون، حمام اختصاصی، روم سرویس، مبلمان و تختخواب‌های راحت، کمد لباس، لوازم بهداشتی و تهویه مطبوع برخوردارند.

کوروش

این هتل ۱۶ طبقه که در سال ۱۳۹۷ افتتاح شد، از جمله لوکس‌ترین اقامتگاه‌های جزیره به شمار می‌آید. در این ملک ۵ ستاره، تعداد ۱۹۸ اتاق و سوئیت  با کلیه امکانات از جمله مبلمان و تخت خواب‌های راحت، آباژور، مینی بار همراه با گزینه‌هایی نظیر چایساز و یخچال، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی رایگان و دمپایی، کمد لباس و رخت آویز، تلویزیون و تهویه مطبوع در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند.

در اینجا استخری سرپوشیده همراه با سونا و جکوزی، لحظاتی مفرح و آرامش بخش را برای مسافران خسته از گشت و گذار رقم می‌زند و به لحاظ قیمت نیز برای مهمانان این اقامتگاه رایگان است.

جالب است بدانید اولین هتل در خاورمیانه است که از انرژی خورشیدی بهره می‌گیرد. همچنین وای فای رایگان در سراسر ملک، رستوران، کافی شاپ، فروشگاه، آتلیه، فضای سبز، خدمات کرایه خودرو، سالن همایش و صندوق امانات برای مهمانان مهیا هستند. گفتنی است این ملک، از موقعیت مکانی عالی در جزیره برخوردار بوده و دسترسی راحتی به مهمترین جاذبه‌های این خطه از جمله ساحل خلیج فارس و مراکز خریدی همچون پردیس ۱ و ۲ دارد.

مارینا پارک

و اما این هتل ۵ ستاره که از فضای سبز و جاذبه‌های طبیعی و چشم اندازهای زیبا و قابل توجه سرشار است، در عین حال از معماری و طراحی مدرن و ساحل اختصاصی برخوردار بوده و اولین مارینای کیش را داراست. گفتنی است این اقامتگاه باشکوه ۲ طبقه که از سال ۱۳۸۹ تاکنون پذیرای مسافران بوده، مساحتی بالغ بر ۱۰ هکتار داشته و ۱۸۶ اتاق و سوئیت را در خود جای داده است.

فضای استخر سرپوشیده این مجموعه شامل حوضچه آب سرد، سونای خشک و بخار، جکوزی و کلوپ ورزشی بوده و لحظاتی مفرح را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد. بعلاوه به دلیل ملاحظات سلامتی و امنیت، ورود کودکان زیر ۵ سال به این فضا ممنوع است.

در اینجا می‌توانید از وای فای رایگان در لابی، مرکز خرید، خدمات اداری نظیر فکس و فتوکپی و پرینت، کافی شاپ، رزرواسیون ۲۴ ساعته، روم سرویس، صبحانه‌ای لذیذ، ترانسفر برگشت با پرداخت هزینه اضافی و همچنین خدمات تاکسی سرویس برخوردار شوید. در ضمن کلیه اتاق‌ها مجهز به آشپزخانه، تلویزیون، میز کار، مبلمان و سایر امکانات رفاهی هستند. گفتنی است این هتل دسترسی عالی به مهمترین جاذبه‌های جزیره از جمله پارک دلفین‌ها و باغ پرندگان، پارک و ساحل مرجان و دارد.

پانوراما

این هتل ۱۵ طبقه با ۲۶۷ اتاق همراه با معماری مدرن و طراحی بی نظیر، از سال ۱۳۸۹ در بلوار رودکی فعالیت خود را شروع کرد و امروز یکی از بهترین اقامتگاه‌های جزیره با سابقه‌ای درخشان به شمار می‌آید. از این ملک ۵ ستاره، می‌توانید به راحتی به ساحل خلیج فارس و مراکز خرید مشهوری همچون سارینا ۲ و زیتون دسترسی داشته باشید.

و اما به لحاظ امکانات باید بگوییم که مهمانان این اقامتگاه می‌توانند به اتاق‌هایی مجهز و راحت، آتلیه، تاکسی سرویس، آژانس مسافرتی، کافی شاپ، رزرواسیون ۲۴ ساعته، اتاق چمدان، صندوق امانات و سایر گزینه‌های رفاهی دسترسی داشته باشند. بعلاوه مجموعه آبی این ملک که از سونای خشک و بخار، جکوزی و استخری عالی برخوردار است، این امکانات لوکس و بی نظیر را کامل می‌کند.

