پارچه صندلی ماکسیما چی بخرم

هنگامی که صحبت از راحتی در صندلی های وسیله نقلیه می شود می توان از  یادی کرد که به ما کمک خواهد کرد که شما را در فصل تابستان سرد و زمستان گرم نگه داریم. اگر  شما همانند  شما را ناراحت می کند ، صندلی خود را در اختیارما قرار دهید  تا سفرهای دلخواه خود به راحتی  انجام دهید و در آخر سفر خود احساس تازه ای کنید. آیا شما در حال انجام یک ترمیم یا فقط می خواهید یک نگاه کاملا جدید و احساس برای صندلی ها در یک ماشین جدید و یا کامیون داشته باشید،  اثاثیه تولیدی ما برای اتومبیل های مدرن در هر جزئیات صحیح است.

یا شما می توانید صندلی های پارچه ای را در خودرو مدل آخر مدل خود را به سبک چرم کارخانه ارتقا دهید یا از انتخاب های زیادی از طرح های چرم سفارشی، الگوها و رنگ ها استفاده کنید .می خواهید حفاظت موقت یا دائمی صندلی خودرو خود را از سایش و لکه ها محافظت کنید؟ آیا شما از صندلی های فعلی خود خسته شده اید و می خواهید آنها را با رنگ های مختلف یا بافت سفارشی کنید یا به چرم لوکس یا راحتی پوست گوسفند ارتقا دهید؟ یا شما می خواهید یک صندلی کامل را با فوم، چشمه، تر و تمیز و اثاثه یا لوازم داخلی انجام دهید؟ مهم نیست که کدام پروژه صندلی شما در ذهن داشته باشید، می توانید این را با انتخاب وسیعی از پوشش ها و اثاثه یا خود انجام دهید.

از لغزنده های جهانی تا اثاثه یا لوازم داخلی چرم سفارشی، صندلی های صندلی محافظ های حیوان خانگی، ما همه را داریم.اگر یک وسیله نقلیه جدید دارید، نصب مجموعه ای از پوشش های صندلی یک حرکت هوشمند است. آنها از مصرف روزانه و مصرف نوشیدنی ها پرهیز می کنند، بنابراین صندلی های اصلی شما می توانند باقی بمانند. و اگر ماشین شما بزرگتر و صندلی های پاره و پاره شده باشد، مجموعه ای از پوشش های صندلی به درون شما ظاهر و احساس جدیدی خواهد داد و باعث می شود رانندگی لذت بخش تر باشد.

ما پوشش روکش دار، با آرم های سفارشی در دسترس است، که می تواند برای محافظت موقت پس از بازی یا یک روز در ساحل تضعیف شود و اگر شما بخواهید حفاظت درازمدت را انتخاب کنید، انتخاب گسترده ای از صندلی سفارشی را پوشش می دهد.صندلی سفارشی که ما ارائه می دهیم مناسب است تا کرسی های هر مدل و مدل را در نظر بگیریم، بنابراین شما می توانید یک کامیون کامل را در ماشین یا کامیون خود انتظار داشته باشید، بدون هیچ گونه لرزش، دسته بندی و یا چروکیده شدن. آنها ویژگی های ویژه صندلی های خود را شامل صندلی های عقب، عقب بازو، سوئیچ ها برای تنظیم قدرت و پشتیبانی کمری و کیسه های هوائی نصب شده روی صندلی قرار می دهند.

پارچ | تیگارد x35 مشکی

پوشش های پارچه ای ما شامل طیف وسیعی از مواد، الگوها و رنگ هایی از قبیل پلیکتوتن، نئوپرن، جیر، تودی، آلکانتارا و کوردورا می باشد و برخی نیز با لوگو و طرح های سفارشی در دسترس هستند. اگر شما یک علاقه مندان در فضای باز هستید، پس مجموعه ای از پوشش کلاسیک کامو فقط برای کامیون یا SUV مناسب است. آنها در بسیاری از الگوهای استتار متفاوت و با محفظه های نگهداری دستی روی صندلی در دسترس هستند.برای نگاه نهایی و احساس لوکس، شما نمیتوانید پوششهای چرمی خود را ضرب کنید.

آنها از چرمی با کیفیت عالی ساخته شده اند تا بتوانند سبک، احساس راحتی و راحتی را برای خودروها، کامیون ها و SUV ها ارتقا دهند. اگر شما در بودجه هستید، پوشش صندلی چرمی ما طراحی شده است که به نظر می رسد و مانند چرم احساس می شود، اما با قیمت مناسب. پوشش صندلی حیوان خانگی آسان برای نصب و در نسخه های موجود است که حفاظت کامل برای صندلی و همچنین کف و صندلی جلو را فراهم می کند. این پوشش ها برای حیوان خانگی شما راحت هستند و از اثاثه، مو و پنجه های تیز خود محافظت می کنند.

و برای یک نگاه سفارشی و راحتی اضافه، سرپوش های سرپوشیده لوگو سفارشی و پوشش های کمربند ایمنی را نصب کنید و قبل از ظاهر داخلی خود را با یک پوشش مرکزی مرکزی و پوشش چرخ فرمان هنگامی که صحبت از راحتی در صندلی های وسیله نقلیه می شود می توان از  یادی کرد که به ما کمک خواهد کرد که شما را در فصل تابستان سرد و زمستان گرم نگه داریم. اگر  شما همانند  شما را ناراحت می کند ، صندلی خود را در اختیارما قرار دهید  تا سفرهای دلخواه خود به راحتی  انجام دهید و در آخر سفر خود احساس تازه ای کنید.

آیا شما در حال انجام یک ترمیم یا فقط می خواهید یک نگاه کاملا جدید و احساس برای صندلی ها در یک ماشین جدید و یا کامیون داشته باشید،  اثاثیه تولیدی ما برای اتومبیل های مدرن در هر جزئیات صحیح است. یا شما می توانید صندلی های پارچه ای را در خودرو مدل آخر مدل خود را به سبک چرم کارخانه ارتقا دهید یا از انتخاب های زیادی از طرح های چرم سفارشی، الگوها و رنگ ها استفاده کنید

می خواهید حفاظت موقت یا دائمی صندلی خودرو خود را از سایش و لکه ها محافظت کنید؟ آیا شما از صندلی های فعلی خود خسته شده اید و می خواهید آنها را با رنگ های مختلف یا بافت سفارشی کنید یا به چرم لوکس یا راحتی پوست گوسفند ارتقا دهید؟ یا شما می خواهید یک صندلی کامل را با فوم، چشمه، تر و تمیز و اثاثه یا لوازم داخلی انجام دهید؟ مهم نیست که کدام پروژه صندلی شما در ذهن داشته باشید، می توانید این را با انتخاب وسیعی از پوشش ها و اثاثه یا خود انجام دهید.

از لغزنده های جهانی تا اثاثه یا لوازم داخلی چرم سفارشی، صندلی های صندلی محافظ های حیوان خانگی، ما همه را داریم.اگر یک وسیله نقلیه جدید دارید، نصب مجموعه ای از پوشش های صندلی یک حرکت هوشمند است. آنها از مصرف روزانه و مصرف نوشیدنی ها پرهیز می کنند، بنابراین صندلی های اصلی شما می توانند باقی بمانند. و اگر ماشین شما بزرگتر و صندلی های پاره و پاره شده باشد، مجموعه ای از پوشش های صندلی به درون شما ظاهر و احساس جدیدی خواهد داد و باعث می شود رانندگی لذت بخش تر باشد.

ما پوشش روکش دار، با آرم های سفارشی در دسترس است، که می تواند برای محافظت موقت پس از بازی یا یک روز در ساحل تضعیف شود و اگر شما بخواهید حفاظت درازمدت را انتخاب کنید، انتخاب گسترده ای از صندلی سفارشی را پوشش می دهد صندلی سفارشی که ما ارائه می دهیم مناسب است تا کرسی های هر مدل و مدل را در نظر بگیریم، بنابراین شما می توانید یک کامیون کامل را در ماشین یا کامیون خود انتظار داشته باشید، بدون هیچ گونه لرزش، دسته بندی و یا چروکیده شدن.

آنها ویژگی های ویژه صندلی های خود را شامل صندلی های عقب، عقب بازو، سوئیچ ها برای تنظیم قدرت و پشتیبانی کمری و کیسه های هوائی نصب شده روی صندلی قرار می دهند. پوشش های پارچه ای ما شامل طیف وسیعی از مواد، الگوها و رنگ هایی از قبیل پلیکتوتن، نئوپرن، جیر، تودی، آلکانتارا و کوردورا می باشد و برخی نیز با لوگو و طرح های سفارشی در دسترس هستند. اگر شما یک علاقه مندان در فضای باز هستید، پس مجموعه ای از پوشش کلاسیک کامو فقط برای کامیون یا SUV مناسب است.

آنها در بسیاری از الگوهای استتار متفاوت و با محفظه های نگهداری دستی روی صندلی در دسترس هستند.برای نگاه نهایی و احساس لوکس، شما نمیتوانید پوششهای چرمی خود را ضرب کنید. آنها از چرمی با کیفیت عالی ساخته شده اند تا بتوانند سبک، احساس راحتی و راحتی را برای خودروها، کامیون ها و SUV ها ارتقا دهند. اگر شما در بودجه هستید، پوشش صندلی چرمی ما طراحی شده است که به نظر می رسد و مانند چرم احساس می شود، اما با قیمت مناسب. پوشش صندلی حیوان خانگی آسان برای نصب و در نسخه های موجود است که حفاظت کامل برای صندلی و همچنین کف و صندلی جلو را فراهم می کند.

این پوشش ها برای حیوان خانگی شما راحت هستند و از اثاثه، مو و پنجه های تیز خود محافظت می کنند. و برای یک نگاه سفارشی و راحتی اضافه، سرپوش های سرپوشیده لوگو سفارشی و پوشش های کمربند ایمنی را نصب کنید و قبل از ظاهر داخلی خود را با یک پوشش مرکزی مرکزی و پوشش روکش مخصوص نیسان ماکسیما با کیفیت ترین و شکیل ترین روکش مخصوص نیسان ماکسیما  است که توسط صنعت دوخت مارال تولید و به بازار عرضه شده است .

روکش صندلی مارال افتخار دارد با نیم قرن سابقه در تولید روکش صندلی ماکسیما خودروهای داخلی و خارجی بزرگترین تولید کننده روکش صندلی کشور است . و در عین حال با تولیدات بسیار باکیفیت از نگاه مصرف کنندگان برترین تولید کننده روکش صندلی است.

مهمترین مزیتهای روکش صندلی مارال :

– الگویی بینظیر و استثنایی برای تمام خودروها و من جمله روکش مخصوص نیسان ماکسیما  از مهمترین مزیتهای محصولات روکش صندلی مارال نسبت به سایر محصولات مشابه است.

– استفاده از با کیفیت ترین و بهترین چرم روکشی موجود در بازار ، ضد تعریق و مقاوم در برابر سایش ، حرارت و پوسته شدن با ضمانت یکساله.

– استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه تولید از آستر و چسب تا لایی و نخ که جملگی در کیفیت نهایی محصول موثرند.

– دوخت کاملا حرفه ای توسط استادکاران مجرب در این رشته که نیازمند تسلط و آشنایی با دوخت اینگونه محصولات است . ( توضیح اینکه در بسیاری از محصولات متفرقه و بی کیفیت بواسطه عدم بکارگیری نیروی ماهر حتی در صورت بهره بردن از مواد اولیه مناسب محصول نهایی کیفیت مطلوبی نخواهد داشت . )

– دقت در عکس محصولات روکش مارال تا حد زیادی در تشخیص کیفیت محصول از لحاظ دوخت و سایز به مشتریان کمک می نماید. ( به عنوان نمونه روکش صندلی مارال تنها روکش موجود در بازار است که علی رغم مشقت فراوان برای نشست بهتر و زیبایی دو چندان اقدام به دوخت بخیه نما در قسمت پشت گردنیها می نماید.)

مرجع: youtube

دکمه بازگشت به بالا