خرما انرژی زا

آشنایی با خواص خرما؛ انرژی زای طبیعی

خرما یکی از پرکاربردترین انواع میوه‌هایی است که جزو خشکبار نیز قرار می‌گیرد و در همه جهان مصرف می‌شود. در واقع خواص خرما باعث شده است تا به عنوان نوعی خوراکی در رژیم غذایی روزمره ما قرار بگیرد. انواع خرما خاصیت‌های زیادی دارند که ما تنها با برخی از آنها آشنا هستیم. بنابراین ما در این مطلب قصد داریم به بررسی خواص خرما و بهترین زمان برای بهره بردن از مزایای آن بپردازیم. در ادامه همراه مجله بارجیل باشید.

انرژی | انرژی زا

مزایا خرما برای سلامتی

گفتنی است که خرما انواع گوناگونی داشته و از گونه‌های تر آن مانند خرمای مضافتی تا گونه‌های خشک مانند خرمای پیارم در ایران کاشته و مصرف می‌شوند. با این وجود بسیاری از انواع خرما، خواص آنها مشترک هستند و در ادامه به مهمترین این خواص اشاره می‌کنیم. حدود 250 گرم خرما پیارم بارجیل در پس زمینه سفید خرما پیارم انتخاب گزینه‌ها یک مشت خرما مدجول با پیش زمینه سفید خرما مدجول انتخاب گزینه‌ها مشاهده و خرید انواع خرم کاهش سطح کلسترول در بدن خرما یک گزینه عالی برای افزودن به رژیم غذایی جهت کنترل سطح کلسترول در خون است.

همانطور که می‌دانید کلسترول یک عامل اصلی در بروز بیماری‌های قلبی، سکته قلبی و سکته مغزی است. با توجه به قابلیت خرما در کاهش کلسترول می‌توان آن را یک گزینه سالم برای قلب توصیف کرد. اگر کلسترول بیش از حد در خون وجود داشته باشد، در دیواره‌های رگ‌ها رسوب می‌کند. به این رسوب سخت، پلاک گفته می‌شود. وجود پلاک در رگ‌ها عامل بروز حمله قلبی یا سکته مغزی است. اگر کلسترول خون شما بالا است، توصیه می‌شود که میزان فیبر موجود در رژیم غذایی خود را مثلا با مصرف خرما بالا ببرید. کاهش کلسترول از خواص خرمای مدجول هم به حساب می‌آید. جلوگیری از یبوست و رفع آن پسری بیمار نشسته روی توالت فرنگی

میزان بالای فیبر موجود در خرما که قبلا به آن اشاره شد، نقش قابل‌توجهی در تنظیم عملکرد دستگاه هاضمه دارد. اگر مبتلا به یبوست هستید ولی درد یا خونریزی مشاهده نمی‌کنید، اکثرا نشانه آن است که در رژیم غذایی شما کمبود فیبر وجود دارد. در این صورت می‌توانید با بالا بردن میزان فیبر دریافتی خود، مثلا از طریق مصرف خرما با این عارضه مقابله کنید. خرما بار انرژی زا علاوه بر داشتن همه خواص خرما بار طبیعی، باعث انرژی زایی و تقویت قوای جسمانی می شود. خرما بار انرژی زا حاوی :به لیمو – آویشن – رزماری و تعدادی دیگر از گیاهان موثر و مفید می باشد که علاوه بر خاصیت انرژی زایی بدن به دلیل وجود این ترکیبات گیاهی خواصی دیگری را هم دارا میباشد.

. از طرفی به لیمو برای اعصاب مفید است. فلاونوئید موجود در به لیمو به طرز شگفت آوری می تواند بر تعادل هورمونی تاثیر بگذارد، اگر چه این تاثیر خفیف و جزئی است اما می تواند استرس را کاهش دهد. بنابراین، مصرف خرما بار انرژی زا می تواند علاوه بر انرژی زایی به شما، برای آرامش هم کمک کند. مزایای خرمابار انرژی زا دکتر بیز (میان وعده مقوی و سالم ) خرما بار انرژی زا حاوی به لیمو – آویشن – رزماری و تعدادی دیگر از گیاهان موثر و مفید است که علاوه بر خاصیت انرژی زایی برای بدن به خاطر وجود این ترکیبات گیاهی خواصی دیگری را هم دارا هستند.