ایران

در این هتل ۵ ستاره بین المللی و لوکس و مدرن، می‌توانید شاهد ۱۲۸ اتاق و سوئیت باشید که برخی از آنها چشم اندازی باشکوه به منظره دریا و پارک دارند. در بدو امر، فضای سبز و پرسنلی حرفه‌ای در این ملک زیبا به استقبالتان می‌آیند و در ادامه امکاناتی کامل و عالی از جمله مجموعه آبی با استخر، سونا و جکوزی فضایی آرام و دنج را برای ریلکس کردن برایتان به ارمغان می‌آورند.

سایر امکانات مهم این ملک مشتمل بر خدمات باربری، شبکه پخش فیلم، پارکینگ اختصاصی، خدمات تهیه بلیط، سالن ورزشی، تلویزیون در لابی، تهویه مطبوع، روم سرویس، رزرواسیون ۲۴ ساعته، ترانسفر رفت، کافی شاپ، صندوق امانات و صبحانه‌ای خوشمزه به نحوی عالی شما را غافلگیر می‌کنند. بعلاوه اتاق‌های این اقامتگاه ۷ طبقه نیز مجهز به مینی بار با پرداخت هزینه اضافی، میز کار، مبلمان و تخت‌های بزرگ و راحت، بالکن، گاوصندوق شخصی، حمام اختصاصی و غیره هستند.

گفتنی است این اقامتگاه از موقعیت مکانی عالی برای دسترسی به جاذبه‌های پرطرفدار کارتینگ، بولینگ مریم، و پارک هنگام برخوردار است.

هتل بین المللی کیش

اگر حوالی بلوار دریا را برای اقامت انتخاب کردید، باید بگوییم که هتل بین المللی کیش بهترین گزینه است. این ملک ۱۳ طبقه که از سال ۱۳۹۶ پذیرای مهمانان تور کیش بوده است، در عین حال به اسکله تفریحی و خلیج فارس بسیار نزدیک است. و همچنین با وجود دسترسی عالی به مراکز خرید از جمله مریم و ونوس، علاقمندان به خرید را به گشت و گذاری به یادماندنی دعوت می‌کند.

گفتنی است مجموعه آبی این اقامتگاه نیز استخر، سونا، جکوزی، حمام ترکی، خدمات اسپا و ماساژ را ارائه می‌دهد. در ضمن مهمانان می‌توانند در این اقامتگاه ۵ ستاره به کلیه امکانات رفاهی از جمله کافی شاپ و رستوران، پارکینگ اختصاصی، روزنامه، تاکسی سرویس شبانه روزی، فضای سبز، خدمات خشکشویی، روم سرویس، ترانسفر رفت فرودگاهی رایگان و وای فای رایگان در سراسر ملک دسترسی داشته باشند. جالب است بدانید این ملک، ۳۴۲ اتاق و سوئیت کاملا مجهز را در خود جای داده که برخی از آنها چشم اندازی بی نظیر و زیبا از دریا را به مخاطبان هدیه می‌دهند.

ترنج

و در آخر سری می‌زنیم به که با طراحی جالب توجه و خاصش، چشم هر بیننده‌ای را خیره می‌کند. این مجموعه نامتعارف و خلاقانه، با ۱۰۰ کلبه چوبی بر روی آب‌های خلیج فارس واقع شده و فضایی راحت، دنج و بکر را به مخاطبان هدیه می‌دهد. کلبه‌ها دارای کف شیشه‌ای و بالکن هستند و از این رهگذر امکان بهره مندی از  زیبایی‌های طبیعی را به بهترین نحو فراهم می‌کنند.

هتل های استخردار و جکوزی دار کیش

جالب است بدانید مجموعه آبی سرپوشیده این هتل، بر بام این ملک واقع شده و چشم دیدی قابل توجه به مناظر اطراف دارد. این مجموعه استخر، سونا، جکوزی و خدمات ماساژ را به علاقمندان ارائه می‌دهد.

در ضمن این ملک به رسم سایر هتل‌های مدرن و ۵ ستاره جزیره، کلیه امکانات رفاهی از جمله آتلیه، کافی شاپ و چایخانه سنتی، فضای سبز، رزرواسیون ۲۴ ساعته، امکانات اداری، صندوق امانات، خدمات کرایه خودرو، پارکینگ رایگان، دستگاه خودپرداز، وای فای رایگان، سالن بیلیارد، سیستم تهویه مطبوع، صبحانه و غیره  را ارائه می‌دهد. بعلاوه اتاق‌ها نیز با وجود روم سرویس، میز کار، گاوصندوق شخصی، یخچال، چایساز، مبلمان و تخت راخت، حمام اختصاصی و سایر امکانات، اقامتی به یادماندنی ریکی از تفریحات لذت بخش در سفر به منطقه گرمسیر کیش مطمئنا آب بازی است . در اینجا لیستی از هتل های استخر دار و جکوزی دار جزیره کیش را برای شما انتخاب کرده ایم که در ادامه به معرفی هر کدام از آن ها خواهیم پرداخت.

با توجه به تنوع بالای هتل ها در کیش بهتر است قبل از سفر خود به جزیره و رزرو هتل به طور کامل آن را بررسی کنید تا سفر و اقامتی خاطره انگیز داشته باشید. با مراجعه به سایت کیش میزبان می توانید اطلاعات کامل از تمامی بدست آورید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

یکی از امکانات حائز اهمیت در هتل ها وجود استخر و جکوزی است که برای بسیاری از افراد وجود آن در محل اقامتشان مهم و ضروری می باشد و در هنگام رزرو هتل به وجود استخر و جکوزی و همچنین امکانات و تجهیزات آن توجه ویژه دارند. در این مقاله با کیش میزبان همراه باشید تا بتوانید اطلاعات کافی در مورد هتل های کیش که از این امکانات برخوردار هستند کسب کنید، به همین منظور در ابتدا به بررسی اهمیت این امکانات در هتل میپردازیم؛

اهمیت استخر در هتل ها

امروزه استفاده از تفریحات آبی همچون استخر گسترش زیادی داشته است و مورد توجه بسیاری از افراد می باشد، زیرا شنا کردن یکی از ورزش های لذت بخش و محبوب برای افراد در گروه های سنی مختلف می باشد، بسیاری از افراد به شنا کردن در مکانی ایده آل و تمیز علاقه زیادی دارند و یکی از گزینه های اصلی آنها برای انتخاب هتل محسوب می شود.

استخرهای هتلی چه ویژگی هایی دارند؟

استخرها انواع مختلفی دارند و و مطابق با کاربرد آنها از تجهیزات مختلف در ساخت آن ها استفاده می شود. استخرهایی که در هتل ها وجود دارند از نوع استخرهای تفریحی هستند که برای تفریح و سرگرمی تاسیس شده اند، این استخرها که برای ساخت آن ها به جز عمق آب نیاز به معیاری و ضابطه ی خاصی ندارد، در شکل های مختلف و با امکانات، تجهیزات و لوازم مختلف تاسیس می شوند. استخرهای هتلی غالبا از ویژگی های زیر برخودار هستند:

  1. عمق آب در بخش های بزرگی از استخر کمتر از 1.7
  2. ناحیه عمیق استخر مناسب برای نصب تخته شیرجه کوتاه حداکثر تا 3 متر ارتفاع
  3. ناحیه عمیق مناسب برای نصب وسایلی مانند سرسره،  موج ساز مکانیکی و …
  4. کف استخر دارای شیب ملایم و کمتر از 7 درصد
  5. پیش بینی حاشیه حداقل 2 متر در استخر سرپوشیده و 4 متر در استخرهای روباز جهت استراحت شناگران و نظارت ناجیان غریق

جکوزی که در واقع محیط حوضچه مانندی است که برای رفع خستگی و ماساژ بسیار مناسب و پرکاربرد می باشد، در جکوزی آب با فشار زیاد به وسیله ی پمپ های قوی و از طریق لوله های تعبیه شده در بخش های مختلف دیواره به داخل حوضچه وارد می شوند.

یکی از عواملی که سفر به جزیره کیش را خاطر انگیز تر می کند، محل اقامتی ایده آل با امکانات رفاهی و تجهیزات مناسب است که افراد با توجه به سلیقه خود هتل مورد نظر را انتخاب می کنند، غالبا وجود استخر های بهداشتی و مجهز در هتل ها یکی از آیتم هایی است که نظر افراد را به خود جلب می کند.

هتل های 5 ستاره استخر و جکوزی دار کیش

در جزیره کیش تمامی هتل های 5 ستاره  همچون  دارای استخر و جکوزی می باشند.
اما برخی از هتل ها در جزیره کیش استخری متفاوت دارند که لذت شنا کردن را به یادماندنی می کنند و مانند آن را نمی توانید در دیگر هتل ها تجربه کنید.

هتل داریوش، استخر روباز با چشم انداز دریا

هتل داریوش کیش بدون شک یکی از بهترین هتل های جزیره کیش با معماری منحصر به فرد می باشد ، یکی از امکانات بی نظیر این هتل دارا بودن دو استخر مجزای روباز برای خانم ها و آقایان است تا بدون نگرانی و دغدغه بتوانید آفتاب بگیرند و ویتامین D جذب کنید، استخر آقایون مشرف به دریا است و برای آنان چشم اندازی بی نظیر در زمان شنا کردن ایجاد کرده است که برایشان خاطره ای به یادماندنی از سفر به کیش به ارمغان می آورد.

هتل پالاس، استخری خاص و خلاقانه

در طبقه 15 هتل پالاس که در حال تاسیس می باشد، استخری مدرن  و به سبک نوین قرار دارد، این استخر به گونه ای خاص و خلاقانه طراحی شده است و علاوه بر اینکه روباز و با چشم انداز جزیره است، حالت سرریز دارد و تجربه ی شنا در محیطی متفاوت و منحصر به فرد را برای مسافران ایجاد می کند.

هتل های 4 ستاره استخر و جکوزی دار کیش

هتل های 4 ستاره متعددی در جزیره کیش وجود دارد که هر کدام امکانات و ویژگی های خاص خود را دارند، در بعضی از این هتل های چهار ستاره جهت رفاه و آسایش بیشتر مهمانان استخر و جکوزی وجود دارد که به عنوان مزیتی نسبت به سایر هتل ها برای جذب مسافران و گردشگران محسوب می شود،

تعداد هتل های چهار ستاره استخر و جکوزی دار در کیش بسیار محدود می باشد و تنها و در کیش هستند که دارای استخر و جکوزی می باشد و به عنوان یکی از ویژگی ها و برتری این هتل ها نسبت به سایر هتل های گروه خود در جزیره محسوب می شود و در جذب مسافران و گردشگران به این هتل ها موثر بوده است.

ا برای مسافران تور کیش رقم می‌زنند. سفر به کیش همیشه یکی از بهترین انتخاب‌هاست؛ اما به نظر شما بهتر نخواهد بود اگر هنگام ، کمی بیشتر به خدمات و امکانات هتل دقت کنیم؟ کم نیستند کسانی که بعد از سفر کیش به دلیل ناراضی بودن از محل اقامت، از کل سفر هم چندان راضی نبوده و آرزو می کردند کاش می توانستند دوباره این سفر را با یک هتل دیگر تجربه کنند. به همین دلیل توصیه می‌کنیم هنگام رزرو هتل حتما امکانات آن را به دقت مطالعه کنید.

در هتل‌های جزیره کیش هم استخر یکی از همان امکاناتی است که نمی‌توان به راحتی از آن گذشت. فکر کنید شنا کردن به راحتی چندطبقه پایین رفتن یا کمی قدم زدن باشد.

هتل ویدا؛ پنج ستاره و رؤیایی

در 11 طبقه با 144 اتاق و 158 پرسنل یکی از بهترین گزینه‌ها برای اقامت در کیش است. خوب است این نکته را اضافه کنیم که این هتل نوساز در سال 1396 آغاز به کار کرده است. دیزاین فوق‌العاده، امکان اجاره خودرو و دوچرخه، سالن کودک و سالن بزرگ ورزشی از مهم‌ترین ویژگی‌های هتل هستند. بد نیست بدانید که این هتل 5 ستاره یکی از بهترین آتلیه‌های عکاسی جزیره را هم دارد و اگر می‌خواهید چند عکس رؤیایی در سواحل زیبای کیش بگیرید، فرصت را از دست ندهید.

اما مهم تر از همه اینکه سالن ورزشی هتل شامل باشگاه بدنسازی، سالن زیبایی و ماساژ بوده و بهترین بخش آن بدون شک استخر، سونا، جکوزی، اسپا، حمام سنتی و حوضچه‌ی آبسرد است. استفاده از مجموعه استخر ویدا هم برای بانوان و هم آقایان ممکن و برای تمام میهمانان هم رایگان است.

هتل داریوش؛ بزرگ و باشکوه

دوست دارید یک هتل همه چیز تمام رزرو کنید؟ هتل بزرگ داریوش، بدون تردید بهترین گزینه است. این هتل 5 ستاره با معماری و نمای فوق‌العاده‌اش که برگرفته از بنای پاسارگاد است، فضای باشکوهی را در کنار خلیج فارس خلق کرده است. فقط کافیست یک بار از پنجره‌ی اتاق‌ها به تماشای طلوع و غروب آفتاب بنشینید تا معنای اقامت به‌یادماندنی را درک کنید.

یک استخر روباز مخصوص خانم‌ها و یک استخر روباز ویژه آقایان دارد تا علاوه بر امکان شنا کردن، بتوانید بدون دغدغه‌ی نمک دریا آفتاب بگیرید و بدون نگرانی از سوختن پوستتان، ویتامین دی جذب کنید. استخر روباز آقایان مشرف به خلیج فارس است و شما می‌توانید هنگام شنا، شاهد آب‌های نیلی خلیج باشید. غواصی اختصاصی، ماساژ تایلندی، زمین تنیس و باشگاه بیلیارد، باشگاه بدنسازی و دسترسی به لاین دوچرخه‌سواری جزیره هم از دیگر امکانات تفریحی این هتل هستند.

هتل مارینا پارک با فضای سبز اختصاصی 

هتل مارینا پارک کیش یک هتل پنج ستاره لوکس و خیره‌کننده است. جدا از ساختمان و اتاق‌های زیبا، این هتل یکی از بزرگ‌ترین فضای سبزهای کیش را دارد. به همین دلیل قدم زدن در محوطه هتل هم برایتان لذت‌بخش خواهد بود. شما حتی می‌توانید با دوچرخه‌هایی که هتل در اختیارتان قرار می دهد، دور هتل رکاب بزنید. البته مجموعه «فعالیت‌های سلامت» مارینا پارک تفریحات متعددی برای شما تدارک دیده است.

علاوه بر مسیر دوچرخه‌سواری، زمین تنیس، پارک و نخلستان؛ چند دریاچه و یک باشگاه ورزشی پیشرفته نیز در هتل وجود دارد. اما مهم تر از همه اینها مجموعه‌ی استخر هتل است که شامل استخر، سونا و جکوزی می شود. اگر هم اهل تفریحات آبی هستید و قیمت هتل کیش از اولویت هایتان نیست؛ بد نیست بدانید که ساحل هفتصد و پنجاه متری اختصاصی هتل دسترسی به تفریحاتی همچون جت اسکی، مارینای اختصاصی و غواصی را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید

هتل پارمیس؛ از مجهزترین هتل های کیش

با موقعیت عالی که در جزیره دارد، بسیار نزدیک به مراکز خرید و نقاط تفریحی کیش است. فقط کافیست این هتل را برای رزرو هتل کیش انتخاب کنید تا سفر رؤیایی شما با استقبال فرودگاهی کارکنان هتل آغاز شود. تمام امکانات رفاهی در اتاق‌های این هتل برایتان آماده شده است و پرسنل هتل نیز در تمام ساعات شبانه‌روز پاسخگوی نیازهای شما هستند.

مجموعه ورزشی پارمیس بسیار کامل است؛ اما بهترین بخش آن استخر، سونا و جکوزی هتل است که در تمام طول اقامتتان در هتل استفاده از آن رایگان خواهد بود. مطمئن باشید بعد از گشت و خرید در مراکز خرید کیش، شنا در استخر هتل بسیار آرامش‌بخش خواهد بود.

هتل میراژ؛ هتل هشت طبقه کیش

این هتل شیک 8 طبقه یک هتل 5 ستاره‌ی واقعا دیدنی است که تماشای منظره‌ی خلیج فارس از تراس اتاق‌های آن هرگز از یادتان نخواهد رفت. اگر دنبال دلیل دیگری برای می‌گردید، اجازه دهید کمی در مورد غذاهای رستوران هتل به شما بگوییم. در حقیقت تنوع غذاهای ایرانی و فرنگی رستوران اصلاً نمی‌گذارد شما گرسنه از آن بیرون بروید.

 در هتل‌های این جزیره هم استخر های کیش یکی از همان امکاناتی است که نمی‌توان به راحتی از آن گذشت.

از آنجایی که این هتل بسیار نوساز است خودتان می‌توانید حدس بزنید مجموعه استخر، سونا و جکوزی آن چه کیفیتی خواهد داشت. بدون شک آرامش استراحت در سونا یا لم دادن در جکوزی هتل تجربه ای است که هرگز فراموش نخواهید کرد. راستی ساحل و تفریحات آبی هم بسیار به شما نزدیک هستند.

 

 

دکمه بازگشت به بالا