از سمت دیگر به لیمو برای اعصاب مفید می باشد. فلاونوئید موجود در به لیمو به طرز شگفت آوری قادر است بر تعادل هورمونی تاثیر گذارد، البته این تاثیر خفیف و جزئی می باشد اما قادر است استرس را نیز کاهش دهد. بنابراین، مصرف خرما بار انرژی زا می تواند علاوه بر انرژی زایی به شما، برای آرامش هم کمک نماید . خرما بار بیز با کمترین قیمت خرما بار بیز یکی از محصولات غنی و سرشار از ویتامین می باشد. آیا تا کنون به این موضوع فکر کرده‌اید که مصرف روزانه خرما چه تاثیری بر سلامت بدن شما می‌تواند داشته باشد؟ خرما یک میوه کوچک و بسیار عالی برای بدن شماست که سرشار از انواع ویتامین‌ها، منگنز، فیبر و منیزیم است.

از خواص اصلی خرما می‌توان به انرژی‌زا بودن آن اشاره کرد به طوری که مقدار کمی خرما می‌تواند مقدار زیادی انرژی برای شما به همراه داشته باشد. خرما بار دکتر بیز یکی از مرغوب‌ترین و با کیفیت‌ترین خرماهای تولید شده می‌باشد که می تواند همراه با نوشیدنی هایی نظیر چای قاشقی دکتر بیز صرف شود. کیفیت محصولات توسط دستگاه‌های تمام اتوماتیک ساخت اروپا بررسی می‌شود و پس از کنترل کیفیت، به کمک دستگاه‌های تعبیه شده پاستوریزه و ضدعفونی می‌شوند و سپس با استفاده از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های موجود جمع‌آوری و بسته بندی می‌شود. در مراحل ساخت خرما بار دکتر بیز هیچگونه مواد افزودنی، شیمیایی و نگه‌دارنده استفاده نمی‌شود

همچنین این محصول تا یک سال انقضا دارد و شما می‌توانید این محصول را تا یک سال درون بسته‌بندی نگه‌داری کنید که این ویژگی باعث می‌شود تا تمام کیفیت و خواص درمانی و دارویی محمزایای استفاده از خرما بار دکتر بیز خرما بار دکتر بیز سرشار از انواع ویتامین‌ها می‌باشد و بدن شما با مصرف این محصول ویتامین‌های مورد نیاز خود را کسب می‌کند و می‌توانید نیازهای بدنتان به ویتامین‌ها را رفع کنید. این میوه شامل مواد مغذی می شود و مانند عسل دکتر بیز دارای خواص فراوانی است، همچنین دارای مقدار قابل توجهی فیبر است که وجود فیبر در این محصول باعث جلوگیری از ابتلا به سرطان می‌شود.

خرما بار دکتر بیز انرژی زا می‌باشد. به دلیل اینکه قند موجود در خرما از نوع فروکتوز بوده و می‌تواند انرژی مورد نیاز برای کودکان، بزرگسالان، ورزشکاران و همچنین سالمندان را تامین کند. خرما بار دکتر بیز یک میان وعده بسیار کامل و مغذی برای تمامی سنین می‌باشد. همچنین به دلیل وجود قند طبیعی فروکتوز، که جذب آن دیرتر است، مناسب مصرف برای افراد دیابتی نوع دوم می‌باشد. همچنین خرما دارای آهن است و آهن، مانع از ابتلا به کم خونی می‌شود. از دیگر مواد مغذی موجود در خرما بار می‌توان به فسفر اشاره کرد که باعث افزایش استحکام استخوان‌ها و فعالیت سلول‌های مغزی می‌شود. دمنوش لاغری بیز برای درمان کم خونی مفید است .

خرما بار دکتر بیز در انواع مختلف زنجبیلی، دارچینی، رژیمی، تقویتی و انرژی‌زا تولید و عرضه می‌شود که هریک دارای خواصی می‌باشد. خرما بار انرژی زا دکتر بیز، علاوه بر داشتن خواص خرمای طبیعی، می‌تواند انرژی قابل توجهی را با مقدار کمی مصرف به شما بدهد. همچنین این محصول، می تواند در کنار انواع دمنوشها در جعبه دمنوش قرار بگیرد چراکه دارای گیاهان مفیدی از جمله رزماری، آویشن و لیمو می‌باشد که علاوه بر داشتن انرژی زیاد، برای بدن شما بسیار مفید بوده و سلامت بدن شما را تضمین می‌کند. هر بسته خرما بار دکتر بیز شامل ۳۲ عدد محصول می‌باشد که قیمت بسیار مقرون به صرفه‌ای دارد.صول حفظ شود و شما با اطمینان خاطر از آن استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا